Dredge: Lovecraftowski horror dostanie darmowe aktualizacje i płatne DLC
Gra rybacka z mackowatym dreszczykiem już wkrótce zostanie nieco rozbudowana. Czy to wystarczy, by zaspokoić apetyt na popularność Wielkich Przedwiecznych?
Niepozorny, niezależny horror, jaki ukazał się pod koniec marca w zasadzie z marszu podbił tak Steama, jak i serca wielu graczy, którzy w zalewie dużych, angażujących na wiele godzin produkcji z chęcią przygarnęli coś o mniejszej skali. Ranafe też się skusiła i napisała recenzję, którą gorąco polecam. W jej tekście pada sugestia, że w grze powinno być wszystkiego więcej, a developerzy z Black Salt Games chyba wzięli sobie tę radę do serca, bo właśnie zapowiedzieli, że zamierzają nieco Dredge rozbudować.
Mówimy zarówno o aktualizacjach, jak i płatnym DLC. Te pierwsze będą ukazywać się do końca bieżącego roku i są to przede wszystkim ulepszenia mechaniki produkcji – na pierwszy ogień pójdzie możliwość tworzenia własnych znaczników na mapie. Następny update pozwoli nam zagrać w dwóch nowych trybach, a trzeci skupi się na możliwości dostosowywania łodzi do własnych upodobań.
Równolegle developerzy pracują nad płatnym dodatkiem, w którym pojawi się Ironhaven Corporation, chcące rozpocząć w okolicy odwierty celem ożywienia miast i ludzi, ale ich prawdziwe motywacje, jak to zwykle bywa, nie będą tak szlachetne. Przekonamy się o tym, zbierając materiały, wytwarzając przedmioty, spotykając kolejne postacie i – naturalnie – łowiąc nowe ryby.
Na konkretniejsze informacje będziemy musieli pewnie jeszcze poczekać, ale pierwsze dwie aktualizacje mają zadebiutować jeszcze w drugim kwartale, czyli już niedługo.
Czytaj dalej
I have no mouse and I must click.