22.03.2012
Często komentowane 20 Komentarze

Max Payne 3: Postacie z multi będzie można przenieść do GTA V

Max Payne 3: Postacie z multi będzie można przenieść do GTA V
Przedstawiciele Rockstara wypuścili właśnie informację, że stworzone w Max Payne 3 postacie z multi będzie można przenieść do… GTA V. Udostępniono też kilka nowych screenów z PC-towej wersji nowych przygód Maksa.

Dan Houser, współzałożyciel Rockstara, zdradził w rozmowie z IGN-em, że stworzone w Max Payne 3 na potrzeby multi postacie będzie można przenieść za pośrednictwem serwisu Social Club do Grand Theft Auto V. Dzięki temu zabawa dla początkujących ma być „bardziej przystępna”.

Natomiast w naszej GALERII znajdziecie nowe screeny z PC-towej wersji Maxa Payne’a 3. Komputerowe wydanie ma nie być – jak obiecuje Rockstar – portem z konsol i posiadać obsługę DirectX 11 oraz stereoskopowego 3D w formie 3D Vision od Nvidii.

20 odpowiedzi do “Max Payne 3: Postacie z multi będzie można przenieść do GTA V”

  1. Bardzo ciekawa informacja. Przedstawiciele Rockstara poinformowali, że stworzone w Max Payne 3 postacie z multi będzie można przenieść do… GTA V. Udostępniono też kilka nowych screenów z PC-towej wersji nowych przygód Maksa.

  2. To już znamy szczegóły nt. gta V, silnik będzie ten sam co w Max Payne 3, czyli trailer gta v był renderowany, grafika w Max Payne 3 jest gorsza niż na trailerach gta V 😮

  3. @smrodek11 po co nowy silnik skoro sprzęt ten sam ? czyt. ps3 i xbox360

  4. @smrodek11 Poczekamy, zobaczymy 🙂

  5. Dovahkiin90 22 marca 2012 o 18:09

    @smrodek11 – Ameryki tym stwierdzeniem nie odkryłeś, już od dawna wiadomo, że to ten sam silnik…

  6. W ruchu wygląda to lepiej…

  7. @smrodek11|Rockstar nie robi renderów, wszystkie trailery są na silniku gry. |Jak czytam takie brednie to mnie krew zalewa. ;]

  8. Od lat jestem fanem Rockstara, i zamierzam kupić oba tytuły. Mi to bardzo odpowiada

  9. @smrodek11 powiedział analityk co wiedział. Mechanika+grafika+animacja+dźwięk+klimat będą bić na głowę te HDgry którymi się tak pewnie jarasz.

  10. Nie obchodzi mnie to ni jotę, ale propsy dla Rockstara:)

  11. no ja myslę, że to nie będzie port z konsoli ! mam dość tych porozmazywanych tekstur i badziewnego sterowania.

  12. Szczerze gra na PC wygląda słabo, GTA 4 + iCEnhancer 1.35 wygląda znacznie lepiej.

  13. @Wcogram Geforce 9500 GT, AMD Phenom x4 2.2 GHz, napewno odpale na tym sprzęcie jakąś grę w prawdziwym HD …|Stwierdzam tylko że trailer GTA V wygląda lepiej niż gameplaye z max payne 3 ..

  14. Nemesis753159 22 marca 2012 o 22:52

    Dodatkowy content, content i jeszcze raz content. Nie wiem czy tylko mnie się zdaje, ale rynek gier czyli profesjonalnie mówiąc branża elektronicznej rozgrywki coraz bardziej polega na dodatkowych zawartościach, albo wyciętych prosto z gry i wsadzone jako „NanoDodatek” za Kosmiczne wręcz ceny, albo w bardziej wyrafinowany sposób, czyli „Kup Kosmicznego MultiRozpierda***** za 3 Bańki a dostaniesz jego UltraHiper Laserek za „Darmo” w grze „Spartakus : Miecz i Sandał”. Boże chroń nas, prawdziwych graczy…

  15. Nemesis753159 22 marca 2012 o 22:53

    fail… branża elektronicznej ROZRYWKI.

  16. W multi nie zwykłem grywać, więc nie rusza mnie ów idea.

  17. Teraz chlopaki niech zrobia optymalizacje gry…a nie jej totalny brak, jak bylo z GTA4, bo Bioware to nie bedzie jedyne studio z Shitstormem na ich stronach.

  18. Oooo Bardzo dobra wiadomość, Max 3 z DX11! Liczba gier, portów z konsol na PC, które mają tylko DX9 jest zbyt duża, także witamy w gronie DX11, gra przez to będzie wyglądać o wiele lepiej. Ale skoro w Maxie 3 będzie to ja w GTA V też po proszę. Sandbox z DX11 EPIC! (Tak wiem SR: The Third, też miał DX11 ale słabo go wykorzystywał) W GTA V naprawdę mocne wykorzystanie tej technologii może zaprocentować stworzeniem najładniejszego sandboxa! Rockstar trzymam kciuki, nie skopcie tego!

  19. Co to jest shitstorm?

  20. @k0lair|Nie będą musieli optymalizować gry bardziej, bo robią ją na PC od razu, a nie jak GTA 4 na szybko żeby było, bo nie będzie fanów czyli $.

Dodaj komentarz