5
4.10.2024, 10:30Lektura na 1 minutę

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater - Konami musiało podbić poziom trudności przez nową kamerę

Spójrz na Węża z nowej perspektywy.

Jesteśmy coraz bliżej premiery remake'u trzeciej odsłony klasyka Kojimy i z tej okazji jeden z najstarszych magazynów o grach wypytał twórców o to i owo. Okazuje się, że poziom trudności w Metal Gear Solid Delta: Snake Eater będzie zależny od tego, czy gracz zdecyduje się na nowy widok z trzeciej osoby, czy na perspektywę z oryginału.

W rozmowie z Famitsu producent Yuji Korekado przyznał, że początkowo planowano umożliwić swobodne przełączanie się pomiędzy dwoma trybami, jednak ostatecznie porzucono ten pomysł. „New Style” ma szersze pole widzenia i pozwala strzelać, pozostając w ruchu, więc poziom trudności byłby zdecydowanie niższy. Zdecydowano więc, by „Legacy Style” był bliższy oryginalnej wersji, a „New Style” dostosowano od podstaw.

Twórcy przyznają, że decydując się na remake dwudziestoletniej gry, chcieli, by ta nie sprawiała wrażenia, iż pochodzi z zamierzchłych czasów. Przeprojektowano ją na tyle, by nowi gracze, którzy nie znają oryginału, mieli poczucie obcowania ze współczesną produkcją.


Czytaj dalej

Redaktor
bolo

Is this enough to get 20 people plastered?

Wpisów322

Obserwujących5

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze