342
9.03.2012, 13:28Lektura na 2 minuty

Diablo III - klucze do wersji beta dla czytelników cdaction.pl (cz. 2, 3 a nawet 4)

Kolejna porcja kodów czeka na chętnych i odważnych. Tym razem - na weekend - dwa konkursy multimedialne. Kto miałby ochotę na klucz do bety Diablo III?


Tymon „Hut Sędzimir” Smektała

Po limerykach (TUTAJ) czas na coś bardziej multimedialnego. Tym razem po 30 kodów rozdamy autorom zdjęć (jedna trzydziestka) i filmów (druga trzydziestka), które udowodnią, że jesteście fanami Diablo III. Film lub zdjęcie należy wrzucić do dowolnego serwisu, który to umożliwia (czyli np. YouTube, Flickr) i wklejenie linku do waszej pracy w komentarzu do tego newsa. Czas macie do niedzieli, do godziny 23.59.

Stali bywalcy naszych konkursów zarzucają nam, że mamy zbyt dużą słabość do ładnych dziewczyn i obnażonych krągłości (i że to dziwne, że podobają nam się bardziej, niż kilka magazynów przyklejonych do kartonu...), ale nie liczcie, że tym razem to wam pomoże. Choć może...?

Aha - bo jeszcze Berlin się uparł. Że zawsze te filmy i zdjęcia, a on by chciał coś innego. Dlatego kolejne 5 kodów ekstra mamy dla tych, którzy w terminie przygotują utwór muzyczny (może być instrumentalny, może być z wokalem, albo ewentualnie remiks oryginalnej ścieżki dźwiękowej, czy aranżacja motywu przewodniego z Tristram w wersji - UWAGA TO TYLKO PRZYKŁAD - reggae - wasza w tym głowa!) poświęcony Diablo. Standardowo: kawałek jako .mp3 wrzucacie na odpowiedni serwis, najlepiej na. MediaFire, link do niego w komentarzach.

Uwagi: a) zgłaszać można tylko jedną pracę konkretnego rodzaju (ale ktoś może dać film, zdjęcie i piosenkę), dobrze się więc przygotujcie, b) WAŻNE - w betę Diablo III grać mogą na naszych kluczach tylko ci, którzy mają do swojego konta w Battle.necie przypisaną chociaż jedną grę Blizzarda.


Redaktor
Tymon „Hut Sędzimir” Smektała

Senior CD-Action, związany z magazynem od ponad 20 lat, przez długi czas redaktor naczelny online’owego serwisu. Choć przeszedł na ciemną (jasną?) stronę mocy i aktualnie zajmuje się prowadzeniem marki Dying Light jako Dying Light Franchise Director, wciąż jest z nami obecny i czuwa (ci co mają wiedzieć – wiedzą)!

Profil
Wpisów4062

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze