3
15.02.2024, 14:00Lektura na 2 minuty

Cyberpunk 2077: Jak polski podcaster wywalczył pewną drobną zmianę

Wspomniana drobna zmiana w Cyberpunku 2077 wiąże się z odgłosem „om nom nom nom”.


Cezary „CZARY_MARY" Marczewski

Leszek Krupiński z CD Projektu Red podzielił się genezą pewnej bardzo specyficznej funkcji, którą dodano do Cyberpunka 2077. Chodzi o dźwięk chrupania, który słyszymy, gdy chcemy nakarmić V z poziomu ekwipunku. Odgłos ten występował już wcześniej w Cyberpunku 2077, ale chrupanie w menu zostało dodane dopiero w najnowszej aktualizacji 2.11.

Krupiński twierdzi, że włożył całe serce w aplikację tego odgłosu, a do wprowadzenia tej zmiany zainspirował go prowadzący podcast Niezatapialni”, który podobno często pytał o tę funkcję. Komizmu tej sytuacji dodaje fakt, że tajemniczym podcasterem jest Dominik Gąska – dziennikarz growy z ponad 20-letnim stażem, który współpracował również z redakcją CD-Action.


Tak, brak tego dźwięku był przeoczeniem, ale nie wiem, czy tego nie zauważono, czy też miał niski priorytet, więc nigdy tego nie dodano. Postanowiłem coś z tym zrobić. To wykraczało poza moje obowiązki, ale mimo to zacząłem działać. Rozmawiałem z producentami i menedżerami ds. wydania, czy nie jest za późno na dodanie nowych funkcji (było to po wydaniu wersji 2.0). Nie odmówili od razu, więc była szansa. 


Leszek Krupiński

Aktualizacja 2.11 naprawia wiele błędów i problemów z balansem gry. Naprawiono m.in. finishery, doskoki, błędy związane z craftingiem i częstotliwość pościgów samochodowych. Krupiński twierdzi, że odgłos jedzenia jest jego „najbardziej znaczącym wpływem” na grę i dzięki temu, że korzystający z ekwipunku gracze usłyszą „munch munch”, może teraz umrzeć w spokoju.


Czytaj dalej

Redaktor
Cezary „CZARY_MARY" Marczewski

Posiadam Game & Watcha z The Legend of Zelda. Bardzo dobrze pokazuje godzinę. Polecam.

Profil
Wpisów407

Obserwujących3

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze