Days Gone: Ciąg dalszy przepychanek Bend Studio i byłego scenarzysty. „Usiądź, synu”
Wokół niedawnych słów Johna Garvina, scenarzysty Days Gone, wybuchła niespodziewana drama.
W zeszłym tygodniu John Garvin, scenarzysta Days Gone i były pracownik Bend Studio, powrócił do tematu skasowanych sequeli gry i wspomniał, że miał plany na całą trylogię. Wyraził także nadzieję, że Sony zmieni jeszcze zdanie i kiedyś pozwoli nam ponownie wcielić się w Deacona St. Johna. W sieci zawrzało, chociaż tak naprawdę nie było ku temu większego powodu. Do sytuacji postanowił odnieść się Kevin McAllister, community manager Bend Studio.
Przepraszam całą społeczność Days Gone za ciągłe karmienie fałszywymi nadziejami i niesprawdzonymi informacjami ze strony ludzi, którzy szukają lajków. To nie fair wobec was. Obecnie pracujemy nad nową marką i kiedy faktycznie będziemy mieli coś, czym będziemy chcieli się podzielić, wyjdzie to od naszego studia.
McAllister dał tym samym do zrozumienia, że w dalszym ciągu nie ma szans na żaden sequel Days Gone, o czym mówił zresztą miesiąc wcześniej reżyser gry, Jeff Ross, gdy pod koniec maja pojawiły się klasyczne nadzieje na zapowiedź kontynuacji podczas State of Play.
To jednak nie zamknęło dyskusji. Wypowiedź community managera Bend Studio została dostrzeżona przez McAllistera. Scenarzysta w ostrych słowach skomentował reakcję swojego dawnego pracodawcy.
Haha, i mówi to ktoś, kto nie stworzył żadnej gry przez całe życie, a swoją pracę zawdzięcza tylko temu, że był oddanym miłośnikiem tytułu, który zrobiłem. Usiądź, synu. Donoszę tylko o komentarzach fanów, którzy czują się oszukani w kwestii ich ukochanej gry. To nie ja tu komentowałem.
W jednej kwestii nic się nie zmieniło: nie mamy raczej co liczyć na kontynuację Days Gone. Ani jutro, ani w przyszłym roku, ani pewnie w odleglejszej przyszłości. No chyba, że w międzyczasie ekranizacja okaże się wielkim sukcesem (o ile w ogóle ostatecznie powstanie...). Pozostaje nam tylko cierpliwie czekać, aż Bend Studio oficjalnie ogłosi swój nowy tytuł. A ten ma być grą-usługą z otwartym światem.
Czytaj dalej
Czarna owca rodu Belmontów, szatniarz w Lakeview Hotel, włóczęga z Shady Sands, dawny szef ochrony Sarif Industries, wielokrotny zabójca Crawmeraksa, tropiciel ze starego Yharnam, legenda Night City.