Ghostbusters – scenarzyści pierwowzoru stworzyli jedynie 1/3 scenariusza
Przyznał to sam Aykroyd w wywiadzie dla magazynu New York Times, gdzie stwierdził, że odpowiada jedynie za ok. 1/3 historii. Okazuje się, że reszta została napisana przez studio Team Reality. Autorzy egranizacji przyszli bowiem do Ramisa i Aykroyda z gotowym skryptem, a aktorzy tylko przerobili pewne najważniejsze rzeczy w jego strukturze i zadbali o to, by scenariusz (a szczególnie zawarte w nim dialogi) trzymały klimat oryginałów.
Aykroyd przyznał, że choć sam nie jest graczem, jest pod wrażeniem wiedzy studia na temat efektów specjalnych i samej marki Ghostbusters, a także stosowanego w niej charakterystycznego żargonu i ogólnego stylu serii.
Skoro więc zadowolony jest jeden z twórców (który odegrał także jedną z głównych ról w obu filmach), możemy podejrzewać, że egranizacja naprawdę się udała. Jednakże – Aykroyd przecież nie jest graczem…
Czytaj dalej
-
Szef Larian Studios twierdzi, że nie musicie znać poprzednich odsłon Divinity. „One są już trochę przestarzałe”
-
Twórca Blue Prince oskarżany o użycie AI do produkcji gry. Wydawca temu zaprzecza: „To rezultat 8 lat pracy napędzanej wyobraźnią i kreatywnością”
-
1Twórcy Clair Obscur: Expedition 33 nie chcą powiększać swojego studia. „Wolimy robić gry niż zarządzać ich produkcją”
-
1Branża gier w szoku po śmierci współtwórcy serii Call of Duty. Vince Zampella żegnany przez współpracowników i przyjaciół [AKTUALIZACJA]

Oficjalnie twórcami scenariusza do komputerowej wersji ?Pogromców duchów? są twórcy historii do filmowych pierwowzorów ? Dan Aykrod i Harold Ramis. Jak się jednak okazuje, oni stworzyli jedynie 1/3 fabuły.
No, jak pracowali nad tym by klimat pozostał – nadal są duże szanse na udaną grę.