3
16.01.2024, 16:45Lektura na 2 minuty

Cities: Skylines 2 – Twórcy narzekają na coraz większą toksyczność graczy

Według Mariiny Hallikainen, CEO Collosal Order, poziom toksyczności społeczności gry jest największym, z jakim mieli do czynienia.


Filip „Chrzuszczu” Chrzuszcz

Debiut Cities: Skylines 2 był ciężki pod kątem technicznym, co dobrze potwierdza nawet tytuł naszej recenzji, którą znajdziecie tutaj. Brakowało również wielu elementów, m.in. edytora, co odbiło się na steamowych recenzjach, które do tej pory pozostają mieszane. 

Według Mariiny Hallikainen, prezeski Collosal Order, rozpoczęło to falę toksyczności wśród społeczności graczy. Miało być to również powodem obniżenia nastrojów społeczności moderskiej. 


Zawsze staraliśmy się, aby nasi developerzy byli dostępni dla graczy na różnych platformach społecznościowych i mieli możliwość bezpośredniej komunikacji ze społecznością. Jednak najważniejsze dla nas jest bezpieczne środowisko pracy, w którym zatrudnieni przez nas ludzie będą zmotywowani i produktywni.


Mariina Hallikainen

Hallikainen podkreśliła również, że są ofiarami ciągłych ataków niezwiązanych z konstruktywną krytyką, a czystą zawiścią ze strony graczy.


Bycie toksycznym a konstruktywne krytykowanie to dwie różne rzeczy. Nie ma to nic wspólnego z określaniem problemów gry czy kwestii, które należy naprawić. Chcemy społeczności, w której możemy dyskutować z graczami, co działa, a co nie, bez spotykania się z obelgami pod naszym adresem.


Mariina Hallikainen

Co do samej gry, Hallikainen dodała, że edytor ma pojawić się w zamkniętych beta-testach w ciągu kilku tygodni. Wcześniej ma również pojawić się łatka naprawiająca bugi wizualne i kwestie symulacji, które zostały wcześniej raportowane przez graczy.


Czytaj dalej

Redaktor
Filip „Chrzuszczu” Chrzuszcz

Rodowity bałuciarz i entuzjasta popkultury. W wolnych chwilach czyta sporo pulpy. Kontakt: filip.chrzuszcz@cdaction.pl

Profil
Wpisów814

Obserwujących3

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze