Cities: Skylines 2 dostanie długo wyczekiwane zmiany dotyczące dróg
Colossal Order zaprasza do pierwszego odcinka omówienia funkcji w Cities: Skylines 2. Na dobry początek długo wyczekiwane zmiany.
Mija trzeci miesiąc od zapowiedzi drugiej części Cities: Skylines. Radości było i jest co niemiara, bo graczom przyszło czekać na nią 8 lat. Niedawno pokazany pierwszy gameplay prezentował się naprawdę dobrze, zwłaszcza dla osób znających pierwszą odsłonę. Trochę szkoda, że twórcy nie przewidują multiplayera, ale w zamian są inne dobre wieści.
Doczekaliśmy się pierwszego odcinka Cities: Skylines 2 Feature Highlights. Ten jest w pełni poświęcony narzędziom do budowy dróg i względem „jedynki” mamy tu sporo długo wyczekiwanych nowości, więc nie będzie już trzeba instalować aż tylu modów. Na przykład jest możliwość tworzenia rond, o czym już wcześniej wspominał redakcyjny kolega Wokulski. Nowości te oferują graczom przede wszystkim większą swobodę budowy i przyspieszenie procesu tworzenia dróg. Pozbyto się chociażby fragmentów drogi z ozdobnikami i będzie po prostu można dodać je osobno. Albo jeśli nie przypadną wam predefiniowane opcje budowania, zawsze możecie spróbować sił z tymi niestandardowymi. Jest tego trochę, a wszystkiego dowiecie się z krótkiego i treściwego filmu poniżej.
Jak na inne nowości związane z Cities: Skylines 2, tutaj także mamy do czynienia z bardzo ciepłym przyjęciem graczy.
Przypominam, że Cities: Skylines 2 będzie miało swoją premierę na przestrzeni tego roku. Gra ukaże się na PC, PS5 oraz Xboksach Series X/S. Do tego od pierwszego dnia będzie dostępna w Game Passie.
Czytaj dalej
Jestem człowiekiem wielu pasji. Jedne z nich przemijają, inne pozostają – a gry i pisanie to te, które będą ze mną do końca życia. Są jeszcze ciastka, ale mroczne istoty zabraniają mi o nich mówić.