Crash Bandicoot 4: It’s About Time oficjalnie zapowiedziane, mamy gameplay [WIDEO]
![Crash Bandicoot 4: It’s About Time oficjalnie zapowiedziane, mamy gameplay [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/207c27a5-9683-45f0-83ed-490802c6b5bb.jpeg)
Plotki o kolejnym Crashu towarzyszą nam od momentu premiery N. Sane Trilogy, a już od miesięcy podsyca je samo Activision czy Sony. Od wczoraj istnienie kolejnej części było właściwe, ale już wcześniej o jej powstawaniu informowali branżowi insiderzy (zresztą wiele razy). Zresztą fani znaleźli także poszlaki w reklamie PS4, w której pojawiła się niewidziana w żadnej poprzedniej odsłonie maska.
Nareszcie produkcja została oficjalnie zapowiedziana. Za Crash Bandicoot 4: It’s About Time stoi studio Toys for Bob, wcielimy się w nim Crasha, Coco czy doktora Corteksa. Akcja tytułu toczy się po „trójce” (fani The Wrath of Cortex mają prawo być rozczarowani), a historia będzie kręcić się wokół spowodowanego przez znanego doktora bałaganu z czasoprzestrzenią i kwantami.
Oprócz trailera otrzymaliśmy również gameplay wraz z wywiadem z przedstawicielem studia:
Crash Bandicoot 4: It’s About Time na PS4 i Xboksa One trafi 2 października.
Czytaj dalej
18 odpowiedzi do “Crash Bandicoot 4: It’s About Time oficjalnie zapowiedziane, mamy gameplay [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Wygląda to całkiem dobrze – nie majstrują przy formule 1-3, tylko dodają nowe moce itd. Tylko szkoda trochę takiego pominięcia starej „czwórki”, to nie była zła gra.
ciekawe jaką propagandą będzie przesiąknięta ta gra
Te pierwsze Crashe były takie boleśnie korytarzowe, bo przede wszystkim moc ps1 nie pozwalała na wiele więcej. Trzymanie się tego słabego pomysłu i wychodzenie z tym pomysłem do dzisiejszego odbiorcy jest co najmniej ryzykowne. Ale powodzenia życzę, a nuż się uda. Tyle, że dzisiaj byle indie studio kleci takie gry, i jest takich rzeczy/prostych platformówek/ zatrzęsienie.
Zawsze jakos wolałem Spyro niz Crasha,podobnie mam z Ratchet & Clank które tez stawiam wyzej niz Jak & Dexter.
@nietrol Gadanie, PS1 było w stanie ciągnąć otwarte poziomy w Spyro czy Medievilu. Crash to takie 2.5D widziane zza pleców (ciekawe czy to stwierdzenie ma jakiś sens…), ograniczenia techniczne nie miały tu wiele do rzeczy. To tak jakbyś powiedział, że Indivisible ma taki, a nie inny gameplay bo PS4 nie uciągnie tego w innej formie. Crash to taki trochę gatunek sam w sobie. Mi się podoba i zagrałbym jakbym mógł, ale konsoli nie mam i raczej się na to nie za nosi w najbliższych latach.
Wygląda fajnie, Crash jest taki luzacki, z czasem pewnie będzie premiera na PC i Switchu.
Jak by nie patrzeć Crash na PS2 nie wyszedł za dobrze więc wydanie nowej gry kontynuującej trylogię to dobre posunięcie, Toys For Bob mają doświadczenie więc jakościowo powinno wyjść dobrze.
Podoba mi się wszystko, poza designem postaci. W trylogii i CTR były świetnie odnowione modele, a tutaj wyglądają jak z jakiejś niskobudżetowej kreskówki. Zwłaszcza Coco, najbardziej odstaje wyglądem od poprzednich części.
Ciekawe co wypadnie lepiej, nowe Kao czy nowy Crash.
@Kyen|Takie porównanie to brzmi trochę jak „Ciekawe co będzie szybsze, nowy fiat, czy nowe Ferrari.”
@Scorpix Czy ja wiem, obie gry mają swoje zalety i wady no i pamiętaj, że nawet najdroższy samochód można rozwalić.
Fajnie że ktoś w końcu zrozumiał najlepszą formułę Crasha i nie próbuje jej ulepszać na siłę. @nietrol: Akurat moim i nie tylko zdaniem stare Crashe 1-3 były właśnie najlepsze dzięki swojej „korytarzowości”, nie bez powodu późniejsze części nie odniosły sukcesu.
A ja tam dalej liczę na Croca 3 albo jakiś remaster
Niestety Crash 4 to nie moja bajka. Gry korytarzowe były atrakcyjnym pomysłem na platformówki 24 lata temu, kiedy sprzęt posiadał nieporównywanie większe ograniczenia od obecnego. Ostatnio próbowałem pograć w remastera Crasha to ja i moje dzieci odrzuciliśmy tą grę w obrzydzeniem, ze względu na korytarzowość.
@TheHorde niestety tak wyglądały platformówki 3d w starym stylu typowe korytarzowa struktura wymagające od gracza sporego nakładu wysiłku aby ukończyć grę wraz wszystkimi sekretami jeśli Crash 4 się sprzeda to znaczy, że taki model może mieć rację bytu inaczej Toys for Bob będą musieli zmienić koncepcję.
@Dantes Crash się sprzeda ponieważ bazuje na sentymencie graczy do marki. Więc sprzedaż będą napędzali 30-40 latkowie, którzy będę kupowali dla siebie, ewentualnie dla swoich dzieci. Ci gracze nie kupią nawet lepszej gry kortyarzowej od Crasha, która się ukaże na rynku, ponieważ kupują markę i nie patrzą na walory gry.
@TheHorde Idąc tym tokiem rozumowania to platformery 2D to relikt sprzed trzech dekad. Kolejna gra z serii i okazuje się, że dostaniemy jeszcze więcej tego samego. Niesamowite.
A se poczytacie w nowym CDA co ja tam myślę se.