ILL z pierwszym gameplayem. Horror na silniku Unreal Engine 5

Do sieci trafił pierwszy konkretny materiał z ILL, pierwszoosobowego shootera z elementami horroru. Według podstawowych założeń, gra uraczy nas gęstym klimatem i przerażającymi scenami. Opiekunowie projektu chcą opowiedzieć „łatwą do zrozumienia historię”, a co za tym idzie próżno tu szukać wyrafinowanej, skomplikowanej fabuły. ILL opiera się na trzech filarach – akcji, szokujących sekretach i potencjale technologii Unreal Engine 5.
Warto zauważyć, że za grę odpowiada mały (aktualnie ośmioosobowy) zespół. Team Clout, bo o nim właśnie mowa, powstał dzięki wysiłkom ludzi, którzy wcześniej działali w branży pod szyldem Woof Games, co zaowocowało wydaniem „popularnych gier mobilnych, takich jak Rush Fight i Flippy Hill” (ponad 15 milionów pobrań – to łączny wynik obu wymienionych produkcji).
ILL pojawi się na pecetach w bliżej nieokreślonej przyszłości. Poniżej zobaczycie wcześniejsze materiały koncepcyjne.
Czytaj dalej
3 odpowiedzi do “ILL z pierwszym gameplayem. Horror na silniku Unreal Engine 5”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Nie ma opcji, żeby produkt finalny wyglądał w ten sposób. Chyba że całość zamknie się w 2 lokacjach, w 15 minutach gry. Coś niesamowitego, wręcz czuć smród tych piwnic i czuć odrzut strzelby przy każdym strzale.
Podoba się mnie to! Dźwięki, poczucie brudu i tempo akcji momentami przywodziły mi na myśl Condemned.
Potwory przypominają mi BloodRayne. Albo Dead Speace’a.