Diablo 4: Sezon 6 ułatwi zdobywanie rzadkich przedmiotów
Mityczne unikaty będą mniej mityczne. I mniej unikalne.
Premiera Vessel of Hatred za rogiem, a w sieci pojawiły się pierwsze recenzje, na podstawie których można sądzić, że Blizzard przygotował przyzwoity dodatek. Według Krigora rozszerzenie zbyt głęboko zapuszcza się w dżunglę o nazwie MMO, co może nie spodobać się graczom preferującym rozgrywkę solo. Kontrowersje wzbudza także kierunek, jaki twórcy obrali w szóstym sezonie – pozyskiwanie mitycznych przedmiotów unikalnych będzie ułatwione.
Mityczne unikaty można stworzyć za pomocą czterech olśniewających iskier, ale Blizzard doda opcje otrzymania jednego ww. bardzo mocnego przedmiotu w zamian za tylko 2 iskry – te zdobędziemy za wypełnienie tablicy reputacji i pokonanie jednego z uber bossów. Ale to nie jedyne ułatwienie – developerzy chcą jeszcze bardziej ograniczyć grind dzięki dodatkowym elementom ekwipunku, które zwiększają szansę na drop mitycznych unikatów. Zmiany te mogą spodobać się niedzielnym graczom, jednocześnie wkurzając hardcore’owców – Diablo 4 w pigułce.
Zarówno Vessel of Hatred, jak i sezon szósty wystartują ósmego października na pecetach, PS4 i PS5 oraz Xboksach One i Series X/S.