Deus Ex: Human Revolution – Bunt Ludzkości: Bardzo długi gameplay z komentarzem twórców [WIDEO]
                      
	W sieci pojawił się bardzo długi gameplay z Deus Ex: Human Revolution - Bunt Ludzkości. Trwający osiem minut film opatrzony jest komentarzem Mary DeMarle, głównej scenarzystki i projektantki narracji produkcji. Możemy na nim zobaczyć jeden z etapów gry przechodzony na kilka różnych sposobów.
                Długi gameplay z Deus Ex: Human Revolution – Bunt Ludzkości:
Czytaj dalej
48 odpowiedzi do “Deus Ex: Human Revolution – Bunt Ludzkości: Bardzo długi gameplay z komentarzem twórców [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

                        
                        
                        
                        
                        
                        
                        
                        
W sieci pojawił się bardzo długi gameplay z Deus Ex: Human Revolution – Bunt Ludzkości. Trwający osiem minut film opatrzony jest komentarzem Mary DeMale, głównej scenarzystki i projektantki narracji produkcji. Możemy na nim zobaczyć jeden z etapów gry przechodzony na kilka różnych sposobów.
Według mnie gra pod względem graficznym na xboxa wygląda gorzej niż na PS3, chyba, że jest to wina gameplaya
„bardzo długim” to go bym nie nazwał bo to ledwie 8 minut
Czyli skradanka „delikatna”,zabijanie class FPS ,alternatywna droga kosztuje mniej truposzy , skradanka zabójcza,skrócie:Może świetna zabawa … .
Podświetlenia przedmiotów mówię stanowcze wy…nocha!
Plusy: |+ fajny widok FPP 🙂 |+ kolejny ciekawy Deus Ex 🙂 |+ ciągnięcie trupów w dowolne miejsce 🙂 |Minusy:|- animacje 🙁 |- po schowaniu się i tak widzimy to czego nie widzi postać 🙁 |- schematyczność? |- nuda 🙁
ten złoty desing mi się w ogóle nie podoba…szarobura kolorystyska z jedynki to mistrzostwo.
Gra jest dokładnie taka jaką sobie wyobrażałem! Biorę w ciemno, tylko powiedzcie czemu kamera tak się dziwnie rusza.
Jako zagorzały fan jedynki i jej licznych modyfikacji, cierpliwie wyczekuję dnia premiery. Złota kolorystyka też średnio mi pasuje, może zrobili tak przez złoty wiek? Wolałbym może nie szaro, ale dyskretny srebrny już na pewno by lepiej pasował. Grafika wygląda przeciętnie, co o dziwo mnie cieszy – póki co wygląda na to, że moja przestarzała 7600 sobie poradzi. W tej grze grafika nigdy nie była najważniejsza, liczy się klimat i fabuła. Aha, szybki ruch pomiędzy dwoma ścianami wygląda jak ze Splintera.
W takim razie przydałoby się jeszcze ciche otwieranie drzwi i bardziej dopracowane elementy skradankowe, bo zabójstwo pierwszego typa w rzeczywistości byłoby raczej słyszalne dla jego kolegi zza budynku. Wkurza mnie jak ta cała Mary mówi o chowaniu trupów: just for fun. Zawodowiec nie chowa ciał dla zabawy. No i te nieszczęsne, wybuchające beczki. Kiedy oni w końcu zrozumieją, że to idiotyczne? Hej, pilnujemy budynku, więc może z tej okazji na placu przed nim postawimy parę beczek z materiałami wybuchowymi?
W każdym bądź razie widzę, że gra będzie o wiele lepsza od dwójki i da nam sporo godzin ciekawej rozgrywki. Czego sobie i Wam życzę, deusowcy.
Wygląda to mi tak trochę…. bardzo efekciarsko. Obym się mylił, ale wydaje mi się, że właśnie to efekciarstwo zmiecie klimat DeusEx. No i jak już inni pisali – gdzie te cienie i szarości! Gdzie te ciemne granaty i czernie, które tworzyły mroczny i zarazem tajemniczy klimat jedynki! Ehhh…
Ta Mary chyba katar ma. |A ten filtr rzeczywiście nie za bardzo. Dobrze by było, gdyby dało się go wyłączyć.
Ty, tak się wpatrzyłem w to „press start”, że mimowolnie najechałem na to myszką i kliknąlem 😀
A gdzie dłonie z nożem w jednej z nich na początku?! 😉
