Interstellar Marines – ile można zarobić na fanach?

Sprzedając dwa rodzaje subskrypcji twórcy Intersterllar Marines zarobili już ponad 125,000 dolarów. Nie zebrano tego z wolontariatu i dotacji – gracze zainteresowani produkcją płacąc mogli (dalej mogą – to aluzja!) wybrać interesującą ich wersję produkcji: Spearhead, albo Frontline.
Pierwsza kosztuje 48,75$ i pozwala na otrzymanie wszystkich części trylogii, którą Interstellar Marines ma się ostatecznie stać, a druga za 31,25$ daje możliwość kupienia tylko pierwszego rozdziału.
Jak na razie, chociaż prace nad grą rozpoczęto już w 2006 roku, Interstellar Marines wciąż nie ma określonej daty premiery. Nie zmienia to faktu, że 2000 osób zapisało się już do wersji Spearhead, a trochę poniżej dwustu na Frontline.
Jeżeli jesteście zainteresowani, odsyłam na OFICJALNĄ STRONĘ PROJEKTU, na jej OFICJALNĄ STRONĘ NA FACEBOOKU, albo – dla tej mniejszości narodowej, która z tego korzysta – NA OFICJALNY TWITTER.
Dla przypomnienia – ostatni trailer promocyjny Interstellar Marines, który pojawił się u nas już w styczniu tego roku:
Czytaj dalej
23 odpowiedzi do “Interstellar Marines – ile można zarobić na fanach?”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Zastanawia mnie, czy sterylność grafiki to zamierzony efekt, czy też brak funduszy. No nic, zobaczymy po recenzjach, co z tego wyjdzie.
chyba zainwestuję…
z chęcią zapłaciłbym te 50$ za wszystkie 3 części 😉
tylko kiedy to wyjdzie? skoro robią to od 5 lat już
na ich stronie mozna w to zagrac 🙂
inwestuję xD ale nie teraz, nie mam chwilowo kasy
o, awaria Unity Playera ;p przed chwilą działało…
Ta gra jeszcze nie wyszła, a już ma fanów, którzy nie dość, że są gotowi kupić ją za ponad 30 euro za 1 rozdział(ok. 125zł, mniej kosztują hitowe gry w dniu premiery!), to jeszcze dają twórcom kasy jak lodu na wspieranie tego (być może) kota w worku. Jedno pytanie: ocb?
Eee, chciałem napisać W – T – F , tylko samo mi zmieniło :O
125.000$ to 2083,33 dolarow miesiecznie ktore zarabia studio na tej produkcji. wiec nawet jesli tam pracuja tylko 4 osoby to zarobki 500$ miesiecznie nie robia szalu nawet jak na polskie warunki (nie odliczajac juz nawet podatku od tej sumy czy kosztow utrzymania studia). choc kiedys na pewno jakis wydawca ich produkcje wykupi i sie zarobia panie/panowie
Dziwne, że w CDA nie wymienili, że gre zrobiono w Unity 3d.. O UDK była mowa..
już było o tym w newsach… power of Unity3D
KB1: O co chodzi? A oto, że można grę za darmo przetestować… I to dość długie dema. 😆
A jeśli gra nie ujrzy światła dziennego… To twórcy pewnie zwrócą pieniądze..
Orthomyxovirus: Ale nie w papierowym CDA..
Jakiś czas temu grałem w „demo” ( choć w sumie to był sam trening 0.o ) tego. Muszę przyznać że robi wrażenie i chyba ich wspomogę 😉
Róbmy tak dalej, a niedługo żeby ujrzeć kontynuacje ulubionych tytułów trzeba będzie płacić za developing kilkanaście miesięcy przed premierą. =)
@szymon5596|Nie zmienia to faktu, że jest to nieco zbyt kosztowny „indyk” (jeszcze te 3 rozdziały…). Zresztą co tam, sprawdzę sobie to demo 🙂
Czy to głos Temuera Morrison’a?(Jango Fett z SW) o.O
@baji też mi się tak wydaje że to jego głos:)
Ja tam już od dłuższego czasu jestem członkiem Spearhead. :]Nie żałuję, póki co.
Jakby nie było ja tam też wole facebooka ale twitter różni się od niego to wcale nie to samo , jeżeli chodzi o same informacje to na pewno twitter jest lepszy od facebooka a co tam też mogę coś po reklamować, ach czy cd nic nie reklamuje? nie ? no to znaczy że osoby piszące te artykuły się dowartościowują pisaniem głupot i prowadzą interaktywną walkę w swojej głowie ależ tam musi być teledysków buhahahaha