Killzone: Premiera wersji na PS3 przesunięta na „czas nieokreślony”

24 stycznia do amerykańskiego PSN-u miała trafić odświeżona wersja pierwszego Killzone’a. Gra jednak nie pojawiła się w usłudze zgodnie z planem. Dlaczego? Twórcy produkcji twierdzą, że jej premiera została opóźniona na czas „nieokreślony”.
Na oficjalnym Twitterze serii Kilzone pojawiła się informacja, iż premiera pierwszej części cyklu została przesunięta. Jak czytamy:
Jeśli chodzi o Killzone na PS3, nie wiem dokładnie, co się stało, ale zostałem poinformowany, że premiera została opóźniona na czas nieokreślony.
Nie wiadomo więc na razie, kiedy gra trafi do PSN-u.
Czytaj dalej
24 odpowiedzi do “Killzone: Premiera wersji na PS3 przesunięta na „czas nieokreślony””
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
24 stycznia do amerykańskiego PSN-u miała trafić odświeżona wersja pierwszego Killzone’a. Gra jednak nie pojawiła się w usłudze zgodnie z planem. Dlaczego? Twórcy produkcji twierdzą, że jej premiera została opóźniona na czas „nieokreślony”.
to on wogóle miał wyjść?
Tak – udowadniając przy okazji, że Sony to zwykli oszuści
Graczdari91 mam pytanie czy na PS3 40 GB da się odpalić gry z ps2?
@VirtuaRecon – nie
@Graczdari91 czego nie mówiąc o Microsoft’cie…
@Graczdari91 – Dlaczego?A co do samego Killzone’a to się trochę zawiodłem, ale mam nadzieję, że jednak niedługo się ukaże.
@Jonathan_Farmer – ale takie gry są wcześniej podciągane graficznie. To nie jest tylko kopiuj/wklej.
Kentis – bo gra będzie żywcem przeniesiona z PS2, z dopisaną może jedną linijką kodu by chodziła na PStrójkach bez emulacji. Emulacji, która w konsoli jest, ale została zablokowana w perfidny sposób. I udowodnili to teraz. Bo gdyby wydali Killzone w HD i z trofeami to oki. Ale skoro wydają żywcem przeniesiony kod z PS2 + mały dopisek by działało na konsolach bez wstecznej kompatybilności….to coś jest nie tak prawda? Odblokowali by emulacje i mógłbym sobie odpalić oryginalną grę z PS2. Ale po co nie?
@Graczdari91 – PS2 miało procesor RISC, PS3 ma PowerPC, więc raczej trzeba przekompilować cały kod niż dopisać jedną linijkę.|Ale faktem jest że wydawanie drugi raz tej samej gry, której sukces opierał się w dużej mierze na grafice jest trzepaniem kasiory.
@VirtuaRecon niestety nie, gry z PS2 można odpalić jedynie na modelu 60 GB. A tak na temat to nigdy nie słyszałem że Killzone ma wyjść na PS3, choć wolałbym aby odblokowali emulację, bo mam już tą gre na PS2
Sergi – tylko, że w PS3 była emulacja. W Starych konsolach była emulacja hardwarowa, a potem softwarowa, którą zablokowano. Wystarczyłoby wydać firmware, które by tą emulacje odblokowało i po krzyku. Odpaliłbym sobie grę, którą już kupiłem dawno temu tylko na PS3. A teraz? Jestem zmuszony do kupienia dokładnie tego samego! Bo gdyby coś odświeżono – HD, 3D i Trofea jak choćby z God of War. Tam coś musieli zrobić – choćby przepisać kod. Tutaj nie przepiszą nic – dodadzą linijkę kodu. Dzięki temu gra skorzysta
z emulacji, która mogłaby być ogólnodostępna.
Tzn. softwarowej emulacji nie zablokowano na konsolach, które już ją miały. Po prostu zlikwidowano ją z modeli od CECHG wzwyż. Tylko z jakiego powodu….to nie wiem. Dla kasy…jakby inaczej.
nie ogarniam, miałem 1szego killzona na ps2, i z tego co wiem, na konsolach sony jest kompatybilność wsteczna, czyli killzone 1 powinien działać na ps3, co nie?
sry nie widziałem, że to wersja odświeżona…
@jogurcik13 – Kompatybilność jest tylko w niektórych modelach 60 GB z tego co pamiętam.|@Graczdari91 – Gdyby taki emulator istniał to po hacku coś takiego byłoby dostępne, tymczasem – przynajmniej z tego co wiem – krakerzy nie wprowadzili takiej opcji.
Sergi – jest. Dobrze poszukaj. Choćby CobraUSB….ale mało kto się z tymi bawi na otwartym CFW.
Sergi – i Sony mogłoby to odblokować. Skoro softwarowa emulacja była np. w PS3 FAT 80GB to i może być w np. PS3 SLIM 250GB. To nie problem.
@Graczdari91 – „Integrated support to play PS2 ISO’s on CECHC,CECHE, CECHA and CECHB backwards compatible consoles.” Pewną nadzieję daje „Partial support on other PS3 consoles to play PS2 ISO’s via software emulation” ale partial może oznaczać cokolwiek – od pełnej funkcjonalności do wejścia do menu.
Aargh – mylisz się. Model np. CECHCxx posiada tylko softwarową emulację opartą wyłącznie na bebechach ps3.
Aargh – gdyby tak było, to Killzone, który się pojawi działał by tylko na starych konsolach. Ma działać na wszystkich. Do tego SONY zaznaczyło, że nic nie będzie zmieniane. A to oznacza jedno – emulacja w nowych konsolach jest, ale zablokowana.
@Graczdari91 jeżeli ten model posiada tylko softwarową emulację opartą na komponentach z ps3, to pozostaje mieć nadzieję, że jeszcze sprawa nie jest zamknięta. Może Sony do tego wróci kiedy już nie będzie zysków ze sprzedaży ps2.
@Graczdari91 – Skoro emulacja softowa jest możliwa, to po co w ogóle produkowano wersje z bebechami PS2? Przecież to tylko dodatkowy koszt.