14.04.2012
Często komentowane 82 Komentarze

CryEngine w wersji 3.4, potrafi generować dziwnych obcych [WIDEO]

CryEngine w wersji 3.4, potrafi generować dziwnych obcych [WIDEO]
Studio Crytek uaktualniło swój silnik CryEngine do wersji 3.4, udostępniając wszystkim posiadaczom licencji na wykorzystanie tej technologii darmową łatkę m.in. zmieniającą teselację pod DX11 czy sposób cieniowania szklanych obiektów. Wszystkie te atrakcje przedstawia filmik z dziwnymi kosmitami w roli głównej. Czy to nowi przeciwnicy z Crysisa 3?

CryEngine w wersji 3.4:

82 odpowiedzi do “CryEngine w wersji 3.4, potrafi generować dziwnych obcych [WIDEO]”

  1. Studio Crytek uaktualniło swój silnik CryEngine do wersji 3.4, udostępniając wszystkim posiadaczom licencji na wykorzystanie tej technologii darmową łatkę m.in. zmieniającą teselację pod DX11 czy sposób cieniowania szklanych obiektów. Wszystkie te atrakcje przedstawia filmik z dziwnymi kosmitami w roli głównej. Czy to nowi przeciwnicy z Crysisa 3?

  2. Najbardziej mi się podoba to realistyczne niszczenie szkła. Super!

  3. Film ma już conajmniej pare miesiecy, a dziwnych obcych tu nie ma, ja p ie rdole.

  4. lol jak to było juz miesiąc temu na youtube…

  5. Wow. Po prostu- wow. Aż kusi, żeby samemu się w takie „tworzenie map” pobawić… Coś pięknego.

  6. No i co, że było kilka miesięcy temu? Ale teraz na wideo jest więcej szczegółów… Wystarczy wejść tutaj crydev.net

  7. Ten silnik używany w FPSach to marnotrawstwo powinni go wykorzystać na jakiegoś dobrego RPG. Haha marzenie remake Gothica I i II

  8. CRYSIS 3 nadchodzi…

  9. @Pointer669 |Marzenie, ale jakże piękne marzenie 😀 Gothic 1 remake i wodospad przy bractwie 😀

  10. Trochę spóźniony news, ponieważ filmik był pokazywany już na GDC 2012.

  11. Najlepszy silnik.

  12. Nie „dziwnych” tylko „wyjątkowych”. 😛

  13. A co by im szkodzilo udostepnic to dla kazdej gry… Jakie zycie bylo by piekne 😉

  14. Ci obcy jak płynęli w wodzie przypominali mi taki gatunek z Terror From The Deep pamięta ktoś tą grę. Filmik ekstra, szkoda że o takich widoków podczas grania będę mógł doświadczyć dopiero po kupnie nowego PC.

  15. Stare!

  16. Może nie najlepszy, bo nowy Unreal Engine ma podobny potencjał.

  17. Oglądam filmik i myślę „Piotrek znów wygrzebał jakiś staroć na necie i sieje farmazony”. Patrzę na autora, myślę „Hut… OMG”. Naprawdę wierzysz w to, że Crytek udostępnił by modele z nadchodzącej gry? Nawet jeśli to ten filmik „wisi” na YT już jakiś czas, więc nie wiem po grzyba poroniliście tego newsa.

  18. ładne twarze, z początku myślałem że to prawdziwe zdjęcia 😀

  19. przecież to już tu było. newsy w cdaction naprawdę robią się żenujące

  20. Kurcza to fajnie brzmi w teorii, ale w praktyce ile gier tak naprawdę wygląda !? Czekam na NextGeny.

  21. Było na GDC, lulzy. ;]

  22. Bardzo ładny, ale poza niszczeniem szkła w sumie nic nowego. A po CE spodziewałbym się czegoś, co spowoduje u mnie wielkie 'WOW’, tak jak to było przy Far Cry w 2004 i Crysis w 2007.

  23. Ten silnik tak strasznie pasuje do gry RPG..

  24. @Pointer669 – marze o tym od naprawde już dawna. Całego Gothic-a 1 i 2 wrzucić w ten silnik COŚ PIĘKNEGO!:) @Baczek1990zg- +1 b.dobrze napisane

  25. @Sergi, wez no wyjdz i nie wracaj. Dodaje wsparcie dla DX11 (nie zmienia, jak napisal hut, dx11 nie bylo wczesniej w ce3), wsparcie dla POM (i to [beeep]iste w obsludze), niesamowity wrecz nowy navmesh, przydatny bajer dla tod editora. jest wow, tylko ty tego nie rozumiesz@baczek1990zg, popieram w 100% 😀 chociaz tez mam troche zalu do piotrka…@hut, to nie nowi przeciwnicy. nie ma zadnych „assetowych” powiazan miedzy free sdk a crysisem 3.swoja droga niezla mam beke ze znafcow, ale to normalne tutaj:D

  26. tzn nie bylo w darmowym sdk

  27. tp raczej nie są obcy. oni wygladali bardzeij jak mątwy, osmiornice

  28. @Monio Jak dla ciebie to: 0:45 nie jest obcy, to ja nie chce wiedzieć jak ty wyglądasz…

  29. Robi wrażenie, szczególnie twarze postaci i woda. Nie wiem tylko jaki kombajn trzeba mieć aby uruchomić gre na tym silniku

  30. http:www.cdaction.pl/news-25440/cryengine-3-silnik-crysisa-2-w-nowej-wersji-wideo.html|Macie poprzedni news dla porównania filmików.

  31. @Galicjanin, szkoda tylko ze podany zostal film bez tresci, skoro mozna znalezc blisko 45 miutowy film z gdc12 gdzie wszystko zostalo pokazane w akcji (pisalem z tym do piotrka ale zostalem olany, nie pierwszy raz zreszta). http:nvidia.fullviewmedia.com/gdc2012/03-crytek.html

  32. @shadowninja, ocb? jakich starych materialow? to jest trailer, wydany 13 kwietnia, tego samego dnia co ce3.4.0. wszystko sie zgadza

  33. Chodzi o to, że ponad połowa z tego już była w innym filmiku o możliwościach CryEngine który też był na stronie CD-A jako news.

  34. Widać każdy tutaj monopol na własne news’y, co z tego że Piotrek już to dawał skoro Hut jeszcze nie LOL.

  35. na CryEngine nie zrobiono narazie jakiejs kulowej gry, a poza tym grafika to niewszystko. to tyle

  36. *kultowej

  37. Mój chomik widział to już miesiąc temu. 😉

  38. Ale mordki bohaterów wyglądają nieprawdopodobnie …

  39. Genialny silnik. Wg mnie Róż nica między CryEngine a Unreal Engine jest taka, że Crytek idzie w stronę fotorealizmu wszystko wygląda prawie jak w realnym życiu. Natomiast Epic ma świetny silnik ale do tworzenia gier o charakterystycznym stylu graficznym. Wiecie o co chodzi? Wystarczy spojżeć na gry pokroju Unreal, GoW, Bulletstorm, R6 Vegas itd. Widać w nich charakterystyczną „kreskę” owszem fajnie to wygląda ale nie jest to fotorealizm. Z drugiej strony nie chciałbym samych gier wyglądających jak za oknem.

  40. Pamiętam jak w pierwszym Far Cry gapiłem się na poruszające się drobinki piasku ponoszone przez fale. Potem w Crysis godzinami podziwiałem dżungle, to jak się liście załamują jak wygląda ściółka itd. To było niesamowite. Ale uwielbiam gry z grafiką artystyczną, które nigdy się nie zestarzeją np. Prince of Persia (ten rysunkowy), Borderlands, Torchlight, Ryman Origins, Star Craft 2 to tylko przykłady ale bardziej doceniam wizje artystyczną niż fotorealizm. Ale i tak czekam na gre na nowym CryEngine 🙂

  41. Twarze postaci wyglądają nieziemsko @_@, ale moja karta graficzna pewnie by sie na tym upiekła w 15 minut 😀 A IMO najlepiej wyglada tu woda + zachód słońca. Miazga.

  42. Toć to jest stare. Ja to widziałem z 2 miesiące temu. I te kosmiczne mordy i tego człowieczka i reszte pierdół.

  43. FPSy zwłaszcza takie jak robi Crytek mają bardzo wartką akcję i najzwyczajniej w świecie nikt nie skupia się za bardzo na tym jak to wygląda, czasem w jakichś momentach skradankowych czy cutscenakach. Ale tak jak napisałem niżej np. Gothic I czy II z tak obszernym światem, był by idealny te wodospady morze nawet smoki czy zwykłe lasy to było by coś naprawdę zapierającego dech w piersi. A FPS jak to FPS i tak mało kogo interesuje otoczenie.

  44. Nie powiem, wygląda to przepięknie…

  45. @luczador: tez mam takie zdanie…

  46. no teraz tylko czekac i zobaczyc czy jakis dev odwazy sie zrobic gre pc only z taka grafa.

  47. macie ten zapłon,no ale trudno ważne,że chociaż coś tu jest pisane ;]

  48. Akurat jak dla mnie to właśnie w fpsach ważna jest grafika. To ona była głównym powodem abym zagrał w Crysisa. W grach rpg wolałbym coś innego niż piękną grafikę, bo nie to jest tam najważniejsze.

  49. Jeśli następny Crysis będzie na takim poziomie to obawiam się, że mój biedny pecet tego nie wytrzyma 🙁

Dodaj komentarz