House Flipper: Ogromny sukces Polaków

Produkcja skupiająca się na kupowaniu, remontowaniu i sprzedawaniu (oczywiście z zyskiem) wirtualnych domów jest szalenie popularna. House Flipper krakowskiego studia Empyrean trafił do sprzedaży 17 maja, a zatem piąte miejsce w ostatnim zestawieniu bestsellerów na Steamie (12-18 maja) to najpewniej dopiero początek dobrej passy. Firma PlayWay (większościowy udziałowiec w pełniącym rolę wydawcy Frozen District) ujawniła, że tylko w ciągu pierwszych 72 godzin obecności na rynku udało się sprzedać ponad 80 tysięcy jej egzemplarzy (dystrybucja cyfrowa i pudełkowa).
Koszty produkcji i marketingu (kwota nieprzekraczająca 550 tysięcy złotych) zwróciły się w pierwszej dobie sprzedaży. Premierowe 24 godziny zaowocowały także pierwszym miejscem w globalnym zestawieniu bestsellerów Steama. Sukces gry odbija się także na wynikach spółki PlayWay. Jak podaje serwis Business Insider, tylko wczoraj jej notowania wzrosły o 7%. Warto też zauważyć, że w ciągu ostatnich pięciu miesięcy kurs jej akcji wzrósł o 150%.
House Flipper ma otrzymywać dodatki oraz aktualizacje, które wprowadzą poprawki i usprawnienia. Podobno przyspieszono prace nad wersjami na XBO i PS4. Od kilku miesięcy powstaje też wersja mobilna gry.
Czytaj dalej
3 odpowiedzi do “House Flipper: Ogromny sukces Polaków”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Ciekawe, że gra o sprzątaniu itd tak dobrze się sprzedała. Chociaż za bardzo nie ma czegoś podobnego na rynku, a przez swoją prostotę i brak fizycznego zmęczenia bardzo odstresowuje. 🙂
Taa,a na premierę duży downgrade i rzeczy z opisu na steamie niezawarte w finalnym produkcie.|Powinszować januszowej modzie sprzedaży 🙂
@Keddav zapoznaj się z zasadami zwrotów steama najpierw. Zwroty tylko 14 dni od zakupu/premiery i tylko jeśli masz mniej niż 2 godziny rozegrane w danym tytule, a mówimy o produkcji która była na steamie w becie już od dłuższego czasu.