Fallout Shelter zarobił 5,1 mln dolarów!
I to w raptem dwa tygodnie! A pamiętajmy, że Apple podbiera grze 30% wpływów! Wygląda na to, że tym razem Bethesda (która - przypomnijmy - czarowała, że tytuł wcale nie był nastawiony na ogromne zyski) przypadkiem rozbiła skarbonkę.
Wyliczenia przedstawione przez firmę SuperData imponują tym bardziej, że… Shelter wcale nie chce łapczywie wyciągać nikomu dolarów z kieszeni. Mikropłatności zredukowano do możliwości kupna w pełni opcjonalnych pudełek śniadaniowych, w jakich znajdujemy dodatkowe przedmioty i postacie (mało – da się je zdobyć również w toku „normalnej” gry!).
Dodatkowy strumień gotówki popłynie zapewne w sierpniu, gdy gra oficjalnie przytuli się także do telefonów z Androidem.
Czytaj dalej
10 odpowiedzi do “Fallout Shelter zarobił 5,1 mln dolarów!”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Wow. Niesamowity wynik… mała, nieskomplikowana gierka, która miała zapewne tylko pobudzić apetyt na „dużego” F4 przynosi takie zyski? W Bethesdzie pewnie podskakują z radości pod sufit. Pokazuje to też jak ważną marką jest Fallout, fani chcą więcej – zresztą ja też chętnie ściągnę F:S, kiedy wyjdzie na Androida 😉
Ja mam tylko nadzieję, że Bethesda nie skręci w stronę prostych gierek mobilnych, skoro zyski ma z tego duże, a przygotowanie tej gry to pewnie promil kosztów pełnoprawnej gry.
Dodatkowym powodem niespodziewanych dochodów jest brak ostentacyjnego dojenia klienta na każdym kroku, chamskich reklam i paywall’ów 🙂
To był genialny ruch marketingowy wypalić z taką gierką chwilę po konferencji i prezentacji Fallouta 4 po której ludzie gotowali się żeby zagrać.
O tak, zróbmy grę żerującą na super popularnej marce i wypuśćmy ją na sprzęt, który ma co dziesiąty gracz (czy ile ich tam jest…)! Na pewno nie zarobimy na tym ani grosza!
@Moooras pewnie nawet nie grałeś a piszesz że żenująca ehhhh ludzie.
@Attack2K: Nie powiedziałem, że jest żenująca, tylko, że żeruje na marce. Równie dobrze mogłem powiedzieć, że „czerpie z uznanej serii”, ale tutaj chodziło mi o samą nazwę (a nie mechanikę), która jakby była inna, to znacznie mniej ludzi by to zainteresowało. To nawet może być dobra gra, mnie to niespecjalnie interesi.
@Aarkh: To był sarkazm. Chodziło o to, że nie było żadnych szans na to, żeby gra nie zrobiła furory.
Pewnie nie mały uśmiech wyrósł na twarzach zarządu Bethesdy 🙂 PS Proszę o zbanowanie użytkownika http:forum.cdaction.pl/index.php?showuser=1132241 . Dany użytkownik widać,że nie jest zainteresowany dyskusją,a spamem.
Bethesda zwęszy duży profit, oleje PCty i fallouty 5 wyjdzie tylko na urządzenia mobilne 😛