E3 ´09: Splinter Cell: Conviction wygląda świetnie! EDIT: Jest gameplay i pełny trailer
Przyznam, że na postać Riddicka naprowadził mnie komentarz prowadzącego pokaz, mówiący o tym, że „Sam błyszczy w ciemności”, co lubił też powtarzać (nie)sympatyczny łysol w goglach. Ale także zwiększenie tempa rozgrywki i zamiana jej w skradanko-strzelankę, którą – przyznacie – przygody Richarda B. w Butcher Bay i na Dark Athenie były.
Ale od początku. Po wydarzeniach z Double Agent Sam Fisher odchodzi z Trzeciego Eszelonu. Tym razem działa na własną rękę, „bez głosów podpowiadających mu do ucha, co ma zrobić”. Historia i cele do wykonania przedstawione są bezpośrednio w rozgrywce – jako projekcje na ścianach pomieszczeń i budynków. Ciekawy patent, objawia się np. chwilowym wyświetleniem wielkiego napisu na posiadłości, do której musimy się dostać.
W gameplayu Fisher brutalnie przesłuchuje mężczyznę, rzucając go po całym pomieszczeniu, przechadza się po ulicy miasta, wspina na gzymsy, wyskakuje z okna i generalnie rusza się dużo, dużo więcej i szybciej niż w poprzednich częściach gry. Niezłe wrażenie robi jego nowy „trik” – „mark and execute”. W dowolnej chwili (np. patrząc przez wizjer przed wejściem do pomieszczenia) gracz może „oznaczyć” cele, które potem Sam likwiduje zabójczo celnymi strzałami. Wygląda to ciekawie i dynamicznie… co może być nie w smak fanom spokojnej, wyważonej rozgrywki skradankowej z poprzednich części. Jak tylko dorwiemy gameplay Splinter Cell: Conviction, damy znać.
Premiera na X360 i PC jesienią.
EDIT: poniżej zapis gameplaya z pokazu oraz pełny trailer
Czytaj dalej
-
2Vince Zampella nie żyje. Twórca Call of Duty, Titanfalla i Battlefielda 6 zginął w wypadku samochodowym
-
2Masz dość zimy? Darmowa gra z Epic Games Store’u pozwala rozwiązać zagadkę kryminalną na rajskiej wyspie
-
Były szef twórców Preya i Redfalla wspomina zamknięcie Arkane Austin. „Wierzyłem w przyszłość naszego studia, pracowaliśmy nad czymś fajnym”
-
1Ojciec Fallouta ma własną definicję immersive sima. „O immersive simie i dobrym RPG stanowią według mnie te same elementy”

Na konferencji prasowej Microsoftu pokazano również pierwszy gameplay z najnowszej odsłony historii Sama Fishera. Moje pierwsze skojarzenie – Riddick.
Czekam, czekam, jedyna odsłona serii w jaką grałem to CT (świetna gra!). Prawdopodobnie tą część kupię, tyle że nie wiek kiedy, pod koniec roku ma wyjść tyle świetnych gier że aż głowa boli.
Hm, takie oznaczanie jak w Vegas? A wykonanie cos jak w nowym Call of Juarez? No niezbyt mi to do sama pasuje-.-
PS. Wie ktoś coś na temat This is Vegas?
Gameplay wygląda całkiem nieźle, ale concept postaci w ogóle mi się nie podoba. Sam z brodą wyglądał o niebo lepiej.
Sam wychodzi z ukrycia. 🙂
Przesłuchania prawie jak w The Punisher. Szkoda, że machania krzesłami już nie będzie.
tak, to jest to, co tygryski lubią najbardziej 😀
aaaaaaaaaaaaa wyglada super… bardzo mi sie podoba… te napisy na scianach i filmiki jak wspomnienia fajnie to zrobione, jak je widze drza mi nogi. stwarzaja napiecie iczujesz sie jak w jakimś trailerze z filmu akcji…
kosmos… (:
Ubisoft ma bzika na temat parkouru ?
Zdziwiło mnie to wspinanie…
Zapowiada się świetnie, ale o ile projekcje przedstawiające postacie nie są złe, to te od celów misji trochę psują atmosferę. Mam nadzieję, że one będą się włączać tylko wtedy gdy gracz chce sobie przypomnieć co ma właściwie zrobić 😛
Już nie mogę się doczekać. ta gra będzie po prostu genialna!
No, Ubisoft ma bzika na punkcie Le Parkour. Przecież to francuzi…
Gierka wypas , Shleizer mysle ze te projekcje na scianach to z powodu braku intra. jeszcze raz gra powala.o_-
Co by niemówić świetnie się zapowiada. Te retrospekcje czy cele misji pojawiające się na ścianach to bardzo fajny pomysł wg mnie – coś nowego. Stwarzają niepowtarzalny klimat
Kolejna gra na którą czekam z niecierpliwością.
Nom ładnie, ładnie 🙂
Ten rok zapowiada się fantastycznie! Assassins Creed, Just Cause 2 i ten Splinter Cell Conviction. Już zacieram rączki. A jeżeli chodzi o samego Sama to nie widziałem lepiej wyglądającej gry. Najlepsze są te jego kocie ruchy.