Manor Lords: Można już testować wielką aktualizację przenoszącą grę na UE5
Gracze od dawna czekali na port Manor Lords na UE5.
Wczoraj Grzegorz Styczeń przepraszał graczy za brak wyczekiwanej przez wielu aktualizacji do Manor Lords, która m.in. miała przenieść całą produkcję z Unreal Engine 4 na piątą generację. Niecałą dobę później okazało się, że wspomniany patch jest już dostępny, jednak pod pewnymi warunkami.
Podkreślone zostało, że najnowsza aktualizacja znajduje się obecnie w wersji beta i aby bezpiecznie bawić się w Manor Lords, najlepiej jest zrobić kopię zapasową swoich postępów w grze. Na karcie społeczności gry opisano całkowity proces tworzenia backupu plików. Powodem przedłużających się prac nad patchem jest oczywiście konwersja na Unreal Engine 5. Grzegorz Styczeń uznał, że ten ruch jest konieczny, jeśli twórcom oraz graczom zależy na dalszym rozwoju produkcji. Oficjalne wsparcie dla UE4 zostało zakończone, co jednocześnie oznacza, że część błędów nie zostałaby naprawiona.
Czego oprócz konwersji możemy spodziewać się w aktualizacji 0.7.987? Graficznie nie zmieniło się dużo – na karcie społeczności wymienione są systemy, które w przyszłości mogą trafić do Manor Lords, jednak na ten moment potrzeba czasu, aby twórcy przyzwyczaili się do nowej technologii. Mimo wszystko najnowszy patch zawiera m.in. lepsze wolumetryczne chmury, przerobiono część animacji oraz menu główne, dodano możliwość łowienia ryb, nowy ekran, jednostki kuszników oraz rzeźników, a także system psucia się jedzenia.
Gamescom 2024 w CD-Action napędza Fantasyexpo, wiodąca grupa agencji gamingowych. Sprawdź, co oferujemy - https://www.fantasyexpo.pl.
Czytaj dalej
Beznadziejnie zakochany w Dead Space i BioShocku. W gry wideo gram, odkąd byłem mało rozgarniętym bobasem, i planuję robić to do końca. Wydałem 460 złotych na Diablo IV i do teraz tego żałuję. Jak ktoś chce zagrać w jakiegoś multika na Xboksie, to ja bardzo chętnie.