Deus Ex: Human Revolution – 100% czystego gameplayu [WIDEO]
Nowy trailer gry Deus Ex: Human Revolution koncentruje się na tym, co cyberpunki lubią najbardziej - rozgrywce zwanej z angielska gameplayem. Jeśli wątpiłeś, czy Human Revolution to prawdziwy Deus Ex, po tym zwiastunie najpewniej przestaniesz.
Czytaj dalej
-
PlayStation zaprasza na 40-minutowy pokaz. Już niedługo Sony może pokazać...
-
ARC Raiders prześcignęło Battlefielda 6 pod względem liczby graczy na Steamie....
-
Elden Ring Nightreign dostanie DLC w ciągu najbliższych miesięcy. Właściciel...
-
Techland wraca do prac nad rozwojem Dying Lighta 2. Szef marki...
86 odpowiedzi do “Deus Ex: Human Revolution – 100% czystego gameplayu [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Robi wrazenie!
@bimberoman17, ty dostajesz uniesiena estetyczne jak logujesz sie na terminal w jakiejs grze? Oj zniesmaczyles mnie 😉 |Gierka wyglada fajnie, grafika ma jeszcze czas na polepszenie, byla to raczej prezentacja gadzetow… bardzo fajnych swoja droga 😉
Nie wiem jak wy, ale jak mi ktoś wciska za cenę nówki rzeczy z roku 2007 to tylko pukam się w czoło i odsyłam go z kwitkiem. Widocznie konsolowcom to nie przeszkadza. |@Wymianiakowany – a gdzie ja napisałem, że ją wydadzą [tzn. obecną generację, bo x360 i PS3 to już old-gen]. Przecież wiem, że zanim zwrócą się koszty wymyślenia tej przestarzałej dziś już technologii minie jeszcze parę lat. To tak jak z LCD – kupa hajsu poszła w opracowanie shitu, który reklamują jako 8 cud świata byle się kasa zwróciła…
@defhel – nie chodzi mi tylko o terminal – patrz np. nowy BioShock, albo FEAR 3 – zacofane to wszystko o 2-3 lata, mogło by wyrywać nogi z (_!_), ale nie bo na 256 vram’u z xklocka nie da się poszaleć z inwencją twórczą i fajnie renderowanymi otwartymi przestrzeniami czy rozgrywką w bardziej otwartym świecie.
To najbardziej oczekiwana przeze mnie gra, drugą jest chyba Battlefield 3 i Batman Arkham City.
a ja nie wiem…grafika spoko…silniczek daje rade ale sama rozgrywka slabo ..mam nadzieje ze to sie jeszcze poleprzy…
@bimberoman: Nie, nie przeszkadza. Przeszkadzają efekty zbyt wysokich kosztów produkcji – skracanie gier, casualizacja w celu zwiększenia targetu, nastawienie stricte na multi, tony DLC, walka z rynkiem wtórnym. Jeśli koszty produkcji się podniosą, a to się stanie przy skoku technologicznym, to w/w zjawiska się nasilą. Nie, dzięki. Dla mnie w grafice wielokrotnie ważniejszy od technologii jest art-design. A ten w DXHR zapowiada się kapitalnie.
aha i @bimberoman17 – niestety z 2czescia twojego postu musze sie zgodzic…bo tak jest gry powinny wyrywac z pantofli..ale konsole nas opozniaja…brutalna prawda..
@Fristron|Dlatego za wielki plus uważam to, że twórcy DX Human Revolution powiedzieli, że skupiają się wyłącznie na rozgrywce single player, MP ma nie być wcale. I popieram – stylistyka gry wygląda miodnie 🙂
Opóźniają w czym? W lepszej grafice, w coraz to dokładniejszych teksturach? Grafika jakkolwiek nie byłaby piękna z czasem się zestarzeje. Pogoń za coraz to lepszą grafiką to żaden postęp. To co jest ponadczasowe to gamepaly. Rozwój właśnie jego to jest wyzwanie. Po latach nikt nie będzie pamiętał o grafice lecz o grywalności i to się liczy.
