Diablo III: Blizzard zatrudnia do „konsolowego projektu Diablo”
Patrzcie państwo, któż to zorientował się, że pół świata gra w tej chwili wyłącznie na konsolach... Blizzard Entertainment, studio z konsolowymi korzeniami i PC-tową całą resztą, szuka ludzi do "konsolowego projektu Diablo". "To nie zapowiedź nowego tytułu", ale...
W społecznościowej częsci amerykańskiej strony Diablo III umieszczono ogłoszenie o pracę, w którym czytamy:
„Pracujemy obecnie nad powiązanym z Diablo projektem konsolowym i szukamy osób na kilka stanowisk kierowniczych w zespole Diablo III. Jak mówiliśmy wcześniej, jeśli będzie potraktowana z odpowiednią troską, rozgrywka [serii Diablo] może sprawdzić się na konsolach i chcemy przekonać się, jacy utalentowani ludzie mogliby nam w tym pomóc„.§
I jeszcze:
„To nie jest zapowiedź konsolowego tytułu. Przede wszystkim pracujemy nad Diablo III na PC i Maca i nie pozwolimy na to, by jakakolwiek wersja konsolowa miała opóźnić lub wpłynąć w inny sposób na tę premierę”.
Czytaj dalej
-
Napisz krótkie podsumowanie 2025 roku i traf na łamy CD-Action!
-
PlayStation zaprasza na 40-minutowy pokaz. Już niedługo Sony może pokazać...
-
ARC Raiders prześcignęło Battlefielda 6 pod względem liczby graczy na Steamie....
-
Elden Ring Nightreign dostanie DLC w ciągu najbliższych miesięcy. Właściciel...
35 odpowiedzi do “Diablo III: Blizzard zatrudnia do „konsolowego projektu Diablo””
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Patrzcie państwo, któż to zorientował się, że pół świata gra w tej chwili wyłącznie na konsolach… Blizzard Entertainment, studio z konsolowymi korzeniami i PC-tową całą resztą, szuka ludzi do „konsolowego projektu Diablo”. „To nie zapowiedź nowego tytułu”, ale…
Szybciej niż się spodziewałem xD
Ciekawe,jak wyjdzie z tym projektem…|Jednak się nie dziwię obojętności Blizza wobec konsol – kiepskawe SC na N64 i średnie D1 na PSX mówią same za siebie,jak wygląda ten „romans” Zamieci z konsolami….
Zresztą chcę zobaczyć,jak im pójdzie z tym projektem d3 na konsole..bo czyny dopiero mówią o kimś,nie słowa…
O ile strategia na konsoli to poroniony pomysł, o tyle hack’n’slash mógłby się udać. Oby nie umarł tak jak Ghost.
Ale żeby nie był uproszczony,tak jak Diablo 1 na PSX w porównaniu z pecetowym pierwowzorem…A co do Ghosta to nie wiem,czemu został wyrzucowny do kosza,skoro zapowiadał się jako świetna gra akcji na konsole…
To proste: Ghost trafił do kosza, bo był do bani – zasłyszane od osoby, która rzeczywiście miała okazję zagrać w tytuł na Blizzconie.
Tego akurat nie nie słyszałem i nie przeczytałem gdziekolwiek,ale dzięki AkodoRyu za info.
Ghost był zupełnie odległy od tego, co Zamieć robi na codzień. Za to HnS ma spore szanse udania się.| Myślę też że nie ma co porównywać do 5. generacji, inne są narzędzia, technologie i podejście.
Spadl mi kamien z serca po przeczytaniu ostatniego cytatu.. 🙂 Nie ma gry, na ktora czekalbym bardziej..
@Sergi(komentarz z 11:07) A to niby dlaczego, skoro w Diablo steruje się tak samo jak w strategiach? Dla przypomnienia – w D i D2 nie sterowało się postacią, sterowało się kursorem, którym wydawało się postaciom polecenia – jak w RTSie. Na padzie takie kontrolki są niemal niegrywalne, dlatego jeśli wogóle wyjdzie na konsole, to będzie się tam kontrolowało postacie bezpośrednio – jak np w God of War czy Devil may Cry… a to największy gwałt jaki możnaby zrobić grze pokroju Diablo – uczynić ją kopią GoW-a
@Agadez: tak w sumie, jeżeli przemyślisz to, co powiedziałeś od strony desginu, to powinno do Ciebie dotrzeć, że te dwa modele sterowania niczym się właściwie od siebie nie różnią. Diablo i tak, jeżeli mnie pamięć nie myli, miało głównie umiejętności non-target, więc dla gry nie miało by większego znaczenia, czy ataki lecą tam, gdzie celuje kursor, czy tam, gdzie skierowana jest postać. Przynajmniej w PvE.
Bo w HnS kierujesz tylko jedną postacią, jej ruch można na stałe przypisać do wychylenia jednego z analogów, w strategiach to byłoby niewygodne.|Blizzard na pewno nie zrobi z tego slashera, nie wierzę w to.
