Guild Wars 2: Wojna światów [WIDEO]
![Guild Wars 2: Wojna światów [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/c5a4a392-21d0-42fe-b8ba-f8aed13980f2.jpeg)
W weekend miała miejsca pierwsza z sesji bet Guild Wars 2, a sieć zalały nagrania z rozgrywki. Jednym z ciekawszych jest opublikowany przez serwis Massively gameplay prezentujący wojnę serwer vs. serwer, w której moze wziąć udział nawet tysiąc graczy jednocześnie.
Wojna serwerów w Guild Wars 2:
Czytaj dalej
74 odpowiedzi do “Guild Wars 2: Wojna światów [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
W weekend miała miejsca pierwsza z sesji bet Guild Wars 2, a sieć zalały nagrania rozgrywki. Jednym z ciekawszych jest opublikowany przez serwis Massively gameplay prezentujący wojnę serwer vs. serwer, w której moze wziąć udział nawet tysiąc graczy jednocześnie.
Ale sieczka… Nie rozumiem tej gry, ani innych MMO. Jedyne multi jakie trawię to pierwsza Trackmania. W sumie auta się nie zderzają, więc to jakby single player, tylko trasy wymyślniejsze 😀
Ja za to z multi tylko CS i Q3. ^^
Dobrze ze na wszelki wypadek dali zwyczajne PVP gdzie jest mniejszy chaos nis WVWVW bardzo dużo graczy .
Chaos, oczopląs i bezmózgowie part 2.
Serwer vs serwer brzmi jak event PVP. To wygląda jak raid na większą skalę.
O.O zadziwa mnie płynność, zero ścięcia. Bardzo płynnie chodzi jak na betę. Interfejs za bardzo się nie zmienił, ciekawe czy będzie można go dowolnie ustawiać jak w jedynce.
jak myślicie ile jeszcze miesięcy do premiery?
przesada, nie podoba mi się taka masówka.
Wygląda świetnie, jest tym czym ma być, tylko to nie pvp… No może się nie znam albo tak twórcy mieli w zamyśle, ale jak obejrzycie to na max detalach w HD to wszystkie postacie (czerwone) Mają takie same nazwy (defender, archer, itp. itd.) Więc wygląda mi to na jakieś PVE bardziej
Ten gameplay mnie skutecznie zniechęcił do tej gry. Co to ma być?
Congratulations! You’ve been chosen to participate in an upcoming Guild Wars 2 beta event! To create your beta account and learn more, visit our Guild Wars 2 Beta Account Page. We’ll see you in game! 🙂 ))
LOL, co w tym takiego rewolucyjnego? XD
To jest pvp, każdy fort, obóz itp. ma własny garnizon chroniący fortecę przed łatwym przejęciem przez mała grupę graczy i dającą atakowanym czas na odpowiedź, a póki co imiona postaci przeciwnych „światów” są zakryte i z tego co widzę, na filmiku nazywali się oni *kolor* Invader. W dodatku mapy posiadają własną faunę do PvE. Co do uwag nt. ilości żyć bram to póki co ciągle jest beta, a developerzy GW 2 chcą też uniknąć problemu tego typu walk z innej gry (nazwy nie pamiętam i nie jest to DAoC), gdzie…
bronienie zamków było zbyt trudne, więc cała gra polegała tylko na tym, że gracze biegali od fortecy do fortecy i je przejmowali. Co do ilości graczy i zamieszania, od początku było wiadomo, że zergi będą występować, ale zawsze istnieje możliwość latania w małej grupie graczy i zdobywania słabo bronionych, ale też ważnych obozów, albo sabotowania dróg zaopatrzeniowych (na forach gw2 gracze już zajmują się wynajdowaniem wszelkich kontr na zergi, ale czas pokaże jak one się sprawdzą). Dla graczy, którym…
ogólnie nie pasuje WvW, zawsze jest jeszcze tryb pvp dla grup po 5 albo po 10 graczy (jeśli dobrze pamiętam liczby), z lobby przypominającym to z fpsów (pokazana jest lista dostępnych gier i il. graczy w każdej z nich). Jest jeszcze ogromna ilość contentu PvE. Jeśli mimo wszystko gram wam nie odpowiada to cóż, „Jeszcze się tak nie urodził co by wszystkim dogodził”.
@iceras: Na dzień dzisiejszy można coś tam można zmieniać w interfejsie, ale na pewno nie jest to tak samo rozwinięte jak w Gw1|@MantroX: Nic, tego typu walki były już w niektórych MMO z zamierzchłej przeszłości (DAoC), a Anet poprostu postanowił poprawić to co im się średnio podobało(w praniu wyjdzie czy były to dobre decyzje).
Spokojnie ludzie 😛 Takie masowe ataki raczej nie będą zdarzać się często. Raz na jakiś czas gdy parę gildii się zbierze to tak, ale ogólnie będzie luźniej
Ale jatka. Filmik leci do mojego archiwum 😀 .
Ewidentnie poszli na ilość (1000 graczy) a nie na jakość ::) Mam nadzieję że nie będą obowiazkowe, po za tym nie stać mnie na internet satelitarny 120Mbs żeby to latało jak trzeba…
nie wygląda to zbyt wiernie dla tego że w tej becie Byli tylko charrowie nornowie i ludzie, sylwan nie było a na filmiku widać walke z sylwanką łucznikiem
@Derg – Pierwsze słyszę o Sylwanach w GW2… Kiedy je wprowadzili niby?To są SYLVARI a nie Sylwany :>
przypomniało mi sie jak grałem w Devil may Cry 3 i Devil may Cry 4. Tyle ludzi na tak małym terenie że często guzik widać i tylko pasek HP się obserwuje stosuje AoE
Ale chaos, a było tam może maksymalnie 30 osób. W dodatku te „fajerwerki”, nie wiadomo które AOE spelle były wroga, a które sprzymierzeńca. Istna rozwałka, te bitwy wyobrażałem sobie trochę inaczej. Najlepsze jednak było to, że trzeba dobre kilka minut nawalać (w którym brało dużo graczy) zabarykadowane wejście by się przez nie przebić.
Ciekawie będzie. Ale najpierw muszą opracować sposób na zerga
Dobrze że pod newsem znajdzie się ktoś taki jak Xane, co ma cierpliwość wytłumaczyć pewne rzeczy ;p Filmik pokazuje tyci fragmencik z ogromnego obszaru do walk 3 serwerów, jeżeli komuś nie odpowiada totalna rozwałka i śmiercionośne kule katapulty lecące przez niebo by rozbić się o mur potężnej fortecy obleganej przez dziesiątki graczy (pomimo że brzmi to jak spełnienie marzeń jeżeli chodzi o MMO) to może tą część systemu PvP olać i skupić się na reszcie 😉 co nie znaczy że nie dostrzegam obecnego chaosu ;p
musze zainestować sprzęt 🙂 5 lat grania w 1 nie może pójść na marne c:
WvsWvsW będzie tak wyglądał w każdym MMO. Dlatego do Guild Wars pasują bardziej 5 vs 5 itd. ;] Te są przyjemniejsze, no ale nie zaszkodzi zagrać na WvsWvsW
No ludzie, te walki mają trwać ponad 2 tygodnie, a ten kawalontek mapy wierzchołekgóry lodowej.
@pasztetmen|Owszem można olać, jeśli się nie chce walczyć w takich grupach ale po to są te wieże, obozy które najlepiej przejmować małymi grupkami. Dla każdego coś się znajdzie 😉
Licząc kropki na mapie wyszło mi z 40 graczy po jednej stronie łącznie z maruderami. Wg. Gw2 wiki na mapę przypada max 300 osób (łącznie 1200 na wszystkich mapach), do tego chyba nie możliwa jest taktyka zalania serwera przez jedną stronę więc max 100 graczy po jednej stronie, a biorąc pod uwagę, że zapewne nie wszyscy będą latali w kupie, to zergi po ~30-40 graczy wydają się konwencjonalne, a maksimum to zapewne 60-80 po jednej stronie. Co do chaosu fajerwerków, to kiedyś Anet coś mówiło o tym…
@Xane |Mógłbyś nas tym oświecić ? 😛
@ kapelusznik96-Dziękuje ci za zwrócenie mi uwagi ale nie musisz się aż tak angażować się w swoją wypowiedź.
Silnik inny ale nadal utrzymuje ten sam klimat, mimo ze sama grafika o wiele lepsza. 🙂
jak to naprawić itp. ale od tamtej pory nic nowego w tej sprawie nie widziałem, ale dla mało spostrzegawczych, przy każdym AoE na ziemi pokazuję się linia (co przy wielu AoE na raz wygląda dziwnie, ale niestety to chyba konieczność) ukazująca dokładny zasięg danego AoE, a TAKŻE pokazująca (wg. color code’u) czy dane AoE jest dla nas neutralne, pozytywne czy negatywne. Dodatkowo już Monk pisał, że ilośc AoE w GW 2 znacząco utrudnia zergowanie (nie wiem na ile to jest prawdą), a gdzieś w necie można znaleść..
45 minutowy filmik, w trakcie którego ukazane jest jak przeciwny zerg jest kontrowany przez AoE machin oblężniczych z fortecy, w stronę której ten zerg się poruszał (nie mam pojęcia, czy te machiny zadają aż tyle obrażeń, czy po prostu ci ludzie byli tak mało doświadczeni, że przestraszyli się sypiących od strony fortecy strzał i pocisków z mortara, ale definitywnie coś jest na rzeczy).|@maciek558: afaik silnik ten sam, tylko mocno przerobiony.
@xene skąd masz te informacje o silniku gry ? czy moze poprostu [beeep] głupoty o czymś o czym nie masz pojecia. Jeżeli jest jakieś oficjalne źródło to zwracam honor ale raczej nie…
A powiedzcie mi jak to wygląda jeśli chodzi o optymalizację? Tzn wiadomo, że za to się raczej na końcu zabiorą, no ale na jakiej minimalnej konfiguracji to pójdzie?
@weirdo jak narazie optymalizacja jest fatalna spadki do 5-10fps (ale rzadko) niezaleznie od sprzetu. docelowe wymaganie minimalne sa na stronie guild wars 2 zaraz zobacze i wkleje
Minimalne znam ale wiesz jak to jest ;p|Kurcze, mam nadzieję, że będzie jakiś trial, bo w ciemno chyba nie kupię…
procesor Intel® Core 2 Duo 2.0 GHz, Core i3, AMD Athlon™ 64 X2 lub lepszy,|karta graficzna: Nvidia Ge-Force 7800, Ati Radeon X1800, Intel HD 3000 lub lepsza (256MB video ram i shader model 3.0 lub lepszy) |i pomnozyc to przez wskaznik sciemy
Moim skromnym zdaniem zeby gra jakos wygladala to bedzie potrzeba sprzet taki jak do gta4 w niskich/srednich detalach przy 25-30fpsach.
* bardziej niskie niz srednie|dobra juz nie spmuje
osobiście jestem na nie, zbyt dużo już mamy mmo w klimatach fantasy
Może wielu osobom się ta gra nie podoba i nie będą w nią grały, jednak może po jakimś czasie dostrzegą, że się myliły.
Ja widziałem gameplay już sporo czasu temu z wojny światów i z tego co widziałem to będą naprawdę MASYWNE bitwy z względu na typ rozgrywki.Jeżeli komuś nie chce się oglądać gameplaya albo szukać to tu streszczę mniej więcej o co tam chodzi.Są 3 duże obszary na których są porozrzucane punkty.Najwięcej jest punktów zaopatrzeniowych dostarczających surowce do wieży(kolejny punkt) oraz zamki(duże naszpikowane obroną fortece). ciąg dalszy w następnym poście bo mi znaki się kończą 😛
CD. poprzedniego posta: Za surowce reperuje się bramy,budowa obrony(wrzący olej,działa,moździerz) albo wyposażenie obronę(trebuszet,katapulta,balista,wóz z strzałami[nie wiem jak to przetłumaczyć] i golem oblężniczy).Tylko dzięki wyposażeniu da się w miarę szybko rozwalić brame bo tak to zadaje się po 15 dmg a brama ma duuuużo hp więc i tak się troche schodzi.Jeżeli dany zamek jest przejęty to gildia może go zająć jako własny tym samym dostając różne bonusy.Jeżeli dany serwer wygra to dostają wszyscy buffa
Wszystkie informacje czerpałem z filmików yogscast więc jeżeli ktoś ma czas i zna się na angielskim to tu są 2 party filmu o tym 1) http:www.youtube.com/watch?v=VyMRoB8Xff8&feature=related 2) http:www.youtube.com/watch?index=1&feature=iv&list=UUH-_hzb2ILSCo9ftVSnrCIQ&src_vid=VyMRoB8Xff8&annotation_id=annotation_711304&v=GxeffOuV_5oPS. Prosił bym adminów o nie stawianie mi kolejnego bana bo nie chce mi się robić kolejnego konta ,a tego wszystkiego nie dało się po prostu w jednym poście zmieścić
Mam jeszcze jedno zastrzeżenie, otóż IMO aby taka bitwa miała sens potrzebny jest porzadek i organizacja (na filmiku występujące w ilości 0%) bo jak wymieszaja się wojownicy, magowie, czy tam inni kosmiczni dps’i ze strzelbami, to jak napisał ktoś wcześniej będzie wygladało to tak: oko na pasku HP i masakrowanie AoE bez patrzenia gdzie się stoi. A dodajmy do tego że na filmie jest mała grupa. A gdy zbierze sie powiedzmy 3x wieksza na takim obszarze? Magia chaosu ::)
Jak chcecie oceniać WvWvW w GW2 to najpierw w to zagrajcie, a potem będziecie pisać mądrości bo ocena gry w którą się faktycznie grało, a wyciąganie konkluzji z gameplay’a to dwie różne rzeczy.