EA ogłosiło datę wczesnego dostępu skate’a. Ujawniło też szczegóły funkcjonowania sezonów
Skate. rozpocznie swój wczesny dostęp już niedługo, a wraz z nim otworzony zostanie pierwszy sezon.
W tym roku doczekaliśmy się już jednego z dwóch powrotów deskorolkowych serii i było nim Tony Hawk's Pro Skater 3+4, które nie zdobyło szczególnie dużej popularności (przynajmniej na Steamie). Natomiast nadal czekamy, aż zadebiutuje skate., za które odpowiedzialne jest studio Full Circle. Twórcy dawali już znać, że zamierzają rozpocząć wczesny dostęp gry jeszcze w tym roku i do teraz nie było wiadomo, kiedy dokładnie ma się rozpocząć.
Sytuacja ta zmieniła się wraz z wypuszczeniem kolejnego zwiastuna tytułu, zdradzającego, kiedy skate. otworzy się na graczy w formie rzeczonego wczesnego dostępu. Zrobi to już 16 sierpnia i dołączymy do niego za pomocą pecetów, PlayStation 4 i 5, a także Xboksów One i Series X/S. W odróżnieniu od Tony Hawk's Pro Skater 3+4 produkcja wydawana przez EA jest zupełnie darmowa i jej model finansowy bazuje na mikrotransakcjach (które notabene mieli już uczestnicy alfy gry).
Ponadto twórcy we wpisie na stronie gry ujawnili, jak będą przebiegały sezony i jak ma się do nich przepustka sezonowa. Każdy z nich trwać ma około 3 miesiące i za każdym razem wprowadzać do świata gry zupełnie nową zawartość, wydarzenia czy też ścieżkę dźwiękową. Na pierwszy z nich nie będziemy musieli czekać do pełnoprawnej premiery tytułu, bowiem wystartuje niedługo po rozpoczęciu wczesnego dostępu. Wspomniana przepustka sezonowa zaś będzie podzielona na część darmową i płatną, obie zawierające różne nagrody, a także wyzwania sezonowe i inne aktywności.
EA i Full Circle nie podały, kiedy skate. zadebiutuje w pełnoprawnej formie. Jednak skoro już w trakcie wczesnego dostępu chcą otworzyć pierwszy sezon, to w zasadzie różnica pomiędzy nim a wersją 1.0. nie będzie szczególnie odczuwalna.
Czytaj dalej
Gracz kiszący się przez większość życia na słabiusieńkim pececie, stąd pałający miłością do kilku tytułów wydanych przed swoim rokiem urodzenia jak Thief 2 czy Heroes III. Niezdrowo analizujący spójność mechanik gry ze światem przedstawionym. Zawsze daje najwięcej punktów w charyzmę. Fortnite spalił mu zasilacz.