gamescom ´09: Twórcy zdradzają prawdziwe powody przesunięcia premiery Dark Void
Przedwczoraj poznaliśmy nową datę premiery Dark Void, którego premiera została kilkanaście dni temu przesunięta. Capcom argumentował swą decyzję o opóźnieniu debiutu chęcią uniknięcia świątecznego tłoku. Może to i prawda, ale to nie jedyny powód.
W trakcie targów gamescom producentka gry, Shana Bryant, zdradziła, że zarówno autorzy, jak i wydawca chcieli dodać do Dark Void nową rzecz – umiejętność Hover up. Co to takiego?
To kolejna funkcjonalność jet packa, w który zostanie wyposażony główny bohater. Pozwoli ona na zawiśnięcie w powietrzu i będzie posiadać własny wskaźnik, który powie nam, jak długo możemy jeszcze „liwotować”. Za pomocą jednego klawisza będziemy mogli zacząć się wznosić pionowo w górę.
Jak twierdzi Bryant, twórcy obecnie testują i balansują nową funkcję, która została wprowadzona zaledwie tydzień temu. No, to teraz mamy poważne uzasadnienie przesunięcia premiery Dark Void. Wiadomo chociaż, że dodatkowy czas nie pójdzie na marne.

„liwotować”? Literówka lewitować chyba.
oj tam czepiasz się 🙂
Jarkin chciał coś fajnego napisać, ale mu nie wyszło. Od razu wiedziałem dlaczego i sprawdziłem. 14 lat ma.
Widzę, że ty również próbowałeś napisać mądrego. Z podobnym skutkiem do Jarkina, od kiedy wiek decyduje o inteligencji człowieka?
AleksS wypraszam sobie ja mam 13 jakoś od razu załapałem o co chodzi.|Czyli podsumowując (użył bym trudniejszego słowa ale che żeby wszyscy zrozumieli)zgadezam się z Hasaczem
a na temat gry powiem krótko może być całkiem fajna