Jak byłbym szczuplejszy (no dobra, chudszy) od głownego bohatera tej hry, to byłbym doń nawet podobny 😛
Eee…mała adnotacja do bełkotu poniżej. Otóż – Jak byłbym szczuplejszy (no dobra, chudszy), to byłbym nawet podobny do głównego bohatera tej gry. Ekhem.
Jedynka pod względem designu bardzo mi się podobała, czerń i złoto w trójce to IMO również dobre połączenie, pasuje do świata gry. Fajnie, że mamy ciągle wybór jak chcemy przejść dany etap. Nawet na takim małym skrawku, jaki widzieliśmy na demonstracji, gra oferuje kilka kompletnie różnych podejść. Jeśli będzie możliwość wyłączenia podświetlenia przedmiotów, z którymi można wejść w interakcję, to mnie się ta gra podoba. Oby fabuła dała radę.
Omg! mam nadzieję że te „podświetlanki-podpowiadanki” przedmiotów dla ćwierćinteligentnych będzie można wyłączyć oraz inne „pipsztoki”wyskakujące co chwila na ekranie (tap, hold, man down,picked up- jak reklamy na onecie 😛 )a już skrajnym idiotyzmem jest wyświetlanie dystansu do… drzwi przez które mamy przejść -przecież to tak istotne, że aż strach pomyśleć co by gracz zrobił bez tak ważnej informacji 😛 jak narazie-> kiepska grafa z „choinkowo-jarmarczną „oprawą-ogólnie niestrawne 🙁
czy ja slyszalem „Day sex”? 😉 |bardzo fajny gameplay, tylko mogliby pokazac jakies fajne zabawki 😉
szczeze to zanudza mnie ta gra…mialem naprawde spore nadzieje na cos naprawde wyjatkowe a okazuje sie ze to srednia gra…jakos wgl mnie nieprzekonuja…wrecz przeciwnie.
@ Fanatik – A propos klasycznych wybuchających beczek: http:img138.imageshack.us/i/500122442stv8gl2.jpg/ . Ach, Penny Arcade…
zapowiadają ,że gra ma mieć 25 h i ciężkie akcje defensywne, oby nie narobili uproszczeń dla dzieciarni
Liczyłem na tę grę ale ten gameplay pokazuje, że to jakiś zwykły średniak. No cóż, trudno się mówi, jest masa innych tytułów.
Na cholerę te podświetlane drabinki, już normalnie wyglądać nie mogły? ;E Gracze są aż tak ślepi, że ich nie zauważą? ;p
Serio to podświetlanie przedmiotów psuje cały klimat :/ .
Oj, już chciałemj brać w ciemno, ale gamaplay mnie do tego skutecznie zniechęcił. Owszem, pani ma ładny głos, ale mogła by nie mówić aż tak głupich rzeczy. Poza tym poziom wygląda niestety bardzo przeciętnie i nie mam na myśli grafiki, bo ta prezentuje się całkiem przyjemnie, gdyby nie brać pod uwagę tych wszystkich ułatwień.
Ten gameplay i tak nic nie pokazuje, a poza tym wygląda po prostu brzydko.|Podświetlane drabinki, słabej jakości tekstury, brak ostrości czy kontrastu oraz wszystko nadmiernie oświetlone to tylko kilka „ficzerów”, które rzucają się w oczy już przy na starcie…
Mam nadzieje że te świetliste rzeczy będą tylko na konsole. Albo na najniższym stopniu trudności.
Just for fun
@gaara666gaara: Nic nie pokazuje? Na litość boską, masz pokazane, że mały kawałek etapu da się przejść na 3 zupełnie różne sposoby, czyli esencję Deus Eksa. Zaznaczane elementy aktywne były też w pierwszej części Deusa (tam pojawiały się takie szare „ramki” wokół nich).
Ja rozumiem, że prezentacja na konsoli jest i w ogóle, ale naprawdę ludzie grający na konsolach są tak mało rozgarnięci, że nie potrafią sami użyć przedmiotów bez ich podświetlania? Naprawdę trzeba każdy przedmiot, z którym można coś zrobić, podświetlać żeby był wyraźnie widoczny? Przecież to wygląda żałośnie :/ nie mówiąc już o przenoszeniu ciał jakby to była kukiełka i widzeniu przez przenoszone przedmioty :/
@Fristron, jak tak mają wyglądać przejścia na różne sposoby, to ja dziękuję, mogli się bardziej wysilić, ale rozumiem że dzieciom konsolowym to starczy bo i tak się będą jarać :/
