rek
26.10.2009
Często komentowane 63 Komentarze

Heaven: Pierwszy benchmark DirectX 11 [WIDEO]

Heaven: Pierwszy benchmark DirectX 11 [WIDEO]
Pojawił się pierwszy benchmark sprawdzający wydajność kart obsługujących DirectX 11. Masz Windows 7 i nową "grafę" Radeona? Jesteś szczęściarzem. A poza tym możesz sprawdzić w akcji, jak twoja karta radzi sobie z nowym "rewolucyjnym" pakietem graficznym Microsoftu.

Benchmark nazywa się Heaven i można go znaleźć pod TYM ADRESEM. Bazuje na silniku Unigine, który będzie wykorzystany w kilku nadchodzących PC-towych i konsolowych produkcjach (m.in. w polskim Afterfall), a wygląda tak:

63 odpowiedzi do “Heaven: Pierwszy benchmark DirectX 11 [WIDEO]”

  1. Pojawił się pierwszy benchmark sprawdzający wydajność kart obsługujących DirectX 11. Masz Windows 7 i nową „grafę” Radeona? Jesteś szczęściarzem. A poza tym możesz sprawdzić w akcji, jak twoja karta radzi sobie z nowym „rewolucyjnym” pakietem graficznym Microsoftu.

  2. Gdyby pokazali jakąś postać w ruchu to może byłbym pod wrażeniem. Tak to wypada raczej dość standardowo. Kilka efektów tu i ówdzie wyglądało nieźle (blaha, brukowana uliczka i ogólne efekt blur przy oddaleniu).

  3. Symulator człowieka bez okularów? 🙂

  4. Jak dla mnie, ta teselacja otwiera wiele nowych furtek dla twórców gier. To dobrze ale czy dla twórców również? Przecież tyle pracy będzie…|Filmik widziałem parę dni temu. Wyniósł na mnie dość wielkie wrażenie. Polecam obadać.

  5. Miłe dla oka:) Ale nie powala…

  6. Wygląda znośnie, ale szału nie ma.

  7. no ładnie to wygląda te ulice i schody prawie jak prawdziwe

  8. Nie obrazilbym sie jakby na tym postawili gothica 4 🙂

  9. nawet nawet. Jedynie ten blur przy oddaleniu jest za mocny i taki nienaturalny. Zbyt przerysowane. Ale brukowana uliczka robi wrażenie 😀 i fajnej jakości tekstury ;P

  10. Racja… Ulice sa po prostu piekne, ale z tym DoFem to przesadzili 😉 |Ja w zasadzie gdzie tylko moge to wszelkie blury wylaczam(chyba ze sa w samochodowkach), a DoFy jesli sa zbyt nachalne(tak jak ten).|Poza tym narazie pozostane przy WinXP i DX9. Jak bede kupowal nowy sprzet(z rok mam nadzieje jeszcze pociagne), to wtedy bedzie to juz jedenascie Direktiksow i siedem Windowsow.

  11. Grafika jest coraz bardziej przerysowana. Zamiast do realizmu zbliża się do bajkowości. Może to i dobrze, ale chyba najbardziej realistyczną grafikę wg mnie ma do dziś Half-Life 2. Żadnych zbędnych mega wypas światełek i efektów tryskających zewsząd.

  12. Odpalilem na moim 9600GT.|Na high na rozdzialce 1280 trzymal sie 30fps.|Bez AA i postprocesingu na DX11 😀 |Więc nie jest zle chodz moglo byc lepiej.|Ale niedugo wymienie na jakiegos gtx.

  13. nowa „grafa” radeona to, czyli jakie karty? 4890 zalicza się?

  14. i znowu trzeba będzie wymieniac sprzęt

  15. Zbyt statyczny jakaś akcja by powiedziała co jest warty tak naprawdę D11 .Ładny wygląd i fajny ale to troch za mało po zatym poczekam aż D11 będzie na kartach Nividy

  16. Nic niesamowitego. Dlaczego… bo nie ma PORÓWNANIA, co z tego że to DX11 jak ja nie widzę różnicy między DX10 a DX11?

  17. Wielu z was kłóci się o(bajkowy styl).To tlyko filmik przedstaiwa możliwości direx11.Ogulnie podoba mi się to ale na moim PC to nie odpali (tylko direx10)trzeba sie cieszyc tym co się ma 😀

  18. @Rudy 102|chodzi o nową serię 5000 obsługującą DX11

  19. Łeeee Tekstury dx10 lepsze miał ;P http:www.youtube.com/watch?v=isvFY59DavA|Nic ciekawego, mogli coś pokazać może wyjdą „ładniejsze” benchy xD

  20. @NWMa jak ci powiem, że te kocie łby to textura?? Właściwie, to jest zapewne efekt tessalacji, który jest powiązany z tą teksturą (a raczej shaderem :] )

  21. Robi wrażenie. Pamiętajcie że to nie animacja tylko bench czyli grafa nażywo. Kilka lat minie aż ktoś wypuści pierwszego RPGa wykorzystującego DX11 i ludzie będą mogli pograć dość płynnie;)|PS.|Na tych kamiennych drogach konie połamały by sobie nogi po 5 metrach ;]

  22. Nieźle, świetna grafa! Aż chce mi się pograć w Risen na DirectX 11!

  23. Bardzo fajnie, tylko szkoda,że będę zbierał kupę czasu na nową grafe xD

  24. ten benchmark wystrój mi sie z WoW’em kojarzy wszystko ładnie pięknie ale ja nadal stoje na xp i dx 9 :DD ale na ta Zime wymienie na żylete.

  25. Noo.. Wygląda to co najmniej Bosko, przez wielkie B 😛 szkoda tylko, że ja mam X’a i nie mam kasy na „Windows 7 i nową „grafę” Radeona”…. no i jest jeszcze jeden problem. Mianowicie: Czy twórcy gier będą potrafili wyciągnąć taką ładną grafikę ze swoich przyszłych produkcji? ;D

  26. Co do bruku na 1:50 to prawda, wyobraźcie sobie chodzić po takim czymś…

  27. Zawsze byłem przeciwnikiem takich przesadzonych bumpmappingów i innych odblasków, przez które wszystko wygląda, jakby było zbudowane z utłuszczonego plastiku. Ale. To jest ładne. Bez umiaru, ale jednak. Nie wygląda bardzo realistycznie, ale jest logiczne. Tam gdzie blacha, tam blacha. Tam, gdzie drewno, tam drewno. Tam, gdzie kamień, tam kamień. DX10/11 jest znacznie lepsze, niż DX9. Pod warunkiem, że graficy nie zachłysną się szejderami, jak w Gothicu 3 i nie pokryją wszystkiego jednolitym plastikiem.

  28. Nie wiem czym się tak podniecacie… Moim zdaniem mogło by to wyglądać całkiem podobnie na DX9. I przegięli trochę z tą kamienistą drogą, no chyba, że miasteczko nazywa się „Połamnogi” XD

  29. Janek91728,Jest tu opcja dx9 ;]|I na tej mapie poprostu . . . blee

  30. To..to poprostu początek możliwości DX11. Chociaż tak naprawdę niczym mnie nie zachwycił..Nie wykorzystali nawet w połowie SM 4.0 a tu już SM 5.0

  31. no nie!! niedawno wymieniałem komputer a tu teraz DX11 i Radeony boże nie mogli tego wydać wcześniej?? Od razu bym kupił a teraz będę czekał na DX13 i następne karty jak będę znowu wymieniał Peceta xD

  32. Bez zachwytu, ale i tak bardzo ładne. 🙂

  33. 2:00 ten smok….|Ale kocie łby przesadzone. A ten efekt rozmycia a w tle zwyczajnie paskudny. Tekstury w 4:06 mogłyby być ostrzejsze. Kurde, ale ja się pierdół czepiaaam!!!

  34. Na tej drodze kamiennej jest zastosowane Parallax Occlusion Maps i Normal Mapping ale rzeczywiście są to poligony po których można połamać nogi. W grze będziesz po niej szedł, jechał jak po Niemieckiej autostradzie. Jeśli za kilka lat w grach będą odwzorowane każde kamiennie, to twórcy muszą zrobić specjalną fizykę miękkiej podeszwy 😛 |Ale na tym filmiku nie podobała głębia ostrości, była za duża.`

  35. Słabe… Zbyt statyczne, brzydkie „bliki” od słońca. Za ostre cienie. Faktycznie kamienna droga… przesadzona. Scenka kojarzy mi się z Wromsami -Myhem 😉

  36. Popieram. Rozmycie wyglądało tak przegięcie jakby ktoś mi kija w jedno oko wsadził. A co do dx9 na tej mapie, to podejrzewam, że to specjalny zabieg.

  37. Fajnie,fanie.Jeszcze trzeba mieć odpowiednią kartę graficzną…

  38. ładne, ale pod dx 10 można zrobić wcale nie gorsze cudeńka z grafą.|Ale radka 5850 warto mieć ;]

  39. ogólnie ładnie 🙂 Ale z ta kamienna drogą przesadzili…

  40. ludzie: rozmycie czy 'bliki’ od słońca to można to ustawić dowolnie – lekko albo bardzo. To jest benchmark – ma sprawdzić ile fps’ów będziesz miał przy takim ekstremalnym rozmyciu.

  41. Po tej drodze to się chyba tylko czołgiem da radę poruszać 😀

  42. miłego łamania nóg 🙂 |a tak w ogóle to nie dziwcie się, że jest taki DoF i ta „droga śmierci” (pokaz tesalacji” to jest tylko benchmark w grach będzie zaje**** 🙂

  43. Chyba mam coś z oczami, bo nic specjalnego czego pod DX 10 by nie można zrobić nie widzę… Zwyczajnie nie widzę przeskoku technologicznego między 10 a 11. Gdyby różnica była taka jak z 9 na 10 to może byłoby to warte mojej uwagi, a tak to… DX11 kolejna metoda na robienie kasy.

  44. Dobra, różnice są. Ale głównie w rozmyciu i tym czymś podobnym do bumpmapingu(nie wiem jak to się tam nazywa) co wprawiało, że np schody nie były już płaską teksturą jak na innych dx’*ch… I to (nie to rozmycie…) było super, za to cała reszta to nawet na dx9 podobnie wyglądała.

  45. Swoją drogą tak powinien wyglądać „nowy” WoW

  46. wyglada to bardzo ladnie.:) Ale niestety nie moge powiedziec wiecej w tym temacie – nie widzialem benchmarkow do innych DX.:(

  47. To pobierz, 120 mega waży, chyba. Masz tam różne servery więc z prędkością pobierania nie powinno być problemu.

  48. Problemem jest też to, że to jednak Benchmark robiony pod dx11. Na ustawieniu dx9 nie pokazuję full możliwości dziewiątki. Choćbi maping tekstur… Przygotowany tylko z myślą o 11…

  49. a w ogole o co chodzi z tymi benchmarkami?:) Po co one sa?xD moze glupie pytanie, ale nigdy sie tym nie interesowalem… Czy da sie tam 'tworzyc’ takie miasta jak to, aby potem je 'testowac’ czy co?

  50. jakoś nie widzę różnicy między DX 9 a DX 11 … mam nadzieje że z optymalizacją będzie dobrze … choćby dlatego warto się na nowego DX-a przerzucić

Dodaj komentarz