Chciałbym [aby obecne konsole pozostały jak najdłużej. Twórcy przestaną patrzeć na grafikę i zaczną kombinować aby zaskoczyć czymś bardziej ambitnym niż ilość poligonów na tv/monitorze.
cespenar – taa, tylko to właśnie konsole zabiły gry, które najbardziej bazowały na fajnym lore i klimacie – rasowe rpgi. A wraz ze wzrostem znaczenia rynku konsol, które na zachodzie są modnym gadżetem do postawienia przed TV i pogrania w CoD’a [którego reklamują co 10 sekund to każdy go kupuje – magia reklamy] następuje regres i każualizacja. No i nie można nie zauważać regresu i dążenia do zrobienie każdej gry taką samą. Już nawet Dragon Age 2 to kolejny slasher z możliwością rozwoju postaci…
Tak samo ME2, tam rozwój postaci to raptem po 4-5 skilli na klasę, praktycznie brak wyboru pancerza i broni, jedyne co jest naprawdę fajne to w miarę filmowe dialogi, jednak sama płytkość fabuły [zbierz ekipę i hajda na „złego”] jest porażająca. Normalnie jak w jakimś mmo – zbierz tanka, healera, DPS’a i dawaj, może się uda.
@bimberoman17 – Mylisz obecną generację konsol z obecną sytuacją na rynku – to jego rozwój powoduje że w gry grać może każdy, więc gry muszą być dla każdego – łatwe, proste, na pięć minut. I nic na to nie poradzimy, bo twórcy gier mając do wyboru garstkę gejmerów albo cały świat grający w wolnych chwilach wybierze większy zysk, czyli „każuali”.
Dla „każuali” jest po prostu możliwość zmiany poziomu trudności i domyślne rozkładanie punktów na umiejętności. Po prostu konkretni gracze są coraz bardziej ignorowani – są trzymani na granicy irytacji (dobrze że chociaż robią poziomy trudności typu hardkor itp). Ja też mam mało czasu na granie, odpalam na krótko gierki, i nie lubię się z nimi męczyć (ma się gładko przechodzić) Niestety jak coś jest tak łatwe że 5 letnie dziecko by to przeszło bez problemu to idzie się wkurzyć – a jest tak coraz częściej…
Ja chcę wrócić do czasów grywalności!!!
Dzięki konsolą praktycznie każda nowa gra ma takie same wymagania na pc…|nie ma „old-gen” bo nie ma aktualnie new gen 😛 |Ogólnie i tak nie sadze by dało się zrobić jakoś porażająco lepszą grafikę niż jest aktualna |dla szczegółu w xboxie jest 512 „ram’u” a w ps3 256 dzielonej pamięci XDR plus 256 „ram’u” i spokojnie mogą poszaleć.
nie wiem ale będzie chyba przyklejanie do ścian
Skradanie wygląda fajnie…
@bimberoman17 grywalność zabiło błędne koło. Zawsze dążono do lepszej grafiki również w tak zwanych czasach gdy były grywalne ^_^ Lepsza grafika => bardziej szczegółowe tekstury i modele => konieczność zatrudnienia większej liczby ludzi jako że jest więcej roboty z pojedynczym modelem => rosną koszta produkcji => grę trzeba sprzedać w większej ilość => produkuje się to co się wcześniej sprzedało => każda gra jest taka sama pod względem gameplaya i trwa nadal wyścig kto zrobi lepszą grafikę i koło się zamyka
@bimberoman17 nie zwalaj winy na głupich casuali bo sam zarzuciłeś powyższemu Deus Exowi że wygląda jak z roku 2007. Jeśli tak piszesz to nie dziw się gry są coraz bardziej miałkie.
