17.08.2014
Często komentowane 21 Komentarze

gamescom 2014: Dead Island 2 – Krwawa miazga z zombie na nowym gameplayu [WIDEO]

gamescom 2014: Dead Island 2 – Krwawa miazga z zombie na nowym gameplayu [WIDEO]
Na gamescomie studio Yager wraz z firmą Deep Silver zaprezentowali pierwszy konkretny gameplay z Dead Island 2. Jest znacznie brutalniej niż w pierwszej części - zgodnie z tym, co można było zobaczyć na niedawnym trailerze, zombiaki można przecinać w pół, robić z nich miazgę za pomocą młota, a to dopiero początek.

Pierwszy gameplay z Dead Island 2:

21 odpowiedzi do “gamescom 2014: Dead Island 2 – Krwawa miazga z zombie na nowym gameplayu [WIDEO]”

  1. Bałem się, że nowe studio nie „poczuje” Dead Island i ten sequel będzie miał mało wspólnego z jedynką, ale pozytywnie mnie zaskoczyli i na razie wygląda to naprawdę ciekawie. Aż dziwne, że studio, które zrobiło Spec Opsa, odnalazło się w formule Dead Island.

  2. Modyfikacje broni palnej? To rozumiem!

  3. Fajnie wyglądają ulepszenia broni. Jak dla mnia gra za bardzo kolorow. Dying light prezentuje się trochę lepiej.

  4. @Wcogram Popieram,Dying light z motywem nocnym i parkourem prezentuję się lepiej.

  5. @TomcioM Ale wiesz że w pierwszej części DI też można było modyfikować broń palną?

  6. Dobrze że to pre Alpha;D bo już myślałem że to słabe. |Ale mimo wszystko to samo co jedynka. Czyli drugi raz nie ma po co w to grać.|Czekam na zombie parkour;)

  7. Wygląda naprawdę fajnie. Są podobne animacje jak w DI, ale jednak trochę przerobione „po swojemu”. Grafika jest fajna, świat wygląda solidnie, walka dwuręczną bronią wygląda fajnie. Mam nadzieję tylko, że nie będzie aż tak dużo amunicji, coby ciągle można było sobie biegać. Bardzo podoba mi się eliminowanie wrogów 'po cichu” wbijając im nóż czy tam miecz. Szkoda tylko, że nie wbijają im w głowę.

  8. Jak dla mnie wygląda to naprawdę ujowo. Gorzej od pierwszych „Martwych Wysp” a co dopiero od Dying Light.

  9. Dead Island i nie dzieje się to na wyspie? 🙂

  10. ActulyIsDolan 17 sierpnia 2014 o 11:17

    Jeżeli level scaling będzie lepszy i nie trzeba będzie później w grze tłuc każdego pojedynczego zombi piętnaście razy kijem bejsbolowym aby wreszcie zdechł, to może być nawet fajna gra.

  11. To jest gameplay z ps4

  12. Niekończąca się gra? Czyli na jakiej zasadzie to działa?

  13. Zawsze za rogiem czeka jakis quest generowany przez AI dostosowywany fazowo do sytuacji.

  14. Jakoś mnie to nie przekonuje. Niby wszystko na swoim miejscu ale grafika bardziej przypomina team fortress 2 niż dead island (pastelowe kolorki itp). Jak dla mnie dying light zdecydowanie górą.

  15. Nie spodziewałem się że dead island 2 będzie aż tak… ch*jowy animacje podobne do tych z 1, na gameplayu jest praktycznie sama broń palna pomijając kilka scen z maczetą i młotem. Jak grałem w DI1 (około 20 godzin na steamie) to moje rozgrywka opierała się głównie na broni siecznej a nie palnej która była beznadziejna. Jak na mnie gra narazie ma jakieś 4/10 w porównaniu z Dying light które ma 9/10 w DI2 raczej nie zagram.

  16. Borderlands 3 😀

  17. @ricower|Ja wiem, że można nie znać angielskiego ale jak się go nie zna i nie wie co mówią na filmie to się nie pieprzy głupot. Po pierwsze to pre alfa która wychodzi wiosną 2015 czyli jeżeli trudno ci policzyć to jeszcze jakieś 7 miesięcy minimum. Po drugie na filmiku mówił, że nie może opowiadać o broniach a co za tym idzie i nie trudno się tego domyślić(choć chyba niektórzy mają z tym problem) na filmiku pokazali tylko kilka.Po trzecie nie płacz o broń palną bo nie jesteś sam a broni białej nie zabraknie

  18. HarryCallahan 17 sierpnia 2014 o 19:52

    Grałem w jedynke Nawet ją ukończyłem chociaż od koniec było ciężko… I nie mówię o poziomie trudności. Na początku gra wydaje się bardzo fajna, ale potem mamy monotonię, masę bugów i jak ktoś niżej wspomniał beznadziejny level scalling przez który w późniejszej fazie tłuczemy wrogów po prostu za długo zanim padną. Do tego ostatni etap gry wygląda tak jakby nie zdążyli go dokończyć. Jest tak brzydki i nudny, że aż odechciewa się grać. Idziemy cały czas po identycznych korytarzach przedzierając się przez

  19. HarryCallahan 17 sierpnia 2014 o 19:55

    gromady wrogów wszystko jak z jakiegoś generatora. Tragedia. I jeszcze te broń biąla, która zużywa się w tak chorym tempie, że zawsze trzeba mieć przy sobie minimum 2 egzemplarze podobnego oręża. No bez jaj. Nie po to modyfikuję broń aby starczała potem na raptem 4 wrogów po czym trzeba ją naprawiać (a nie da się tego robić wszędzie). Dlatego przez większość czasu chodzimy i kopiemy i kopiemy i kopiemy…

  20. mają czas. Słuchają nas i wyciągają wnioski… Oby…;)

  21. Gra wygląda obłędnie, będzie równie dobre co dying light.

Dodaj komentarz