Dark Souls 3: Serwery na PC… znowu nie działają

Prawdopodobnie nie takie było zamierzenie FromSoftware, ale ich serwery do gry online w Dark Souls zaczynają powolutku tworzyć własną historię. Wszystko zaczęło się w styczniu, kiedy to odkryto bardzo poważną lukę w zabezpieczeniach. Aby uchronić swoich graczy, studio wyłączyło serwery online wszystkich części Dark Souls i zaczęło szukać rozwiązania problemu. Tak się złożyło, że było to na miesiąc przed premierą Elden Ringa, na której to developerzy zamierzali się głównie skupić, dlatego dopiero po niej serwery miały zostać przywrócone do życia. Ostatecznie włączono je po 214 dniach nieaktywności, miesiąc temu, i to tylko do trzeciej części serii. A dziś? Dziś znowu nie działają.
Z tą różnicą, że tym razem to nie FromSoftware stoi za ich wyłączeniem, a problem leży gdzie indziej. Nie wiadomo jeszcze, co go spowodowało, bo studio dopiero zaczęło badać sprawę i podzieli się z nami informacjami, jak tylko się czegoś dowie.
Jest to bardzo przykra historia, której rezultatem jest zmuszanie graczy do dalszego czekania na włączenie funkcji sieciowych w grach Dark Souls, choć ci i tak wykazali się już nadmierną cierpliwością przez ostatnie 7 miesięcy. Całe szczęście na otarcie łez mieli Elden Ringa…
Pozostaje tylko mieć nadzieję, że tym razem problem zostanie szybko odkryty i rozwiązany.
Czytaj dalej
-
To może być koniec FBC: Firebreak. Po premierze dużej aktualizacji strzelanka...
-
Kolejny Indiana Jones już powstaje? MachineGames przyznaje, że pracuje nad nową...
-
Alan Wake 2, Heroes 3 Complete i inne. Darmowe gry...
-
Microsoft nie zostaje w tyle. Nowy Xbox ma być sprzętem hybrydowym, na którym odpalimy...
2 odpowiedzi do “Dark Souls 3: Serwery na PC… znowu nie działają”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
„Całe szczęście na otarcie łez mieli Elden Ringa…”
Weź nie pluj w twarz leżącemu
Szczerze? Ja wiem, że serwery Dark Souls niby cierpiały na ataki cheaterów i (chyba?) hakerów, ale jakoś ta długa przerwa dziwnie zbiegła się w czasie z premierą Elden Ringa. Czy nie wydaje się prawdopodobne, że właśnie dlatego, a przynajmniej tak długo, wstrzymano działanie serwerów, żeby niecierpliwi chwycili za Eldena nawet jeśli nie zamierzali w niego grać?