Dlaczego Quantum Break, Scalebound i Crackdown 3 nie mają premiery na PC?
Spencer wyjaśnił, że prace nad trzema grami wymienionymi w tytule zaczęły się przed jego programem związanym z platformą PC, co utrudniło zwiększenie skali projektów z myślą o porcie.
Podejście do zespołów będących w najgorętszym okresie prac nad tymi tytułami i powiedzenie im „Hej, chcę, żebyście dodali jeszcze jedną platformę” nie wydawało się najlepszym sposobem na zapewnienie wysokiej jakości naszym grom. Mieli już jasno wyznaczoną ścieżkę, której musieli się trzymać. Nie mówię, że te gry nigdy nie pojawią się na Windowsie, ale póki co mamy plan na to, jak skończyć wspaniałe produkcje, nad którymi pracują nasi ludzie, i nie chcę w tym planie mieszać.
Twarz marki Xbox zwróciła uwagę na to, że w przeciwieństwie do pierwszego Halo Wars druga część autorstwa Creative Assembly od razu była planowana z myślą o pecetach – skoro mogli już we wczesnych fazach tworzenia gry uwzględnić drugą platformę, zrobili to. Podobnie sprawa miała się ponoć z Gearsami – twórcy od razu mogli pomyśleć o dostosowaniu multiplayera czy liczby klatek na sekundę do Windowsa.
Spencer przyznał też, że gry, których ludzie z Redmond nie uważają za przystosowane do charakterystyki PC, nie opuszczą Xboksa – za to w ramach zadośćuczynienia jako pecetowe ekskluziwy mogą powrócić serie, które są idealnie dostosowane do komputerów osobistych. Ponoć ma na myśli parę tytułów, które świetnie sprawdzą się jako nieprzejmujące się ograniczeniami konsol produkcje „tylko na Windows 10”. Jednocześnie zdaje sobie sprawę z tego, jak wolne mogą wydawać się pecetowcom postępy Microsoftu w dogadzaniu windowsowiczom – wyjaśnia jednak, że przynajmniej z początku chcą być bardzo rozmyślni w doborze projektów i upewnić się, że mają konkretny plan na podbijanie bliskich komputerom serc.
Czytaj dalej
-
Wielki rozwód w Paradox Interactive. Zmienia się studio zawiadujące Cities:...
-
Jedna z najlepiej ocenianych gier tego roku nie dostanie sequela. Twórca...
-
Alice: Madness Returns z fanowską łatką poprawiającą działanie gry na współczesnych komputerach. Patch...
-
Greedfall 2: The Dying World z największą aktualizacją w historii. Sprawdźcie...
20 odpowiedzi do “Dlaczego Quantum Break, Scalebound i Crackdown 3 nie mają premiery na PC?”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Spodziewam się w niedługim czasie Gears of War 4 i Forza Motorsport 6 na PC i jecze Halo 5 na dokładkę nie w dniu premiery ale po niej na komputery.
Czy są jakieś gry z Xbox które nie nadawały się na PC z podłączony padem od Xboxa. Phil Spencer chyba czegoś nie rozumie. Bijatyki były takim gatunkiem przez wiele lat, a teraz dobrze się sprzedają. Nie ma takiej gry która by nie pasowała do PC, odpowiedź na pytanie dotyczy raczej czy się sprzeda.
News sprzed tygodnia: http:www.pcgamer.com/why-scalebound-crackdown-3-and-quantum-break-arent-coming-to-pc/
Olać, że wasze „newsy” są żenujące, ale wy nawet po polsku pisać nie umiecie. „Póki co” haha.
Bo będą miały pół roku po premierze.
Ale chwila, chwila, wait a minute… Nie mam nic przeciwko wspieraniu PCtów, ale jak wszystkie exclusive’y Xboksa rzucą na blaszaki to komu będzie się chciało kupić XBO?! Halo Wars 2 – bardzo dobrze, bo jest to tytuł wprost na pecety. Fable Legends – ok, nawet nie wiem co to za gatunek, ale multiplayerowo się nadaje. GoW: UE – „jedynka” była już na kompach, to ta też powinna być. Ale wydanie wspomnianych w newsie gier na PC to nie byłby strzał w kolano, a pomiędzy oczy…
Nie są na PC z prostego powodu. Kto by kupował te ich konsolki, jak by te wszystkie gry były na komputery, za połowę ceny gry na konsolę ?
