18.04.2011
Często komentowane 23 Komentarze

Interstellar Marines – ile można zarobić na fanach?

Interstellar Marines – ile można zarobić na fanach?
Interstellar Marines to FPS kategorii AAA (a więc: "z najwyższej półki") tworzony przez studio Zero Point Software bez wydawców nad głową, całkowicie za pieniądze fanów. Ile warte jest takie wsparcie i czy da się za nie zrobić porządną grę? Wygląda na to, że jak najbardziej!

Sprzedając dwa rodzaje subskrypcji twórcy Intersterllar Marines zarobili już ponad 125,000 dolarów. Nie zebrano tego z wolontariatu i dotacji – gracze zainteresowani produkcją płacąc mogli (dalej mogą – to aluzja!) wybrać interesującą ich wersję produkcji: Spearhead, albo Frontline.

Pierwsza kosztuje 48,75$ i pozwala na otrzymanie wszystkich części trylogii, którą Interstellar Marines ma się ostatecznie stać, a druga za 31,25$ daje możliwość kupienia tylko pierwszego rozdziału.

Jak na razie, chociaż prace nad grą rozpoczęto już w 2006 roku, Interstellar Marines wciąż nie ma określonej daty premiery. Nie zmienia to faktu, że 2000 osób zapisało się już do wersji Spearhead, a trochę poniżej dwustu na Frontline.

Jeżeli jesteście zainteresowani, odsyłam na OFICJALNĄ STRONĘ PROJEKTU, na jej OFICJALNĄ STRONĘ NA FACEBOOKU, albo – dla tej mniejszości narodowej, która z tego korzysta – NA OFICJALNY TWITTER.

Dla przypomnienia – ostatni trailer promocyjny Interstellar Marines, który pojawił się u nas już w styczniu tego roku:

23 odpowiedzi do “Interstellar Marines – ile można zarobić na fanach?”

  1. Zastanawia mnie, czy sterylność grafiki to zamierzony efekt, czy też brak funduszy. No nic, zobaczymy po recenzjach, co z tego wyjdzie.

  2. chyba zainwestuję…

  3. z chęcią zapłaciłbym te 50$ za wszystkie 3 części 😉

  4. tylko kiedy to wyjdzie? skoro robią to od 5 lat już

  5. na ich stronie mozna w to zagrac 🙂

  6. inwestuję xD ale nie teraz, nie mam chwilowo kasy

  7. o, awaria Unity Playera ;p przed chwilą działało…

  8. Ta gra jeszcze nie wyszła, a już ma fanów, którzy nie dość, że są gotowi kupić ją za ponad 30 euro za 1 rozdział(ok. 125zł, mniej kosztują hitowe gry w dniu premiery!), to jeszcze dają twórcom kasy jak lodu na wspieranie tego (być może) kota w worku. Jedno pytanie: ocb?

  9. Eee, chciałem napisać W – T – F , tylko samo mi zmieniło :O

  10. 125.000$ to 2083,33 dolarow miesiecznie ktore zarabia studio na tej produkcji. wiec nawet jesli tam pracuja tylko 4 osoby to zarobki 500$ miesiecznie nie robia szalu nawet jak na polskie warunki (nie odliczajac juz nawet podatku od tej sumy czy kosztow utrzymania studia). choc kiedys na pewno jakis wydawca ich produkcje wykupi i sie zarobia panie/panowie

  11. Dziwne, że w CDA nie wymienili, że gre zrobiono w Unity 3d.. O UDK była mowa..

  12. Orthomyxovirus 18 kwietnia 2011 o 13:09

    już było o tym w newsach… power of Unity3D

  13. KB1: O co chodzi? A oto, że można grę za darmo przetestować… I to dość długie dema. 😆

  14. A jeśli gra nie ujrzy światła dziennego… To twórcy pewnie zwrócą pieniądze..

  15. Orthomyxovirus: Ale nie w papierowym CDA..

  16. Jakiś czas temu grałem w „demo” ( choć w sumie to był sam trening 0.o ) tego. Muszę przyznać że robi wrażenie i chyba ich wspomogę 😉

  17. Róbmy tak dalej, a niedługo żeby ujrzeć kontynuacje ulubionych tytułów trzeba będzie płacić za developing kilkanaście miesięcy przed premierą. =)

  18. @szymon5596|Nie zmienia to faktu, że jest to nieco zbyt kosztowny „indyk” (jeszcze te 3 rozdziały…). Zresztą co tam, sprawdzę sobie to demo 🙂

  19. Czy to głos Temuera Morrison’a?(Jango Fett z SW) o.O

  20. @baji też mi się tak wydaje że to jego głos:)

  21. XanderMorhaime 18 kwietnia 2011 o 18:26

    Ja tam już od dłuższego czasu jestem członkiem Spearhead. :]Nie żałuję, póki co.

  22. Jakby nie było ja tam też wole facebooka ale twitter różni się od niego to wcale nie to samo , jeżeli chodzi o same informacje to na pewno twitter jest lepszy od facebooka a co tam też mogę coś po reklamować, ach czy cd nic nie reklamuje? nie ? no to znaczy że osoby piszące te artykuły się dowartościowują pisaniem głupot i prowadzą interaktywną walkę w swojej głowie ależ tam musi być teledysków buhahahaha

Dodaj komentarz