12
29.01.2024, 18:00Lektura na 1 minutę

Embracer kasuje projekt ze świata Deus Eksa. Czy te tortury kiedyś się skończą? [AKTUALIZACJA]

Embracer Group nie ma krztyny sumienia i postanawia dalej zwalniać ludzi oraz kasować gry na etapie produkcyjnym. Tym razem padło na Eidos Montreal z ich projektem osadzonym w świecie Deus Eksa.


Filip „Chrzuszczu” Chrzuszcz

Anulowanie (podobno) remake’u Knights of the Old Republic było dla mnie sztyletem w serce, zniszczenie Piranha Bytes ciosem w twarz, ale skasowanie nowego Deus Eksa to kula w plecy. Embracer Group nie zwalnia tempa w zwolnieniach. Wielokrotnie pisaliśmy o uśmiercaniu projektów przez tego zdolnego wydawcę i niestety, kolejnym pokrzywdzonym jest Eidos Montreal. 

Embracer miał kasować projekty będące na wczesnym etapie produkcyjnym, ale najwidoczniej poszerzył sobie ten zakres do dwóch lat, bo podobno tyle trwało tworzenie nowej gry osadzonej w świecie Adama Jensena i JC Dentona. Embracer Group kontynuuje cięcie kosztów, a liczba zwolnionych osób nie jest na ten moment znana. Eidos Montreal ma skupić się od teraz na zupełnie nowej marce.  

Wciąż czekamy na oficjalny komunikat firmy oraz więcej informacji od samych zainteresowanych, którym podobno zakazano rozmów z prasą. Zapewne muszą zachować ciszę do momentu oficjalnych oświadczeń, tak jak miało to miejsce w przypadku Piranha Bytes.   


Aktualizacja, 29.01.2024

Eidos Montreal wydało oficjalne oświadczenie. Zwolniono 97 osób.


Czytaj dalej

Redaktor
Filip „Chrzuszczu” Chrzuszcz

Rodowity bałuciarz, pisarz i entuzjasta popkultury. W wolnych chwilach czyta sporo filozoficznej pulpy, szczególnie w wykonaniu swojego imiennika zza oceanu oraz bada brytyjską inwazję komiksową lat 90. Serdecznie zaprasza na swojego Instagrama: chrzuszcz.pisze.

Profil
Wpisów372

Obserwujących2

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze