Forever Skies: Survival od polskich weteranów branży za chwilę we wczesnym dostępie

Na początku ubiegłego roku pojawiły się pierwsze informacje o Forever Skies, tworzonym przez weteranów polskiej branży growej. Wśród pracowników studia Far From Home znajdziemy ludzi odpowiedzialnych za Chernobylite, Dying Light 1 oraz 2, a także Dead Island. Zwiastun i screeny sugerowały, że Forever Skies będzie skrzyżowaniem Subnautiki z No Man’s Sky, a mechanika budowy latającej bazy przypomina odrobinę to, co widzieliśmy w ostatnich materiałach ze Starfielda.
Debiutancka produkcja studia Far From Home już 22 czerwca wyląduje we wczesnym dostępie, zatem ma szansę odpowiednio nastroić nas przed wyczekiwaną grą Bethesdy, a może nawet pozytywnie zaskoczyć niektórymi rozwiązaniami. Pojawił się też krótki zwiastun zapowiadający to, co sami sprawdzimy już za kilka dni:
Poznaliśmy także wymagania sprzętowe niezbędne do odpalenia produkcji.
Minimalne:
Procesor: Intel Core i5-7600 / AMD Ryzen 5 1600
Pamięć: 12 GB RAM
Grafika: RX 580 6GB VRAM / GeForce GTX 1060 6GB VRAM
DirectX: Wersja 12
Rozmiar: 31 GB wolnej pojemności
Rekomendowane
Procesor: Intel Core i7-7700K / AMD Ryzen 7 3800X lub lepszy
Pamięć: 16 GB RAM
Grafika: RX 5700-XT / GeForce RTX 2070 / Intel Arc A770 lub lepsza
DirectX: Wersja 12
Rozmiar: 31 GB wolnej pojemności
W Forever Skies wcielamy się w naukowca, który po długiej nieobecności wraca na Ziemię, zniszczoną w wyniku globalnej katastrofy ekologicznej. Naszym zadaniem będzie oczywiście przetrwanie, ale oprócz tego także odkrywanie starego-nowego świata, a nawet – zupełnie jak we wspomnianej Subnautice – odnalezienie leku na tajemniczą chorobę.
Na koniec podrzucam wam jeszcze osobny materiał, który został poświęcony kwestii rozbudowy naszego statku. Ja już widzę potencjał na spędzenie tu nieprzyzwoicie dużej ilości czasu…