Gravity Rush 2: Sony może szykować remaster na PC i PS5
Gravity Rush 2 może nie sprzedało się rewelacyjnie, lecz wciąż może dostać swoją odświeżoną wersję.
Gravity Rush zebrało wokół siebie grupę wiernych, choć nie tak bardzo licznych fanów. Druga jej część nie była sprzedażowym hitem, niemniej najwyraźniej marka wciąż nadawała się pod film. Od premiery kontynuacji minęło już siedem lat i niestety nie zanosiło się w najbliższym czasie na wyjście trzeciej odsłony. Odpowiedzialne za nie Team Gravity przestało funkcjonować wraz z przeorganizowaniem firmy-matki, Japan Studio, wokół Team Asobi. Teraz jednak, według plotek, marka może powrócić do żywych.
Źródłem wieści jest kanał na Discordzie Team Aula, a konkretnie jest nim użytkownik o nazwie Orangee. Jego informator twierdzi, że informacja o remasterze Gravity Rush 2 może pojawić się oficjalnie w maju, a sama gra – późnym latem. Miałaby się ona pojawić oczywiście na najnowszej konsoli Sony, ale także na pecetach, tylko jakiś czas później od premiery na PlayStation. Wiarygodności tych doniesień dodaje fakt, że ten informator miał informacje o pojawieniu się wspomnianego filmu na prezentacji Sony podczas ostatniego Consumer Electronics Show (via Team Aula).
Dodatkowo znajomy Orangee ma podobno już testować produkcję i mieć do niej dostęp. Twierdzi on, że Gravity Rush 2 będzie posiadało tryb fotograficzny, a także że wycięto z niego zawartość online w postaci waluty, za którą można było w „dwójce” nabyć dodatkowe przedmioty zarówno kosmetyczne, jak i użytkowe. Zamiast tego ową zawartość mamy podobno zdobywać podczas robienia krótkich zadań pobocznych.
Należy pamiętać, że informacje te są wciąż plotką. Choć wcześniej udało się Orangee dzięki swoim informatorom potwierdzić faktycznie wydarzenia, nie musi dziać się to i tym razem. Wciąż bowiem brakuje nam podstawowych informacji, takich jak choćby nazwa studia, które miałoby produkować remaster Gravity Rush 2.
Czytaj dalej
Gracz kiszący się przez większość życia na słabiusieńkim pececie, stąd pałający miłością do kilku tytułów wydanych przed swoim rokiem urodzenia jak Thief 2 czy Heroes III. Niezdrowo analizujący spójność mechanik gry ze światem przedstawionym. Zawsze daje najwięcej punktów w charyzmę. Fortnite spalił mu zasilacz.