CryENGINE 3 trafił do developerów. Jest „piękny, szybki i interaktywny”!

Wczoraj studio Crytek ogłosiło, że najnowsza wersja silnika CryENGINE, czyli CryENGINE 3, jest już gotowa i trafiła, tudzież może trafić do developerów. W związku z tym opublikowano też filmik, który dowodzi, że engine ten jest piękny, szybki i interaktywny.
Tę mantrę „piękny, szybki i interaktywny” powtarzam, bowiem taka jest wola twórców – tymi trzema słowami Crytek nazwał także filmik, który został udostępniony z okazji zakończenia prac nad podstawową wersją kodu CryENGINE 3. Ma pokazywać on największe zalety nowego silnika, a wygląda tak:
Jak się wam podoba? ANKIETA
Czytaj dalej
54 odpowiedzi do “CryENGINE 3 trafił do developerów. Jest „piękny, szybki i interaktywny”!”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Wczoraj studio Crytek ogłosiło, że najnowsza wersja silnika CryENGINE, czyli CryENGINE 3, jest już gotowa i trafiła, tudzież może trafić do developerów. W związku z tym opublikowano też filmik, który dowodzi, że engine ten jest piękny, szybki i interaktywny.
Świat wygląda jeszcze bardziej realistycznie, niż w CryEngine 2, lepsza jakość cieniowania, o wiele lepsza animacja elementów otoczenia i mimiki twarzy, bardzo wiele detali, które podtrzymują tylko moją ostateczną opinię o CryEngine 3-CUDEŃKO! A jeszcze parę tygodni temu nie widziałem żadnych różnic…
:O|Nie mogę się doczekać Crysis’a 2
Piękny 🙂
Sam Crysis i grafika Crysisa kompletnie mi sie nie podobaly. Ale juz to co ten (CryEngine 3) silnik potrafi, jak najbardziej. 🙂 Naprwawde fotorealistyczna oprawa. :O
fakt, może silnik jest okrojony nieco ale są to różnice praktycznie niezauważalne a dzięki temu silnik jest bardziej zoptymalizowany, na pewno będzie miał mniejsze wymagania na PC no i jest też na next geny. Dość poważna konkurencja dla Unreal Engine 3 który nieco zdominował rynek. Pozostaje kwestia ceny jaką Crytek sobie życzy za korzystanie z cudeńka;] Ale czuje że czeka nas wysyp baaardzo ładnych gier 🙂
A ja chciałbym wysyp dobrych gier. Ładne to nie synonim słowa dobre.
Crysis na tym enignie będzie miał takie wymaganie:|Minimalne:|Procesor X4 3,5 ghz|8gb ramu|GeForce GTX 295 (zalecane 2 😀 )Zalecane:|Procesor X16 (zalecany X32 ale to szczegół najwyżej pograsz bez aa)|32GB RAMU|4x Radeon 5990 (kiedyś wyjdzie nie?)
minimalne wymagania ..hm a już wysłałem że będą wysokie X
Przyroda i twarze wyglądają świetnie. Niestety, wszelkie bronie i budynki prezentują się żałośnie. To samo było w Oblivionie. O ile HDR połączony z przyrodą sprawiał miejscami wrażenie fotorealizmu, to pojawiające się zabudowania psuły cały efekt. Wydawały się animowaną wklejką do całkiem prawdziwego świata. To na pewno trzeba poprawić.