@Agadez Ty na prawdę nigdy nie grałeś w pierwsze Diabli na PSX?;p
„To nie jest zapowiedź konsolowego tytułu. Przede wszystkim pracujemy nad Diablo III na PC i Maca i nie pozwolimy na to, by jakakolwiek wersja konsolowa miała opóźnić lub wpłynąć w inny sposób na tę premierę”.Bardzo się cieszę nad tym cytatem, jeśli to prawda, to konsolę będą miały do gadania. I gra na PC będzie prawdziwą grą na PC a nie portem z głupich konsol… Bardzo dobrze, że blizzard stawia na pierwszym miejscu PC 🙂 .
Nie dziwi mnie to . . .| |Aczkolwiek ciekaw jestem co z tego wyjdzie ( i kiedy ) . . .
No i gites, co to za problem przystosować Diablo do konsol – parę zmian w interfejsie. Gorzej z multi, bo Battle.net na konsole nie wejdzie. To jest prawdziwy powód, dla którego Blizz jest niechętny konsolom, nie mają tam pełnej kontroli.
@MantroX – To zrobią konsolowy odpowiednik Battle.net, jakoś nie widzę przeszkód.
Fajnie, może diablo nie będzie najczęściej piraconą grą.
każualizacji ciąg dalszy, przemianują PCtowy poziom easy na hardcore, dodadzą 3 łatwiejsze i konsolowcy się będą cieszyć „relaksującą rozrywką” hehe… smutne.
@Herobrine|Hehehehe 🙂 |A tak na serio to jestem ciekaw co z tego wyjdzie i mam nadzieję że nie zrobią z tego slashera..A i jestem bardzo rad,że PC stoi na pierwszym miejscu.
Konsolizacja =/= każualizacja. Nie wierzę jak można tego nie pojąć. Tymbardziej, że na konsolach jest kilka gier bardziej wymagających niż PCtowe ”hardkory” (Resonance of Fate, Demon’s Souls). Zresztą Diablo to h’n’s. Nie wierzę, że ktoś miałby z nim problem. 😉
Herobrine: bo diablo było jakieś specjalnie trudne? I tu mówię i o jedynce i o dwójce… Jedyne co było trudne to decydowanie który ekwipunek wywalić.
Ja już chwilami z zatwardziałych pecetowców nie mogę… : ) Tak, ta skrajnie złożona i skomplikowana seria, wymagająca ogromnego wysiłku intelektualnego zostanie zniszczona przez parszywe konsole, które zrobią z niej jakąś (tfu!) grę akcji! Skandal! ; ) A casualizacja dotyka wszystkich platform. O ile jednak wiem, to Blizzard się jej chyba nie poddaje? W reckach SC2 nie widziałem żadnych narzekań na za niski poziom trudności.
Lubro, przejdź Uber Diablo solo na hardzie 🙂
Fristron – Starcraft 2 nie wyszedł na konsolę, a tylko konsole są dla casualów, a gry na PC dla casulaów sa portami z konsol. BTW Blizzard nie zamierza zrobić Diablo III na konsole i przeportować (dostosować do PC)… Będzie na odwrót 🙂 i to mnie cieszy. Jeśli w ogóle wyjdzie III na konsole.
Tworzenie gier na konsole nie ma NIC wspólnego z każualizacją, bo gry każualowe są i tu i tu, tak samo hardkorowe. Zmiana poziomu trudności ma związek z rozwojem rynku, ale zamiast wdawać się w szczegóły lepiej powiedzieć że „kosole szkodzom grą komputerowym”.
@Mangekyou – …I dalej nie mogę z zatwardziałych pecetowców. ; ) @Sergi – pełna zgoda.
Bo to prawda ? Większość firm dostosowuje PC do konsol. Przez co PC sporo traci…
Mówię tu o grach które wychodzą na konsole i PC razem
@Mangekyou – To ciekawe, bo multiplatformy wyglądają na PC najlepiej.
Nie chodzi mi o grafikę… Ale o ogól. Teraz to konsole dyktują jaka ma być gra i PC albo się dostosuje, albo lipa. Zresztą zobacz ile produkcji wychodzi na pc, a ile na konsole. Między innymi żal mi jest Read Dead Redemption… Fajnie jednak, że Blizzard tak nie myśli i stawia na pierwszym miejscu PC.
@Mangekyou – chodzi mi o myślenie konsolizacja = każualizacja. Bullshit. Casualizacja wynika z popularyzacji gier i w związku z tym z większej liczby graczy casualowych – na dowolnej platformie. Na konsolach też są tytuły bardzo wymagające, nieobecne na PC. To kwestia dewelopera, czy robi grę dla każdego (samograja), czy coś bardziej wymagającego. Te pierwsze niestety sprzedają się lepiej.
Sam mam PC PS3 i Wii. Fajnie jakby Diablo III było wydane na wszystkie platformy. Wtedy wszyscy mogliby się nim cieszyć. W pierwsze Diablo grałem na PC i PS. Nie zauważyłem żadnej zmiany poziomu trudności.
Diablo 3 na konsole? – to profanacja gry 🙂