Fantastyczny debiut „koreańskich Simsów” w early accessie. inZOI może pochwalić się bardzo pozytywnymi opiniami na Steamie
Od czasu pierwszych zapowiedzi inZOI jawiło się jako jeden z najbardziej rozbudowanych symulatorów życia. Twórcy obiecywali niezwykle rozbudowany świat, możliwość przemierzania miast z perspektywy trzecioosobowej, a nawet narzędzie pozwalające na umieszczanie w grze obiektów, którym zrobiliśmy zdjęcia w prawdziwym świecie. Nie powinno zatem dziwić, że ujawnione kilka tygodni temu wymagania sprzętowe inZOI okazały się całkiem wysokie.
Roadmapa udostępniona niedawno przez Kraftona prezentuje się równie imponująco, gdyż studio planuje w tym roku dodać do gry mnóstwo nowej zawartości, w tym narzędzia moderskie, usprawnienia budowania domów, poprawiony interfejs czy rozbudowę kreatora postaci. Nadszedł jednak dzień debiutu inZOI we wczesnym dostępie. Gra właśnie dziś pojawiła się na Steamie i może pochwalić się naprawdę solidnym startem. Pytanie tylko, czy ekipa odpowiedzialna za tę produkcję będzie w stanie dowieźć to, co naobiecywała.
Aktualnie inZOI posiada ponad 87% pozytywnych opinii na Steamie, co przekłada się na bardzo pozytywną ocenę na tej platformie. W szczytowym momencie w „koreańskie Simsy” bawiło się ponad 60 tys. graczy, a teraz liczba ta oscyluje wokół 50 tys. osób, co można uznać za naprawdę dobry wynik. W końcu to zupełnie nowy tytuł, nieopierający się na żadnej znanej marce.
Przeglądając komentarze na steamowej karcie inZOI, możemy zobaczyć, że gracze chwalą oprawę graficzną produkcji, modele postaci czy animacje oraz optymalizację. Pochwały zbiera także możliwość szerokiej personalizacji otoczenia i naszego Zoia. Warto tu również wspomnieć, że gra zawiera polską wersję językową w postaci napisów. Z drugiej strony w inZOI krytykowany jest rozwój relacji, które postępują nienaturalnie i sztucznie oraz mała ilość aktywności, która rzuca się w oczy, nawet biorąc pod uwagę, że to dopiero wczesny dostęp. Niemniej przeszkadza to znacznej mniejszości ludzi, a wszyscy komentujący są zgodni co do wysokiej jakości oprawy graficznej i ogólnego wyglądu gry.
inZOI możecie zakupić na Steamie za 149,99 zł.
Czytaj dalej
5 odpowiedzi do “Fantastyczny debiut „koreańskich Simsów” w early accessie. inZOI może pochwalić się bardzo pozytywnymi opiniami na Steamie”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Co do InZOI, trzeba poruszyć jedną, istotną kwestię. Otóż wydawca, jako jeden z niewielu, dopasował cenę gry do naszego rynku (co nawet nasi rodzimi twórcy gier olewali) bez żadnego proszenia i nawoływania o zmianę. Otóż gra kosztuje w naszym pięknym kraju 150 zł, w porównaniu do 40€/40$ „na zachodzie” (znając microsoft i innych wielkich wydawców, w Polsce to 40€ wyceniliby na 250 zł). Za to należy się szacunek.
Tydzień temu, przy okazji premiery wersji demo kontaktowałem się z supportem inZOI, który podziękował za szczegóły odnośnie regionalnych cen w Polsce. Podałem szczegóły jednemu z redaktorów CD-Action, może coś o tym napiszą 😉
W komentarzach na łowcach gier pod wpisem o premierze gry wkleiłem co wysłałem do supportu (a rozpisałem się porządnie, podając źródła).
EDIT. Jest i artykuł:
https://www.cdaction.pl/newsy/tworcy-inzoi-obnizyli-polska-cene-gry-roznica-jest-naprawde-spora
+1 za dołożenie cegiełki do reasonable prajsingu
Szacun.
Widziałem wymagania tej gry i już wiem, że nigdy nie przebije popularnością Simsów. Może twórcy inZOI nie zdają sobie sprawy, że sukces Simsów leży m.in. w tym, że działa na całkiem starych maszynach.