Chernobylite: Porównanie prawdziwej i wirtualnej Strefy Wykluczenia [WIDEO]
Fotogrametria w pełnej krasie.
Dzieło The Farm 51 lada chwila trafi do wczesnego dostępu i wtedy osobiście będziemy mogli sprawdzić jakość oprawy, ale nim to nastąpi, pozostaje nam opierać się na przygotowanych przez twórców materiałach. Najnowszy z nich uwypukla zalety ulubionej technologii twórców, czyli fotogrametrii. Najprościej mówiąc polega ona na fotografowaniu i przenoszeniu na ekrany komputerów realnych obiektów. Dzięki temu wycieczka po wirtualnej Zonie ma być tak bliska rzeczywistości, jak to tylko możliwe. Oceńcie sami:
Jeśli interesuje was zapis rozgrywki, zerknijcie na nasz materiał z gamescomu.
Czytaj dalej
-
Ojciec Fallouta zdradził, kogo uważa za wyznaczającego kanon dzieł. Jego...
-
Sprawdźcie, jak wyglądałby pierwszy Half-Life, gdyby ukazał się parę lat wcześniej....
-
Tak powstawała okładka Retro #9 – wypełniliśmy ją nostalgicznymi smaczkami aż po same...
-
W co zagramy w grudniu 2025? Skate Story, odświeżony raz jeszcze Blood,...

Fotogrametria w pełnej krasie.
Grałem w alphe i szczę jest potwornie zbugowana. Mam nadzieję że to się już zmieni w EA
Ale sama gra zapowiada się ciekawe. Ładne przejścia 'rzeczywistosci’, przyjemny crafting, grafika dobra
Bardzo ciekawie to wygląda. Aż się przypiminają czasy Stalkera… Już tylko 3 dni do uruchomienia wczesnego dostępu, nie mogę się doczekać i mam nadzieję, że się nie zawiodę 🙂