Cyberpunk 2077: Jest prezentacja rozgrywki! 50 minut targowego dema! [WIDEO]
![Cyberpunk 2077: Jest prezentacja rozgrywki! 50 minut targowego dema! [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/7e7fe004-2462-4424-9473-53deeed12d1b.jpeg)
[AKTUALIZACJA]
Prezentacja ok. 50-minutowego dema dobiegła końca, ale możecie obejrzeć ją tutaj:
[NEWS ORYGINALNY]
Na redowym kanale na Twitchu trwa pospolite ruszenie. Redzi transmitują ciąg liter, cyfr i znaków, który może być zapowiedzią prezentacji fragmentów gameplayu (ten dało się kilka dni temu zobaczyć na Gamescomie)… ale może też tkwić w nim jakiś ukryty przekaz, którego jeszcze nie rozgryźliśmy.
Pierwszy od lat zwiastun Cyberpunka 2077 zobaczyliśmy podczas E3 (developerzy zaszyli w materiał sekretną wiadomość, w której tłumaczą się z długich prac nad grą). Za zamkniętymi drzwiami zaprezentowano również długi materiał wprost z gry, informacje na temat tytułu podsumowaliśmy zresztą wówczas w naszej zapowiedzi. Od tego czasu ruszyła informacyjna kanonada, studio podzieliło się między innymi informacjami na temat technologii i mieszkańców Night City oraz zaprezentowało kilka nowych screenów.
Czytaj dalej
157 odpowiedzi do “Cyberpunk 2077: Jest prezentacja rozgrywki! 50 minut targowego dema! [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
ares354 – chodzi o to, że V może być użyte zarówno w stosunku do postaci męskiej jak i kobiecej? Jedyna ideologia jaka za tym stała to taka, aby nie trzeba było nagrywać dwóch zestawów wszystkich kwestii mówionych, w zależności od tego, czy ktoś gra babką czy facetem. Tak więc „V” to taki odpowiednik „Shepherda” z Mass Effectów. Doszukiwanie się w tym jakiejś konspiracji gender jest równie głupie, co robili ci wszyscy ludzie wytykający CDPR transfobię za użycie mema na twitterze.
Cyberpunk 2077 niestety nie jest tym czego oczekiwałem. Jeżeli za grę odpowiadało dowolne inne studio to bym zrozumiał ale po CD RED twórców Wiedźmina 3 oczekiwałem zbyt wiele aby było prawdziwe. |W temacie FPS mam zbyt duże doświadczenie na przestrzeni tego gatunku od początku do dzisiaj.|Wykonanie mechanizmu, sterowania, poruszania, fizyki, samego strzelania czy lotu pocisków, efektów cząsteczkowych, lokacji czy sposobu interakcji z otoczeniem jest mocno standardowe, schematyczne i nie jest niczym nowym.
Nie ma ekranów ładowania a świat wczytywany jest na bieżąco. Otwarty świat jest sterylny natomiast lokacje wewnątrz już prezentują się lepiej bardziej szczegółowo. Budynki z zewnątrz ratują tylko billboardy.|Świat gry otwarty ale nie czuć swobody jest wrażenie małej możliwości |poruszania w małych lokacjach.
Model jazdy widok za kierownicy lub trzecioosobowy standardowy nie ma nacisku na model fizyki. Auta wyglądają nieciekawe mało detali. Efekt mgły jest jednolity średni zabieg ten można to bardziej urozmaicić. Strzelanie jest w trybie chodzony lub drugi sposób w tak zwanym celowniczek czy inaczej na szynach.
Modele postaci są szczegółowe. Nawigator jest jak w każdej strzelance tylko podpowiedzi gdzie iść czy jak się dostać mam nadzieję że będą na początku. Kastomizacja ma znaczenie w rozgrywce nie tylko w wyglądzie to dobrze. Nie ma klas początkowych ale rozwój bohatera będzie z postępowało w czasie |rozgrywki. Mam nadzieję że nie będzie oparte na podnoszenie umiejętności używania danego typu broni czy hakowania bo to już było wszędzie i nic nowego.
Dialogi mało robudowane nie mają klimatu oczekiwałem więcej wypowiedzi w różny sposób. Wiem że to nie RPG a dialogi będą skąpe i z wieloma wulgaryzmami ale cztery style wypowiedzi byłyby najlepsze i ich zmiana w czasie rozmowy i nastawienie innych na wypowiedź. Widocznie CD Red nie miało pomysłu szkoda.Może ktoś mówić że nie grałem to nie można nic powiedzieć. Tylko ja nie grałem |tylko w tą grę wiec powiem że nie było zaskoczenia bo nic nie jest świeże poza mało wykorzystywanym miejscem akcji w grach.
Wiedziałem że po filmie Blade Runner może dostaną hype od graczy.