Civilization 7: Niuanse rozgrywki na 20-minutowym gameplayu

Civilization 7: Niuanse rozgrywki na 20-minutowym gameplayu
Avatar photo
Cezary "CZARY_MARY" Marczewski
Twórcy Civilization 7 zaprezentowali fragmenty rozgrywki i opowiedzieli o grze.

Po ceremonii otwarcia Gamescomu 2024 odbyła się transmisja poświęcona w całości Civilization 7. Seria ta przyzwyczaiła nas do prowadzenia swojego imperium przez różne epoki historii ludzkości – nie inaczej będzie w siódmej odsłonie, ale Firaxis nie bało się wprowadzić pewnych zmian w rozgrywce.

Przed wkroczeniem do nowej epoki będziemy mogli wybrać nową cywilizację, co jest rozwinięciem podobnego rozwiązania, które zaimplementowano w rozszerzeniu Rise and Fall do „szóstki”. Mała rewolucja czeka także przywódców, których wybierzemy teraz niezależnie od nacji. Napoleon na czele Egiptu? Jeszcze jak. Twórcy pomyśleli o historycznych purystach, dla których taki zabieg to zakłamywanie przeszłości – na ekranie wyboru lidera pojawi się ikona ujawniająca jego pochodzenie.

https://www.youtube.com/watch?v=Tc3_EO6Bj2M

Produkcja zaoferuje również tryb dla wielu graczy, w którym dokładnie skonfigurujemy zasady gry. Rozgrywka może obejmować tylko jedną lub wiele epok, od czego zależeć będzie długość sesji. Developerzy twierdzą, że tytuł spodoba się zarówno weteranom, jak i początkującym – wkroczenie w rozbudowany świat wieków, wynalazków, zróżnicowanych kultur i ciągnących się wojen jeszcze nigdy nie było tak łatwe. Uwagę przyciąga także szczegółowa (jak na standardy tej serii) oprawa graficzna.

Sid Meier’s Civilization 7 zadebiutuje 11 lutego na pecetach, PS4 i PS5, Xboksach One i Series X/S oraz Nintendo Switchu.

Gamescom 2024 w CD-Action napędza Fantasyexpo, wiodąca grupa agencji gamingowych. Sprawdź, co oferujemy – https://www.fantasyexpo.pl/.

4 odpowiedzi do “Civilization 7: Niuanse rozgrywki na 20-minutowym gameplayu”

  1. Przecież niczego takiego jak wybór nowej cywilizacji po wkroczeniu w kolejną epokę w Rise and Fall nie było. Albo ja źle w to grałem, albo redaktor zmyśla na kolanie. Wybierało się jedynie jaką ścieżką (jedną z czterech) w nowej epoce podążać będzie nasza cywilizacja, co wpływało na generowanie punktów złotej epoki i dawało dodatkowe pomniejsze bonusy. Zmiany narodowości w każdej nowej erze pojawiły się w kiepskim Humankind.

    • Niewłaściwa konstrukcja zdania wprowadzała w błąd. Mam nadzieję, że poprawki w treści newsa rozwiały wątpliwości i dziękuję za feedback.

  2. Jedyne, co mnie na razie niepokoi, to cena. Absolutnie nie dam za tę grę 299 złotych. Poczekam na pierwsze obniżki i tak też będę pewnie kompletował dodatki. Jeszcze mikrotransakcje dorzucili, dramat.

  3. O cholera, już niepokoi mnie więcej. Nie będzie Hot Seats. Yo jest dopiero dramat. Dla mnie skreśla to grę. Że jest mi szkoda, to mało powiedziane.

Skomentuj zbayno09 Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *