rek
20.10.2012
Często komentowane 114 Komentarze

Medal of Honor: Warfighter – Zero Dark Thirty Map Pack: Pierwszy gameplay! [WIDEO]

Medal of Honor: Warfighter – Zero Dark Thirty Map Pack: Pierwszy gameplay! [WIDEO]
Zero Dark Thirty Map Pack to pierwsze DLC do Medal of Honor: Warfighter, które za darmo otrzymają osoby zamawiające podstawkę przed premierą. Dodatek składa sie z dwóch map - Darra Gun Market i Chitral Compound - inspirowanych poszukiwaniami Osamy Bin-Ladena. Pierwszą z nich prezentuje najnowszy zwiastun rozszerzenia.

Trailer Medal of Honor: Warfighter – Zero Dark Thirty Map Pack:

114 odpowiedzi do “Medal of Honor: Warfighter – Zero Dark Thirty Map Pack: Pierwszy gameplay! [WIDEO]”

  1. @Gungamer|Starcraft – ilość map ograniczona jedynie przez kreatywność fanów|Warcraft III – j.w.|Jedi Academy – mody, mapy, mnóstwo opcji kustomizacyjnych|CoD 4 – j.w.|MW2, mnóstwo gier powstających po tym okresie – myślenie twórców typu – a to wbijemy od razu na nośnik, tego nie opłaca się projektować przed premierą to posiedzimy przy kawce albo zrobimy sobie wolne, i tak kasa wleci|Tutaj jedynie blizzard się wybija (SC2, content do WoWa) i valve (steam workshop etc.), a także pomniejsze firmy. Szkoda słów.

  2. @Gungamer|Po pierwsze ja nie pisałem o grze tylko z 30 mapami, o czym już wspominałem, więc w niczym się nie myliłem, a po drugie kiedyśnie mapy były małe i ni jak się miały odnośnie architektury, zastosowanych technologii i nakładu pracy do dzisiejszych map, zwłaszcza do tych z BF3, które wymagają najwięcej pracy, a więc nie dziwi mnie że chcą za nie kasy.

  3. I jeszcze to gadania o deadlinach czy „betach” 3 tygodnie przed premierą… A potem tłumaczysz fanom, że chcieliśmy się wyrobić to wydajemy niedopracowaną grę (BF3, prawie każdy CoD kilka dni po premierze). Chciałoby mi się wierzyć, że naprawdę się wyrabiają a nie im się nie chce, bo jakoś na pakiety map i wymyślanie takich bzdet jak premium czy elite mają czas…

  4. @KewL|gdyby nie colour grading to widziałbyś 10 tekstur na krzyż w tych „mapach wymagających najwięcej pracy”. To już jest robione z lenistwa, nie z chęci dogodzenia fanom…

  5. A i jeszcze jedno – małe mapy ? UT 3 ? Jedi Outcast ? Chociażby prosty „cees” ? Mało przykładów, trzeba więcej ?

  6. Lol, bo jak jest dodawane do zamówień premierowych, to raczej nie rozpoczęli prac po premierze gry… To jest właśnie to o czym mówiłem, i co potwierdźa fakt, że jednak nie zrozumiałeś porównania – skąd mam mieć dowody skoro wszystko dzieje się za zamkniętymi drzwiami? Mogą sobie zrobić co chcą, i powiedzieć co chcą. Mogli przygotować mapki do podstawki, a później sobie je powycinać, bo doszli do wniosku, że dodatkowe 20$ za DLC to fajna sprawa, i nic nie udowodnisz. Mówię tak ogólnie, a nie o MoH.

  7. @tirtel|No tak bo tylko na tym polega praca nad mapą…. mogę się już śmiać?

  8. Ja mam taką propozycję dla was panowie… jak się wam nie podoba to nie komentujcie, nie oglądajcie, nie kupujcie i nie grajcie. Bo narzekanie na wszystko jak lecie jest po prostu żenujące w odbiorze.

  9. Ta to już w Codzie na start jest z około 15 map i masa trybów ale to nie zmienia faktu ze wolałem jak dawali kilka map a potem gracze robili swoje np. SC2 .Ale wracając do tematu to 8 map to jakiś żart a ktoś mi wyjaśni o co chodzi w tym ze jest 35 kombinacji mapa tryb to chyba nie umiem liczyć ale nie wiem ile trybów razy 8 map daje 35 może jakieś połówki trybu a i tak daje to wynik tylko kilku trybów (pewnie reszta w już czekających na wydanie jako DLC).

  10. @barti40000|Ja nikomu niczego nie udowadniam, tylko odpowiadam na głupoty pokroju Twoich starań udowodnia mi że istnieje takie coś jak rynek „wyciętych z gry zawartości”. A poza tym ja niczego nie dyktuje tylko proponuje, najwidoczniej czytanie jest Twoją słabą stroną skoro na dzień dobry pomijasz słowo „proponuję” w moim poście. Tak czy owak Twój post uświadamia mi że jesteś jednym z wielu domorosłych buntowników internetu, którzy hejtują bez sensu bo .. czemu nie…. żenada.

  11. @kamillololo|W jednej mapie BF3 z podstawki zmieści się kilka map COD’a, więc te całe 15 map to takie naciąganie ludzi na ilość lol. Wolę jedną dobrą mapę niż 5 gównianych.

  12. @KewL|dwa słowa propo nawiązań między BF3 i CoD – Close. Quarters. I więcej nie trzeba wyjaśniać.

  13. A i jeszcze propo prac nad mapą – back to karkand – tu poszerzymy, tu dodamy jeden budynek i będzie ok.|alborz mountains – wygenerujmy losowe góry, małą wioseczkę pośrodku, jakieś jeziorko i będzie ok.|Już o Bandar Desert nie wspomnę.

  14. @tirtel|Cztery mapy na 30 jest zbliżonych do COD’a z czego te 4 są wielopoziomowe, gdzie COD czy BO mają głównie jedno poziomowe. Faktycznie, nie trzeba więcej dodawać żeby zobaczyć jak malutkie i ograniczone są te mapy od Acti.

  15. @tirtel|Jak Ci się wydaje że góry na tej mapie były losowo wygenerowane to powiem Ci ze ani trochę nie rozumiesz tego w jaki sposób się takie mapy tworzy. Polecam jakieś warsztaty, a może po miesiącu ślęczenia nad ukształtowaniem terenu i borykaniem się z problemami typu „nachylenie terenu, a pojazdy”, lub to samo zagadnienie ale problemy z poruszaniem się piechoty, lub dopracowywaniem ukształtowania wielu elementów skalnych, a problemy z blokowaniem się pojazdów/graczy to może wtedy coś pojmiesz.

  16. Większość osób szczających na pracę producentów gier bo „przecież taką mapę łatwo zrobić” to niedouczone lamy, które robią z siebie „znaFcuw” tematu, albo w ogóle nie mają pojęcia jak ciężko jest zrobić ogromne, rozbudowane i złożone mapy. Nie byłby to naród polski bez kozaczenia jak to wszystko jest proste itd….

  17. a)|@barti|DLC to jest to samo co dodatek. Czy jest mniejszy? Nie wiem. Zależy do jakiego dodatku porównujesz, Czasem to była jedna kampania a czasem kilka + dużo innych rzeczy. A co do samego faktu. Dostajesz pełnowartościową grę (jak są błędy to za darmo są naprawiane). Jak chcesz to kup jak nie to nuie kupuj – ale po co narzekać? Jak chcesz coś ekstra to płać. Często deweloperzy dawno przed premierą podstawki pracują/informują – takie Diablo3 – prawie rok przed premierą było wiadomo o 2/dodatkach

  18. @KewL|Akurat pojazdy w Battlefieldzie mają niesamowitą możliwość jazdy po stromych, kamienistych zboczach z wieloma przeszkodami po drodze i nic się im nie dzieje, więc ten aspekt nie jest zbyt trudny do zrobienia… Jeśli jesteś takim profesjonalistą, to dlaczego nie zbadasz nawet tego aspektu „fizyki” pojazdów w twojej ulubionej grze, w której to pojazdy albo przejadą, albo się zatrzymają na przeszkodzie (no, mogą jeszcze zwolnić po drodze, już nie mówię o „realistycznym” odbijaniu się jetów od podłoża) ?

  19. b) i podali info w jakich kwartałach. Z dodatkami (DLC) jest jak z samochodami. Dostajesz podstawową wersję i jak chcesz to płacisz ekstra: klima, radio, czujniki parkowania, komputer pokładowy…|Wolałbyś aby np BF3 kosztował 350 ale za to od początku full, premiera później – info/promo wcześniej ale balans i szczegóły potem)? Dlaczego ktoś kto lubi walkę w zwarciu musi płacić za siły pancerne? Co do komentowania rzeczy których nie lubię. Np. Simsy – nie lubię ich ale nie pisze pod każdym newsie o tym

  20. @tirtel|Tu nie chodzi o to jakie pojazd ma zdolności tylko o to że tworząc teren na mapie nic nie jest generowane przypadkowo, a każde wybrzuszenie, wzniesienie czy najprostsza dziura jest tworzona i wiele razy poprawiana ręcznie. Wiem że nie pojmiesz ile pracy trzeba włożyć aby nawet niewielka mapa powstała, a tym bardziej nie ma sensu Tobie tego tłumaczyć bo wszystko rozbijasz swoją śmieszną ideologią „to jest łatwe do zrobienia” i odnosisz się do jednego z setek aspektów tworzenia środowiska gry.

  21. Najlepiej będzie jak weźmiesz sobie jakiegoś DevKit’a i spróbujesz stworzyć chociażby coś na modłę tak zapyziałej mapy jak ma COD z nie tylko oteksturowanym środowiskiem, ale również sensownie i logicznie rozmieszonymi budynkami i przeszkodami terenowymi, aby rozgrywka była zbalansowana i co najważniejsze sensowna. Powodzenia, bo wiem że chrzanisz od rzeczy o rzeczach z którymi nigdy nie miałeś do czynienia, ale ofc. polaczek potrafi, no nie.

  22. JEST JUŻ POLSKA REKLAMA WŁAŚNIE WADZIŁEM NA VIVIE

  23. ejj pre order edycje limitowaną można kupić do 22 października | ?

  24. @KewL|no tak, polaczek, bo próbuję udowodnić swoją rację… Jak ktoś się na tym zna i wie co i jak to takiego alborza w jeden dzień takiego alborza zrobi, a potem doda jakieś szczegóły, aby rzeczywiście nie miała punktów, w których przeciwnik ma przewagę. A na tym DICE się nie zna. Przykład? Schody w operacji Metro, niektóre dachy budynków większych map na które da się dostać tylko spadochronem… Już nie wspominam o źle zaprojektowanym base spawn protection.

  25. Mój kolega kiedyś zrobił dosyć porządną mapę na sourcowym SDK i jakoś długo mu to nie zajęło, sam chciałem się za to zabierać i wiem jak wygląda i na czym polega takie projektowanie map, więc nie wywyższaj się za bardzo swoją wiedzą, bo obecnie nawet fani jakby mieli Developer Kity do FrostBite’a mogliby z łatwością zrobić bardziej zbalansowane i „atrakcyjniejsze” mapy. Popatrz na mnogość map i trybów w CS : Source chociażby, a zrozumiesz o co mi chodzi.

  26. Mapy do mulit jest bardzo łatwo zrobić – w kontekście innych elementów gry – animacji, fabuły, grafiki czy muzyki. Wystarczy zobaczyć Team Fortress 2. Tam większość map była zrobiona przez samych użytkowników., Mapy te są w znakomitej większości, bardzo dobrej jakości, a są robione przez pojedyńcze osoby, w wolnym czasie i bez środków finansowych. Stworzonych map w TF2 jest multum i moim zdaniem kazanie sobie płacić 60zł za 4 mapy jest szczytem gówniarstwa ze strony wydawców. Gracze sami by stworzyli lepsze

  27. „Tam większość map była zrobiona przez samych użytkowników., Mapy te są w znakomitej większości, bardzo dobrej jakości, a są robione przez pojedyńcze osoby, w wolnym czasie i bez środków finansowych.” Wiesz że różne cracki są robione w wolnym czasie i za darmo? Skoro tyle ludzi robi tłumaczenia do filmów to dlaczego tłumacze takie mają stawki? Ze dużo osób robi coś za darmo nie znaczy że ich praca jest bezwartościowa. Mają takie hobby. Jedni w wolnym czasie zbierają znaczki, malują, piszą a inni robią mapy

  28. @barti40000|Ohh już skończ z takimi hasełkami jak „dziecinnie proste”, proszę bardzo jest darmowe SDK CryEngin’u 3, pobierz i zobaczymy ile czasu w pojedynkę zajmie zrobienie Ci zrobienie doszlifowanej mapy wielkości Caspian Border z BF3 i nie mówię o byle płaskim polu z byle jakimi teksturami, ale o mapie jakościowo stojącej na tym samym poziomie co mapy Dice’a. SDK CE3 jest dość z automatyzowane więc masz fory.

  29. @tirtel|Z łatwością może i tak jeżeli opanujesz SDK’a na poziomie profesjonalnym, ale ile czasu zajmuje zrobienie takiej mapy jak np: Caspian Border czy inne duże mapy BF3 dla jednej osoby? Na pewno nie tylko dni, a raczej tygodni, niektóre prace moderskie do Crysis’a powstawały miesiącami, a ty mi chcesz powiedzieć że to łatwizna? I trzeba ludziom, którzy robią te mapy płacić więc co się dziwić że teraz za mapy chcą pieniądze, a kiedyś nie.

  30. @KewL|widziałeś, jak gościu zrobił do konkursu na concept mapy do bf3 mapę poparzez CryEngine 3 ? Nie ? To znajdź sobie. Nie sory, to nie był koncept, to już była cała mapa zrobiona bez paru szczegółów np. pojazdów, którymi nie dało się jeździć (ograniczenie silnika). Nawet znalazłem – http:youtu.be/VQOec1fjoBM . Teraz tylko dostosuj to do Frostbite’a 2 i mapa gotowa… Pewnie za to też DICE weźmie pieniądze (jeśli zostanie ta mapa wykorzystana), ale w to już wnikać nie będę…

  31. @KewL|z tą różnicą, że w przypadku SDK płacisz tylko za czas, w jakim ktoś tą mapę stworzył, developerzy chcą kasy za czas, kawy, które wypili i przerwy w których zajmowali się inną produkcją. Stąd zrobienie kilku mapek i wydawanie ich w postaci pakietu za 50zł to lekka przesada. Kiedyś mapy były udostępniane za darmo (chinatown, killhouse z CoD 4) i były w podobnym stopniu dopracowane, co teraz. Bo wtedy takie rzeczy pomagały utrzymać reputację firmy, którą DICE powoli traci takimi „trikami” jak prawie…

  32. Różnica nakładu pracy między zrobieniem pożal się boże mapy z CS’a, które są chyba najprostszymi architektonicznie mapami w FPS’ach, a zrobieniem mapy kilkanaście razy większej do np: BF3, jest przytłaczająco ogromna. To tak jak byś porównywał budowanie silnika Fiata 126p do budowy silnika Ferrari… rzeczywiście „good job wonder boy” próbując udowodnić łatwość tworzenia map z najnowszych gier używając do tego przykładu CS’a haha

  33. …gotowa mapa, która jest już pokazywana na trailerach, jednak nadal płacimy za nią po premierze. Bo developerzy wolą zrobić sobie tydzień wolnego i potem dostać za to dodatkową kasę niż po prostu wziąć się za te kilka mapek i dołączyć je do wersji finalnej gry…

  34. @KewL|a widziałeś większe mapy ? Zombie Escape, które potrzebują naprawdę dużej przestrzeni, by obie strony miały co robić ? Chociażby prosta zabawa w abordaż z nowego CS:GO jest dopracowana, tam też musieli się napracować, aby działa strzelały jak należy, a łódki nie blokowały się np. przenikając przez siebie… Jako, że nie mamy dostępu do SDK Frostbite’a to nie możemy wiedzieć, jakie to proste, ale oni mają już wystarczająco materiałów, by robić to sprawnie…

  35. Ale i tak mapy w bfie 3 są najlepsze, najbardziej dopracowane i najbardziej czasochłonne. Bo jesteś developerem w DICE i wiesz najlepiej… Proszę, zdobądź najpierw rzeczowe dowody zanim zaczniesz mówić o takich rzeczach…

  36. @ tirtel|Ja nie mówię że zwykły szary człowiek nie może zrobić takiej mapy, tylko że zajmuje to w cholerę czasu i nakładu pracy za, które firma musi płacić swoim programistom, projektantom, grafikom, etc. a co potem przekłada się na cenę gry czy DLC. Poza tym te pierwszy filmik nie przedstawia całej mapy jako ukończonej i nie jest to nawet wrsja alfa, tylko koncepcyjny model, który potrzebuje jeszcze wiele tygodni pracy aby stał się użyteczny w grze.

  37. A potem wiele dni lub tygodni testów mapy, jej balansu i znowu ew. poprawek, a dopiero wtedy można mówić o gotowej mapie, która i tak może nawet już po wydaniu przejść jakieś poprawki bugów. Różnica między koncepcyjnymi modelami, a gotową mapą to dwa różne końce kija i nie próbuj porównywać tych rzeczy bo obrażasz ludzi, którzy harują od rana do wieczora aby jakieś dziecko neo mogło sobie pograć i po hejtować jak większość was tutaj.

  38. Aha no i dochodzą jeszcze „Content” testerzy, którym też się płaci za testowanie map co potem dokłada się do cen wydawanych DLC.***

  39. @KewL|Tak, szacunek dla osób, które chcą się „wyrobić” z deadlinem wydając niedopracowaną grę w dniu premiery… Przez 2 tygodnie w bfie 3 była porównywalna liczba bugów co w becie (wpadanie pod tekstury, bugi w kolizji etc.). To jest myślenie typu „zdążmy przed konkurencją, może więcej zarobimy”, a nie „dajmy graczom to, co chcą zobaczyć i chwilę jeszcze doszlifujmy tą produkcję zamiast wydawać ją tak by zdążyć przed konkurencją”. W przypadku nowego MoH może tak nie być, bo w końcu silnik nie jest nowy…

  40. @tirtel|”…gotowa mapa, która jest już pokazywana na trailerach, jednak nadal płacimy za nią po premierze.”…. wiesz co to są wersje alfa i beta map? To oznacza że mogą Ci pokazać cały gameplay na tej mapie i nie będzie ona jeszcze gotową mapą. Swoje teorie spiskowe zachowaj dla siebie na przyszłość.

  41. Spoko, hejtuj sobie bo ja już skończyłem z uświadamianiem „proFesjonaliZtuf” i „znaFcuw” tutaj, najwidoczniej każdy z was potrafi wszystko lepiej i ZA DARMO. Szkoda tylko że żaden nie potrafi nic zrobić, a gada za pięciu.

  42. zresztą chyba nie jesteś na tyle naiwny myśląc, że mapa robiona w cryenginie zostanie zrobiona do końca na tym silniku i dopiero wtedy zostanie wykorzystana do odwzorowania jej w silniku Frostbite ? Autor podrzucił swoją pracę, w której już istnieje ukształtowanie terenu, punkty kontrolne i inne rzeczy, wystarczy tylko dostosować ją do standardu silnika i dodać parę detali… Myślę, że ten contest został zrobiony po to, by developerzy mieli o jedną mapę mniej do wymyślenia…

  43. a jak dla mnie mapa pokazana na trailerze wygląda na gotową… I tak zapewne będzie wyglądać podczas premiery, b2k też było pokazywane trochę czasu przed wydaniem i wiele rzeczy wyglądało IDENTYCZNIE co w „finalnej wersji”… No tak, ale masz rację jak zawsze, pokazują mapę, która między wersją alfa a beta będzie różnić się kilkoma przedmiotami porozrzucanymi po niej…

  44. między wersją beta a „finalną”… To miałem na myśli.

  45. I jeszcze raz – nie ma to na celu „hejtowaniu”, bo widocznie nie rozumiesz o co mi chodzi tutaj. Jakby te mapy twórcy wydali wraz z premierą w stanie takim, jaki jest widoczny na trailerach to zapewniam cię, że nikt by na nie nie narzekał… No, ale najlepiej jest napisać że trwają prace nad mapą, niż że dodawane jest parę „detali” na które przeciętny gracz i tak nie zwróci uwagi…

  46. @tirtel|Daa co ty nie powiesz, oczywiście że koleś zrobił TYLKO model koncepcyjny, które nie będzie kontynuowany na CE3. Ale jak widoczniej dalej nie rozumiesz różnicy w nakładzie pracy jaką dzieli zrobienie modelu koncepcyjnego, a faktycznej ukończonej pod każdym względem mapy.|Tak to jest bardzo ciekawe jak potrafisz ocenić gotowość mapy po dosłownie kilku sekundach materiału wideo, tylko chylić głowy przed mistrzem profesjonalistą

  47. I nie między wersją beta a finalną, tylko między wieloma stadiami rozwoju mapy/gry, które dzielą się na prace koncepcyjne, wersje alfa, beta i wersje ukończoną/końcową/gotową czy jak ktoś woli finalną w/e jedno i to samo. I hejtujesz bo wymyślasz jakieś teorie spiskowe w większości albo całkowicie oparte na przypuszczeniach i insynuacjach gnojąc pracę innych ludzi. EOT.

  48. lol, teorie spiskowe. Bo na trailerze WCALE nie widać, że po mapie chodzą i strzelają gracze a nie jakieś punkty materialne… Pls… A wypuszczanie gry, która wygląda jakby była w fazie beta byleby zdążyć przed konkurencją akurat nie jest teorią spiskową, tylko fakt, który samo EA w pewien sposób skomentowało…

  49. A od kiedy testerzy biegający po danej mapie to dowód na to że dana mapa jest ukończona? O ile nie potrafisz dostarczyć niezbitych dowodów na to że mapy z pierwszego DLC do MOH’a są całkowicie gotowe przed premierą to Twoje gadanie jest tylko insynuacją opartą na przypuszczeniach nie posiadających odbicia w faktach, a faktem jest że pokazano kilkusekundowe nagranie z niekreślonej wersji mapy, która będzie zawarta w DLC, które ukarze się dopiero w grudniu.

  50. Dobra chłopaki skończcie bo mi się nie dobrze robi jak widze to co wy piszecie … Poprostu zróbcie obydwaj po mapie i My (czyli cała szara ludność jak to KewL nazwał) to ocenimy ok ? |I nie zgodzę sie z tym że mapy BF3 są mega hiper wypasione i najlepsze na świecie bo wiele innych gier miało lepsze (nie koniecznie FPS) i jakoś żyją do teraz . To że DICE zrobiło kawał dobrej roboty nie oznacza że BF3 jest najlepszą grą na świecie prosze Was >.<

Dodaj komentarz