Ghost of Yotei ma mieć mniej powtarzalny otwarty świat od Ghost of Tsushima

Ghost of Yotei ma mieć mniej powtarzalny otwarty świat od Ghost of Tsushima
Avatar photo
Adam "Adamus" Kołodziejczyk
Twórcy ze studia Sucker Punch obiecują, że podczas eksploracji świata w Ghost of Yotei spotka nas wiele unikatowych zdarzeń.

Dwaj dyrektorzy kreatywni ze studia Sucker Punch, Nate Fox i Jason Connell, opowiedzieli o otwartym świecie, który będziemy mogli zwiedzić w Ghost of Yotei. Jak przekazali w wywiadzie dla New York Times, nowa gra studia będzie mieć o wiele ciekawszy i mniej powtarzalny świat od Ghost of Tsushima.

Jednym z wyzwań związanych z tworzeniem gry z otwartym światem jest powtarzalność i robienie ciągle tego samego. Chcieliśmy to zrównoważyć i zaprojektować unikatowe doświadczenia.

Nie da się ukryć, że w przypadku tego typu gier łatwo jest wpaść w pułapkę powtarzalności i na pewno dobrze jest widzieć, iż developerzy są świadomi tego, że na tym polu mają jeszcze sporo miejsca na poprawę. Twórcy poruszyli oprócz tego temat samej fabuły Ghost of Yotei i wyjaśnili, dlaczego zdecydowali się sięgnąć po zupełnie nową postać.

Chcieliśmy stworzyć coś świeżego, ale znajomego i zdecydowaliśmy się wyjść poza historię Jina Sakaia oraz wyspę Tsushima, a zamiast tego skupiliśmy się na idei Ducha. Chcieliśmy zbadać to, co może oznaczać nowy bohater noszący maskę Ducha i odkrywający nową legendę. To doprowadziło nas do Ghost of Yotei: nowej bohaterki, nowej historii i nowego regionu Japonii do zbadania.

Warto też dodać, że twórcy ze studia Sucker Punch wybrali się do Japonii, by dokładnie zapoznać się ze specyfiką miejsc, które zamierzają odwzorować w swojej grze. Nate Fox zwrócił przede wszystkim uwagę na to, jak wielkie wrażenie zrobił na nim park narodowy Shiretoko.

Na terenie parku musisz obejrzeć film opowiadający o niebezpieczeństwach, jakie stwarzają niedźwiedzie. Przebywanie w tym niesamowicie pięknym miejscu z poszarpanymi klifami i wodą, a jednocześnie świadomość obecności niebezpiecznych niedźwiedzi, było elektryzujące. Staramy się przenieść to do gry – to poczucie zagrożenia.

Przypomnijmy, że na razie nie mamy żadnej konkretnej daty wydania nowego dzieła studia Sucker Punch, ale wiemy, że gra ukaże się w 2025 roku i będzie dostępna na PlayStation 5.

9 odpowiedzi do “Ghost of Yotei ma mieć mniej powtarzalny otwarty świat od Ghost of Tsushima”

  1. To dobra wiadomość. Bardzo bym się ucieszył, gdyby się jeszcze pochylili nad zadaniami pobocznymi, żeby były mniej sztampowe.

  2. Powtarzalność świata gry to pewnie będzie jej najmniejszy problem.

    • Nie wiem czemu tak mówisz, moim zdaniem to jest największy problem zawsze. Choćby nie wiem co się działo w grze, jeśli nie jesteś przewidzieć przyszłości to jest cholernie dobrze

    • A co według ciebie będzie największym problemem tej gry?

  3. Powtarzalność dostępnych aktywności to zmora większości otwartych światów, więc dobrze, że chcą nad tym popracować.

  4. Cóż, dobrze że podkreślają jakość i oby to wszystko dobrze wyszło, bo internety już tam jakieś zamieszanie chcą robić i będą teraz polować na jakiekolwiek sugestie twórcy chcą coś mieszać w historii jak w asasynie

  5. Świetnie

Dodaj komentarz