mniam
w walce „Bimberoman17 kontra Reszta Świata” stoję po stronie bimberomana – chcemy dobrych gier , nie chcemy wybierać między „słaba grafa ale super fabuła” a „super grafa-fabuła do d..y” – w nowych produkcjach ma być dobra grafika i ciekawy scenariusz – a na tym trailerze dobrej grafiki nie ma i już… wszystkoo jest plastikowo-błyszczące oraz bezteksturowe czyli dno…a rozgrywka? 0:34 sek -facet 2 metry od ludzi gmera na plecach w poszukiwaniu broni , przeładowuje ją a oni stoją jak słupy – śmiech
@le_Fey jak siedzisz w szkole czy w robocie to co 0,5 sekundy odwracasz się za siebie i nerwowo reagujesz na każdy dźwięk i z pewnością doskonale rozpoznasz dźwięk przeładowanej borni bo każdy człowiek jest zaznajomiony z tym dźwiękiem [w przedszkolu zwłaszcza małe dziewczynki przechodzą stosowne szkolenie]. Jeśli siedzisz w kawiarence i właśnie odpisujesz na mój wpis to uważaj na plecy bo z pewnością ktoś czai się z naładowaną bronią. Trwoga a nie śmiech.
@cespenar- za humor masz u mnie 10/10 ptk 🙂 ale te postacie z gry to nie uczniowie ze szkoły ani małe dziewczynki 😛 to raz, facet wyszukujący broń za moimi plecami (w pustym ,cichym pomieszczeniu) zawsze wzbudzi moje „zainteresowanie” 😉 to dwa a trzy – to nie chce się „czepiać” ale np. w Falloucie New Vegas podszedłem do tubylca w miasteczku i zaatakowałem go pięściami – on wygarnął do mnie kilkukrotnie z dubeltówki , z odległości 2m a potem zginął pobity moimi gołymi rękami – nie chcę tego w Deusie 🙁
a dodam że jestem zagorzałym fanem Deusa a dokładnie jego części pierwszej
Obejrzałem jeszcze raz ten fragment i zauważ że bohater wyjmuje broń, ładuje pocisk i strzela ułamek sekundy później. Nawet jeśli naukowcy coś usłyszeli to nie mieli czasu na reakcję. Jeśli pracujesz w laboratorium i masz zajęte ręce to nie robisz gwałtownych ruchów bo to może się skończyć lądowaniem preparatów na podłodze. Nie sądzę aby naukowcy mieli powód do podejrzeń że „ten dźwięk za plecami” to morderca z naładowaną bronią i cokolwiek ma się w dłoniach trzeba jak najszybciej rzucić.
Zresztą bądźmy sprawiedliwi. Czy w jakiejkolwiek grze NPC reagują na dźwięk przeładowywanej broni? Raczej nie i w DX:HR też nie ale za to reagują na sam widok broni co widać na uprzednio opublikowanym trailerze. Pokaż mi grę w której jest podobnie. Nie znajdziesz takich zbyt wiele.
Bardziej bym się cieszył jakby pokazali cos z elementóe crpg a nie tylko czystą nawalanko/skradanke
Kurde, nie jest to dokładnie to czego bym oczekiwał.|Nie podoba mi się zbyt skąpy moim zdaniem ekwipunek (żegnaj tabelko 5×6 :<), cieszy za to duże drzewko skilli. Mam tylko nadzieję, że nie skopsają tego w stylu że 5 rzeczy daje ten sam efekt. No i to podświetlenie aktywnych itemków nie wygląda jakoś superancjko. I tych modów za dużo jest i zbyt mocno ułatwiają rozgrywkę...
Dla mnie wygląda cudnie. Mam nadzieję, że będzie poziom realistyczny. 🙂
ukonsolowiony crap…
Wreszcie będzie to taki Deus Ex, jakiego chcieli twórcy, ale nie pozwoliły na to ograniczenia. Tylko, ze to trochę za dużo strzelanki w tym widzę..
bo to trailer a nie czysty gameplay wycięty z gry
Uspokójcie się. W jednym trailerze umieścili wszystko, przez co można odnieść mylne wrażenie. Zauważcie, że jest scena skradania, walki wręcz, strzelania, prezentacja interfejsu, pracy okna ekwipunku, podnoszenia umiejętności w drzewku rozwoju, wprowadzenie do rodzajów broni dostępnych w grze, modyfikacji broni/zmiany amunicji/ hackowania systemu ochrony, wizualizacji działania niektórych augumentacji oraz interakcji z otoczeniem. To chyba dużo jak na jeden trailer? Będzie dobrze
Zrzedzicie jak stare baby. Jak dla mnie to wyglada to wszystko super, jak wyjdze napewno kupie.