GTA VI pozwoli zagrać kobietą i ukaże się najprędzej za 2 lata
Jason Schreier podzielił się nowymi rewelacjami na temat GTA VI. Rockstar podobno naprawdę się zmienił.
Plotek na temat GTA VI nie brakuje. Nie tak dawno informowaliśmy o nowych miejscach pracy stworzonych przez Rockstara, co jasno wskazywało na to, że prace nad szóstą częścią Grand Theft Auto ruszyły z kopyta. Teraz jednak do tematu dorzucił swoje trzy grosze jeden z najbardziej wiarygodnych informatorów naszej branży: Jason Schreier.
Na łamach Bloomberga poinformował, że Rockstar miał zrobić porządek z tzw. kulturą bractwa studenckiego. Koniec ze wspólnymi wypadami twórców na wódkę czy do klubów ze striptizem. Mnóstwo zmian trafi także do serii Grand Theft Auto. I tak w GTA VI po raz pierwszy w historii marki (przynajmniej za czasów trójwymiarowych odsłon) będziemy mogli wcielić się w postać kobiecą.
Kobieta pochodzenia latynoskiego będzie jedną z dwójki głównych postaci w opowieści inspirowanej historią Bonnie i Clyde'a. Twórcy są bardzo ostrożni, by nie przesadzać z żartami o mniejszościach, w odróżnieniu od poprzednich gier serii.
Akcja GTA VI będzie rozgrywała się w fikcyjnym mieście wzorowanym na Miami. Pierwotne plany były o jeszcze ambitniejsze, ale firma musiała z nich zrezygnować. Mimo to czekać nas ma ogromny świat i więcej zamkniętych lokacji niż kiedykolwiek wcześniej.
Ponadto mapa gry ma być stale aktualizowana i twórcy planują do niej dodawać nowe misje oraz całe miasta. Mimo że brzmi to jak scenariusz z gry-usługi, mówimy cały czas o kampanii dla jednego gracza. Wszystko po to, aby uniknąć crunchu podczas tworzenia gry.
To właśnie zmiany w kulturze graczy mają leżeć u podstaw nowej odsłony serii. Rockstar miał przebudować cały swój dział projektowy i bardzo teraz dba o ograniczanie nadgodzin. Do tego stopnia, że nie będzie spieszył się z wydaniem GTA VI. Premiery gry powinniśmy się spodziewać nie wcześniej niż za dwa lata. Warto wspomnieć, że prace nad nią ruszyły ponoć... w okolicach 2014 roku.
Czytaj dalej
Czarna owca rodu Belmontów, szatniarz w Lakeview Hotel, włóczęga z Shady Sands, dawny szef ochrony Sarif Industries, wielokrotny zabójca Crawmeraksa, tropiciel ze starego Yharnam, legenda Night City.