Główny scenarzysta Mass Effect: Andromeda odchodzi z BioWare do Bungie
Najpierw Halo 4, potem Mass Effect: Andromeda, teraz… Destiny 2? Oto, co Chris Schrelf, dotychczasowy główny scenarzysta ME:A napisał właśnie na swoim Twitterze:
Potwierdzam to, o co niektórzy ludzie pytali mnie parę miesięcy temu: nie pracuję już nad ME:A w BioWare Montreal. Było to naprawdę jedno z najlepszych doświadczeń w mojej karierze i jestem niesamowicie wdzięczny, że mogłem pracować z tak utalentowanymi i naprawdę wspaniałymi ludźmi. Myślę że Mass Effect: Andromeda powali ludzi na kolana – jestem tak dumny, jak tylko się da, że byłem częścią tej gry, i ekscytuję się jak małe dziecko perspektywą ogrania pełnej wersji po premierze.
Zanim zaczniecie w komentarzach snuć ciemne wizje przyszłości – bardzo możliwe, że Schrelf zrobił już, co miał zrobić z Andromedą i nakreślił cały szkielet fabularny, ale nie miał ochoty zajmować się w BioWare mniejszymi rzeczami w oczekiwaniu na kolejny projekt. Zresztą jeszcze nie wiemy, czy jego praca rzeczywiście przypadnie ludziom do gustu – fabuła Halo 4, za którą odpowiadał wcześniej, nie dorównywała zdaniem wielu osób częściom tworzonym w Bungie. A skoro o Bungie mowa…
Zmieniając temat, cieszę się, że wróciłem do Seattle, by pracować z taką malutką, waleczną firmą zwaną Bungie, o której niektórzy z was może słyszeli. Myślę, że mamy wam ciekawe historie do opowiedzenia…
Od, że tak powiem, fanfika Halo do pracy z Bungie nad nowym Destiny – bardzo możliwe, że Schrelf żyje teraz tak, jak sobie wymarzył.
Czytaj dalej
-
Twórca serii Nier przyznaje, że ostatnio pracował nad wieloma nowymi projektami....
-
Darmowe chińskie RPG z otwartym światem zalicza świetny debiut. Where...
-
Twórcy Escape from Tarkov wspierają Rosję w wojnie z Ukrainą? Gracze...
-
Krafton miał prosić o pomoc ChatGPT, by nie musieć wypłacać premii twórcom...
7 odpowiedzi do “Główny scenarzysta Mass Effect: Andromeda odchodzi z BioWare do Bungie”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

A może by Bungie Myth 4 zrobiło (takie marzenie, które się nigdy nie spełni) 😉
BorekLR mówimy o tej serii gier przygodowych ze 'skakanym’ poruszaniem się po fotorealistycznym świecie ?
@QourenoS mowa o jednej z najlepszych „real time wargame” a przy okazji też jednej z pierwszych w pełnym 3D.
Skończył czy nie, nie wiadomo. Ale według mnie zabierając się za jakiś projekt powinno się przy nim zostać do końca. Często zastanawiam się jak wyglądałyby Mass Effecty 2 i 3, gdyby Drew Karpyshyn nie odszedł od projektu. Pewnie jeszcze lepiej niż teraz.
@QourenoS Jakby co, to chodziło Ci o serię Myst.
To by wskazywało, że w Destiny 2 będzie jakaś fabuła – w odróżnieniu od jedynki. Zobaczymy.
@ajst47|Trochę inną sytuację podałeś bo Drew nie odszedł z własnej woli od ME. Po prostu EA po przejęciu Bioware skierowało go do Star Wars Old Republic.|Ale mnie też zastanawia jakby seria wyglądała z jedną, stałą ekipą scenarzystów.