@Skelldon: Dokladnie. Phil wraca do ladnej PRowej gadki, zamiast po prostu powiedziec – „X1 dzis przegrywa nawet z PieCem walke o pozycje na rynku, EXy to ostatnia rzecz jaka nam zostala by probowac z czasem nawiazac jakakolwiek walke z PS4”. |Chyba jedyna opcja na powazne traktowanie PieCa przez MS to platny DX12 na Win10…
ale sami sobie narobili g……. bo zamiast zrobić premiere XBO tak jak jak Sony to nie olali połowe globu i teraz muszą ciężko charować by to odwrócić a żeby to zrobić to muszą olać teraz PC-ty bo przecież nie mają tyle ludzi żeby tu i tam gonić konkurencje i jak zawsze w mawiają PC-towcom że M$ o nich myśli ale praktyce mają nas w głęboko sami się domyście gdzie 😛 |chyba że ktoś wreście pójdzie po rozum do głowy w M$ i skupią się na platformie która już nie jedno przetrwała i pożucą swoją konsole
@Amigowiec7600: Olać pecety? Czyli darmowy Win10, DX12, Halo Wars 2, Fable Legends, GoW: UE i sporo innych Ci nie starczą? Nie no spoko. Ale wiesz, że gdyby „pożucili” Xboksa to zapanowałby monopol (przyznajmy się, WiiU jest platformą „poboczną”), a to nie byłoby zdrowe. Chociaż najlepiej by było, gdyby MS zaczął wydawać właśnie te wspomniane w newsie gry „Only on Windows 10”. Age of Empires 4?
Amigowiec7600 opanuj się bo chyba nie wiesz o czym piszesz. naprawdę myślisz że to iż one nie był dostępny wszędzie(chociaż to jest bull shit marketingowy sony bo i tak nie byłi wszędzie) jest odpowiedzialne za taką a nie inną sprzedaż? Poza tym ” to muszą olać teraz PC-ty” a sony jako wydawca to co robi? btw. to już 2 lata minęły jak oba systemy zostały zaprezentowane i jak dla mnie to ani ms ani sony wzorem do naśladowania nie jest. Chociaż ms wyraźnie bardziej się stara.
Bo to exclusivy są? To raz, a inna rzecz – nie ma takiej gry która nie pasuje do charakterystyki PC. Jeśli już, to w drugą stronę.
Quantum Break wyjdzie na pewno na PC, nawet demko które pokazywali na gamescomie śmigało na blaszaku ;] a o resztę gier to bym się nie martwił, to miscrosoft a oni dbają o wszystkie swoje dzieci 😀
Ja nie chcę wiele od MS, niech oni po prostu porządnie wskrzeszą Age of Empires i może Age of Mythology. Nie żadne HD wersje, tylko robione przez odpowiednich ludzi nowe odsłony.
Tutaj wychodzi paradoks Microsoft, Xbox od zawsze zabierał gry z Pc wymuszając zakup konsoli, co ciekawe gry wydawane tylko dla Xbox One nie przyciągają do zakupu konsoli, spora część exclusive z Xbox One pojawiła się na Pc z powodu niskiej sprzedaży.
Może mi ktoś konkretnie wskazać co to za gry, „których ludzie z Redmond nie uważają za przystosowane do charakterystyki PC”?
Ja się w dalszym ciągu zastanawiam, dlaczego seria God of War, Resistance oraz The Last of Us nie pojawiło się na PC… Nie wiem dlaczego wy nie męczycie w ogóle o to Sony… ;P
@kacperwawszczyk|Roznica jest taka, ze wydawca GoW, Resistance i TLoU jest Sony Computer Entertainment i te gry powstaly z mysla o platformie nalezacej do Sony. W przypadku Microsoftu sytuacja jest inna, bo choc sa wlascicielami dwoch platform, to czesto wydawane przez siebie gry ograniczaja tylko do jednej z nich.
Tesu nigdy nie widziałeś gre wydaną przez sony na pc? Sony tak samo mogłoby tyle, że nie opłaca im się to. zbyt dużo kasy pompują w firmy 3, żeby potem stwierdzić wydajmy też na pc.
„gry, których ludzie z Redmond nie uważają za przystosowane do charakterystyki PC, nie opuszczą Xboksa” – Dowcipniś. Zwłaszcza, że przy okazji dyszki promują granie na padzie Microsoftu, a każda gra z konsol będzie, mimo portowania, i tak wygodniejsza na padzie. Nie wiem więc czym miałoby być owe niedostosowanie, bo jeżeli „wygodniejsza gra na padzie” to żaden tytuł z konsoli nie powinien pojawić się na PC. Może kwestia sprzedaży?