Silnik świetny! Realistyczna, szczegółowa, piękna grafika! O niebo lepszy od unreal engine 3, który to swe skrzydła rozłożył dopiero w Batmanie, ale to: 1.Za późno 2.Tylko w nocy 3. Znalazło by się jeszcze parę ale. I nie zgadzam się z Vacterem. Wiesz oblivion ma już trochę lat. Próbowałeś zainstalować Better Cities, Quarl’s Textures Pack i inne? Odrazu wszystko wygląda lepiej, prawdziwiej, zwłaszcza miasta nabrały życia i realizmu(no może poza dzielnicą handlową IC…)
O!!! Ja chcę reamke Gotchica I i II (z NK oczywiście) na tym silniku!!! (tak mi się teraz przypomniało…;)
cudowna grafa
@Janek|Odniosłem się do podstawowego Obliviona żeby pokazać istotę problemu.Nie ma znaczenia, że jest to stara gra, w żadnym wypadku nie porównuję ogółu grafiki z CryEngine 3. Po prostu w nim również pojawia się nierówność w graficznym odzwierciedleniu przyrody i budynków, na niekorzyść drugiego. Na prezentowanym filmiku tylko przyroda prezentuje się świetnie. Budynki i broń pozostaje w tyle (również animacje postani n. To samo było w Oblivionie, tyle, że na odpowiednio niższym poziomie graficznym w ogóle
Jak dla mnie CRY Engine2 do dziś jest niedościgniony a już się następny pcha na rynek. Wygląda rewelacyjnie. Mam tylko nadzieje że chęć producentów żeby silnik śmigał na konsolach nie spowoduje że na PC będą wyglądać gorzej niż by mogły. Już CRYEngine 2 na fuul detalach nie ma sobie równej gry pod względem grafy na żadnej innej platformie. Może sie okazać że twórcy gier „spłycą” grałe żeby konsolowcy se mogli pograć kosztem możliwości PC
jak będzie przejrzysty edytor, to się przeniosę z modzeniem na CE3 z UE3 🙂
Budynki będą wyglądały słabo ze względu na ograniczone możliwości pamięciowe konsol nie pozwalające na używanie mega-textur. Zresztą na filmiku cryengine 2 vs 3 widać że ten z wersji na X360 ma problem z cieniami w czasie rzeczywistym i nie ma połowy obiektów ze względu na ilość ramu w konsoli. Również widoczny jest mocne ucinanie obiektów na dużych odległościach i brak filtrowań.
Ja cie sune kurka jego w dziub kopana mac 0,o toz to piekne jest a ty Dawidku skad wiesz jakie jzu bedzie mial na tym crysis wymagania skoro jest robiony na dwojce ;] a ja mysle ze az tak nie zaszaleja.
To było piękne !!!
He he – i to wszystko pójdzie na dwuletnim teraz kompie 😀
„piękny, szybki i interaktywny” – zgadzam się z każdym z tych słów =D
Przede wszystkim: otwarte lokacje, roślinność, twarze postaci. Reszta nie zrobiła na mnie większego wrażenia
Cudo!!!!!
dokładnie cudo, widoki naprawdę oszałamiające … poza budynkami które wyglądają słabo
fajnie zmiotło całą plażę po tym meteorycie
Nie no !!! Najpierw Geo-mode , potem frostbite2 a teraz jeszcze CE3 XD |Tak ! „zniszczalne” otoczenie to jest to !!! Tyle że to , jak i ta zamieć plaży trochę słabo wyglądało . . . Ale poczekamy, zobaczymy . . .|o_O liczbę liter do komentarzy powiększyliście !)
Bardzo ładne.
Tym zmiataniem plaży to bym się tak nie ekscytował, bo zanim wyszedł Crysis wypuścili trailer przedstawiający niby realtime’owy wybuch bomby atomowej i zmiecenie budynków przez falę uderzeniową. Jak juz Crysis wyszedł to się okazało że takiej sceny w grze w ogóle nie ma a rozwalanie się tamtych budynków z trailera było oskryptowane… Swoją drogą, szefostwo strony wysłuchało próśb i gróźb i można pisać 500-znakowe komenty 😀
Rewolucja? Na pewno nie. Ale jest to dość pokaźna ewolucja. Świetnie to wszystko wygląda. Po prostu brak słów. Tutaj w ogóle nie ma porównania z Unreal Engine 3. A chętnie bym zobaczył co ten silnik potrafi na PC na pełnych obrotach! Z resztą to jest podstawowa wersja silniku. Wszystko może się zmienić. Oni nie mogą być ograniczeni, Crytek musi stworzyć tak elastyczny produkt, by oni [i nie tylko oni], mogli zrobić dość pokaźne zmiany w silniku. To co? Czekamy na Crysis 2? ^^
http:www.cdaction.pl/news-6852/cryengine-3-z-konsol-kontra-cryengine-2-z-pc-wojna-platform-rozpoczeta.html |w porównaniu z wersją PC już tak dobrze nie jest, co? Ale i tak zdecydowanie lepszy od UE 3
hmmmm skoro Silnik gry jest interaktywny to jaka jest sama gra ??? Ktoś mi powie bo niewiem… może nad interaktywny ?
