Crimson Desert: Piekielnie soczysty gameplay z erpega twórców Black Desert
W ramach tegorocznego Gamescomu zobaczyliśmy kolejny fragment rozgrywki z Crimson Desert. Studio Pearl Abyss zaserwowało nam nie jedną, nie dwie, a aż cztery walki z bossem.
Kiedy twórcy ze studia Pearl Abyss zaprezentowali nam Crimson Desert po raz pierwszy, Witold bardzo słusznie zauważył, że wygląda to po prostu zbyt pięknie, żeby mogło być prawdziwe. Nowy projekt twórców Black Desert prezentował wtedy bowiem szalenie wysoki poziom grafiki, animacji i przywiązania do detali. Teraz, a więc 4 lata później, wciąż robi to naprawdę wielkie wrażenie, pomimo że przecież dopiero co mieliśmy premierę Black Myth: Wukong, czyli tytułu chyba jeszcze bardziej imponującego pod względem wizualnym.
Wreszcie wydaje się jednak, że powoli zbliżamy się do ogłoszenia daty premiery Crimson Desert, bo widzimy coraz więcej materiałów prezentujących gameplay produkcji. Ten z kolei robi wcale nie mniejsze wrażenie od grafiki, a momentami przypomina nawet coś, co można by pewnie nazwać Dragon’s Dogmą na sterydach. System walki i fizyka budzą dość wyraźne skojarzenia z dziełem Capcomu i tutaj również możemy wspinać się na przeciwników. Są tu też dość znaczące inspiracje Shadow of the Colossus.
W ramach tegorocznej edycji Gamescomu zobaczyliśmy naprawdę efektowne walki z bossami, w których animacje, efekty cząsteczkowe czy praca kamery to po prostu prawdziwa uczta dla oczu. Szczególnie efektowny jest chyba pojedynek z Reed Devil, jaki odbywa się na polu uprawnym.
Poniżej natomiast możecie zobaczyć wszystkie pozostałe materiały, jakimi podzielili się z nami twórcy na Gamescomie 2024.
Gamescom 2024 w CD-Action napędza Fantasyexpo, wiodąca grupa agencji gamingowych. Sprawdź, co oferujemy - https://www.fantasyexpo.pl/.
Czytaj dalej
Za dzieciaka miłość do świata gier zaszczepiły we mnie erpegi (głównie pierwsze Baldury, Fallouty i Gothiki). Dziś mogę śmiało powiedzieć, że choć wciąż jest to mój ulubiony gatunek, to potrafię znaleźć coś dla siebie w niemalże każdym typie rozgrywki. Poza tym uwielbiam wciągać w medium gier osoby, które zupełnie go nie znają.