Cyberpunk 2077: Spore zmiany w technologii RED Engine [WIDEO]
![Cyberpunk 2077: Spore zmiany w technologii RED Engine [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/633609c4-0018-4e4b-b3ca-a767fefdf945.jpeg)
W kwietniu tego roku prezes CD Projektu, Adam Kiciński, oświadczył, że zastosowana w Cyberpunku 2077 zaawansowana technologia może wykorzystać także potencjał sprzętu następnej generacji. Digital Foundry nie wyklucza, że w najświeższym zwiastunie wyczekiwanej gry znajdziemy materiał wygenerowany na przyszłościowym sprzęcie Microsoftu (o kryptonimie Scarlett). Zaprezentowane sceny wyrenderowano w rozdzielczości 4K i 30 fps-ach.
Serwis w swojej analizie zwraca uwagę m.in. na ogromną odległość rysowania obiektów, częste zastosowanie globalnego oświetlenia, ładny bloom, dokładne odwzorowanie struktur różnych materiałów czy właściwie wykonane efekty cząsteczkowe. Doceniono także przywiązanie do szczegółów zarówno w projekcie postaci, jak i otoczenia. Pieczołowitość połączona z dużą liczbą animowanych obiektów (w tym enpeców i pojazdów) przywodzi na myśl pracę włożoną w design Novigradu – największego miasta z Wiedźmina 3. W beczce miodu znalazła się też łyżka dziegciu. Digital Foundry uważa, że Redzi muszą dopracować cienie i wygładzanie krawędzi.
Gorąco zachęcam do zapoznania się z zapowiedzią gry, w której Papkin zebrał dla was sporą dawkę informacji. Warto też rzucić okiem na galerię screenów i artów.
Czytaj dalej
18 odpowiedzi do “Cyberpunk 2077: Spore zmiany w technologii RED Engine [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Nie no kolejna analiza…, ile mozna czekac na gameplay ? 5 lat im malo ? pokazali dziennikarzom, a fani to co ?
No tak, pokażą wczesną wersję na 1-3 lata przed premierą, a potem fani będą płakać że coś zmienili, albo coś wyrzucili w porównaniu do wersji finalnej.
A co mnie to g… obchodzi ze ktos tam sie poplacze, dawac mi tu gameplay
@Victarion po prostu czekaj do gamescomu dwa miesiące to nie tak długo w porównaniu do ostatnich pięciu lat
ten global iluminasion to może być zwykły light bounce ( może razem z SSDO jak u cryteka). A przypadku oświetlenia statycznego dali zwykłe light mapy.
@Victorian Jakie 5 lat? Dopiero 2 lata tworzą grę. W 2012 zrobili tylko concept arty i ogólny zarys fabuły, by zachęcić ludzi do rekrutacji i wciągnąć ich w proces tworzenia Wiedźmina 3. Redzi sami o tym wspominali.
Analiza takiego trailera jest bez sensu, bo po 1 prawdopodobnie nie jest wcale na silniku (jak było z Wiedźminem 3) a nawet, jeżeli jest rzeczywiście to był odpalany na 2 hiper kartach a później panowie od obróbki filmów go obrobili tyle razy, że nie ma to nic wspólnego z wyglądem gry. Nie hejtuję po prostu jestem realistą, ale też nie wątpię, że będzie to fenomenalna gra czekam na nią niewiele mniej niż na Half-Life 3. Czekam, jaka to będzie gra druhu artysto…
To już lepiej obejrzeć wczoraj zamieszczony wywiad z twórcami C2077 przeprowadzony przez Angry Joe. Po informacjach z tego wywiadu jeszcze bardziej nie mogę się doczekać gry.
@lukaszsa- jak an filmiku zaznaczyli oświetlenie jest wciąrz wiedźminowe.
’wciąrz’ xD
Dobrze ze nie Fcionrz. Mój znajomy szukał jakiegos fajnego pseudonimu więc mu chyba to podeślę.
@lukaszsa cały trailer jest zrobiony na silniku gry i został wyrenderowany na konsoli
@Rozumiem ze pracujesz w CDProjek RED lub masz od nich bezpośrednią informację? Nie ukrywam ze jesli jest tak jak mowisz to sie ciesze i jak zawsze im kibicuje.
Po premierze może „bendo”. Jak cdp ukończy grę an pewno jakiegoś toolkita wyda dla moderów. Pytanie tylko jak będzie to proste i rozbudowane.
Sugerują się pierwszym trailerem? Równie dobrze mogą oceniać grafikę sugerując się trailerem Wieśka 3 z VGX. 😀 Albo pierwszym „gameplayem” Watch Dogs. Z tym, że z efektem końcowym zapewne niewiele to będzie miało wspólnego.
Jak dla mnie ocena trailera totalnie bez sensu, więc po jednej minucie wyłączyłem. A co do samej gry to, jestem tak bombardowany tym zwiastunem, że chyba zobaczyłem go już z 50 razy….. Tej muzyczki nie mogę sobie wybic z głowy. 😛 Chyba czas wsiąść do hype trainu! 😀
Po kiego grzyba ludzie pracowali nad tą analizą? To trailer na silniku gry, ale nie mówi nic o wykorzystaniu tego silnika w samej grze. Gdyby to była ocena tego tajemniczego dema to ok, ale w tym wypadku może to być niepotrzebnym gdybaniem. A o odległości rysowania Redzi wspominali w wywiadach, a myślę, że można im ufać. Nihil novi.
Czekam z nie cierpliwością. 🙂