@Grim tzn co mieli wymyślić?Zrzut ze spadochronu prosto na dach?Gadasz głupoty i tyle.Tak samo wygladało to w pierwszym Deusie więc nie rozumiem czego sie tu czepiać.Pewnie że najlepiej jak nie mamy wyboru i idziemy jedna ścieżka jak w MW.
Nie wiem o co ludziom chodzi. Toć tak samo wyglądał wybór różnych ścieżek w pierwszym Deusie, i ludzie do dzisiaj to sobie chwalą – i niechaj nikt mi nie zarzuca poleganiu tylko na ulotnej pamięci, bo grałem w to gdzieś tak w grudniu.Gameplay dobry – wszystko po staremu + nowocześniejsza otoczka. Nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć efekt końcowy.
Najlepsza jest ta droga przez dach, gdzie przejście uniemożliwia prąd. Trzeba więc bystrym okiem rozejrzeć się po „odległej” okolicy, odstawić skrzynkę, kucnąć i przejść by wyłączyć ową elektryczność. Łaaaał co za mózg to wymyślił! Projektowanie tych labiryntów to musiała być tytanowa praca. Widać, że te alternatywne przejścia były wymyślane na siłę i na kolanie. To jakaś gra dla przedszkolaków. Dawajcie Thiefa!
Zapowiada się miodnie, oby nic nie popsuli 😉
Eeee jedynkę przeszedłem wiele razy i pamiętam, że zaznaczało mi się tylko to co chciałem, podobnie jak w moim kochanym Thiefie, A nie 100 metrów ode mnie świeci mi się drabinka/drzwi wołając „Hej możesz mnie otworzyć!”, jakbym sam nie mógł dojść do tej iście skomplikowanej możliwości :E.
Po prostu wolę sam szukać pewnych akcji i możliwości niż mieć je podane na tacy. Tak jakby twórcy bali się, że gracze bez tych świecidełek nie zauważyliby, że gra nie jest liniowa ;E.
Prawdopodobnie podświetlanie przedmiotów jest całkowicie opcjonalne i dostępne na najniższym poziomie trudności, coś takiego wyczytałem na oficjalnym forum. Trzeba też pamiętać, że ten etap jest jednym z pierwszych, jeżeli nie w ogóle zaraz po rozpoczęciu gry, dlatego nie ma jeszcze tutaj jakichś skomplikowanych labiryntów- coś w rodzaju tutoriala
Jest w porządku, ale sam bardzo chętnie widziałbym więcej sposobów na wykonanie zadania niż tylko atak i skradanie. Mogliby dodać przebieranie się i możliwość rozmowy – miło by tak od czasu do czasu kogoś przekupić (niekoniecznie pieniędzmi, ale np. wykonaniem jakiegoś drobnego zadanka). Poza tym, gra jest jednak liniowa, są tylko inne drogi dotarcia do celu. Czyli w dzisiejszych czasach norma. W pierwszym Deus Ex takie coś zachwycało, ale teraz raczej nie robi większego wrażenia.
Ja to rozumiem ze to taki poziom tutorialowy – więc aktywne elementy są podświetlane… Do tego jest prosto – bo początek 🙂 Ja tam lubię łączenie skradanki z trybem bojowym – znaczy skradam się i po cichu eliminuję przeciwników – jak nie wypali – trudno – wybiję wszystkich podczas regularnej rozpierduchy 🙂 Za to lubiłem pierwszego DE – i mam nadzieję, ze i ten będzie OK – akurat między Wieśkiem i Battlefieldem 3 😛
Ja się pytam Gdzie jest KREW !!! na ziemi przy ciągnieciu ciał , rozlewająca się po ziemi czy tak ciężko to zrobić :/
BARDZO podoba mi się to, że Jensen po trafieniu jedną kulą stracił 50% HP a regeneracja zaczęła się dopiero po jakimś czasie, ma być trudno!
@Coroner:Przecież nie chodzi o to, żeby miało być wszystkie alternatywne drogi ciężko znaleźć. Chodzi o to, żeby się dało przejść na różne sposoby. Jakieś mocno poukrywane pewnie też będą, ale poza tym będą widoczne na 1 rzut oka.Tak jak w DX1. @mentor93: Skąd wniosek że gra jest liniowa? Poczytajże o niej trochę. Konsekwencje dla scenariusza mają nawet takie elementy, jak długość przebywania w jednej lokacji (redaktor IGN zamarudził w Sarif Industries i kiedy poleciał uwalniać zakładników, ci już nie żyli)
nieliniowość! to jest to!
nie oglądam 😀 |(nie będę psuł sobie potem gry)
To będzie dobra gra! Wielość ścieżek jak w części pierwszej, klimat też jakiś jest… 🙂