0:12-0:16 wyglada jak lekko przejaskrawiony film ale realność jest niesamowita.
Grafika grafiką, ale w crysisie 2 mogli by sie zajac fabułą bardziej…
no mogliby zrobić niezłą fabułę, a nie walić wszystko w efekty graficzne, ale nie mówię ze to żle miło poparzeć tez na grafikę
Mam wrażenie, że na Xboxie 360 wyglądało to trochę gorzej 🙂 Ale i tak x-pudła nie zamieniłbym na PS3 ^^ Poza tym, zanim porządnie zostanie wykorzystany ten silnik, to trochę czasu minie, a wtedy konsole pewnie „podskoczą” 🙂
Pograjmy sobie na Full detalach w tą gierkę z Cry Engine 3. Komputer raczej tego nie wytrzyma i albo wypali się monitor albo nam gałki oczne. 😀
@ Vantage : A czemuż to? Jakieś testowe levele pokazujące jakość cieniowania oraz sama bardzo wysoka jakość na GTX 280 bodajże było ze 100 klatek. Owszem, nadal nie za dużo w porównaniu do tych ogromnych przestrzeni ale spójrzmy prawdzie w oczy… Kolejne produkty od Crytek’a były niesamowicie sprzętożerne no i ich produkty właśnie graficzną poprzeczkę stawiają tak wysoko, że reszta już ich dogonić nie może ;] Fabuła może i niech będzie lepsza. Ale co do samej gry to ja zastrzeżeń NIE MAM Świetnie się grało
Znowu wyprzedzą sprzęt o epokę ;P
Unreal Engine 3 to największa lipa jaka trafiła się branży od lat. Każda gra na nim wygląda identycznie – od UT3 i Strangleholda po każde mmo na nim – wybuchy nie zmienione, filtry takie same, np. ten z X-mena – widok łowcy wygląda identycznie jak bullet time ze Strangleholda… Nawet Red Orchestra 2 zanim się wczyta wygląda tak samo.
Ja tam nie widzę żadnej różnicy pomiędzy tym silnikiem, a poprzednim, a Wy? Zresztą to niemożliwe by gra była i szybka i ładna…
Miejmy nadzieje, że wyciągnęli wnioski z CryEngine 2 i będzie lepiej, ale mało prawdopodobne.
Jest naprawde śfietny bardzo podobła mi się moment 1.14 piękna fala powietrza xD To będzie coś xD
Mi się wydaje że nowy Unreal nie przebije CryEngine 3. Crytek pokazał klasę.
Arcydzieło! Najlepszy pod każdym względem silnik! Wszystko generowane w czasie rzeczywistym. WYMIATA!
najlepsze momenty to jak się drzewa uginają pod wiatrem i jak się kruszą murki po serii z karabinu ;D
genialne, najlepsze są efekty po wybuchu bomby ( uginanie się drzew ), ciekawe jakie gry na nim będą, ii czy mi pójdą ;D
co wy sie tak bojicie jak dalo sie grac w jedynke to i da sie napewno w dwojke dla mnie to wyglada pieknie
To będzie oś świetnego, coś niedoścignionego… Po prostu czwarta generacja…
Fajowe, tylko jakiego kompa potrzeba będzie do gry korzystającej z CryEngine3:(
Takiego, co to go ma obecnie Pentagon 😉