Mortal Kombat X: NetherRealm poprawia kod sieciowy, wystartowała beta [WIDEO]
Już w momencie premiery Mortal Kombat X legitymował się niezłym aspektem społecznościowym i mnogością trybów dla wielu graczy. Problemem okazywały się lagi i niemożność połączenia z serwerami. NetherRealm chce, żeby potyczki były bardziej responsywne, a opóźnienie przestało spędzać graczom sen z powiek. Z tej też przyczyny… (werble) uruchomiono właśnie betę, która ma zawierać „nowy i poprawiony” kod sieciowy.
Jeśli chcecie zapisać się do zamkniętych tekstów, w ramach których pokierujecie czwórką wojowników (Scorpion, Sub-Zero, Briggs, Johnny Cage), możecie to zrobić to na tej stronie. Jeśli Wam się nie uda… cóż, studio obiecuje sukcesywne poszerzanie nurzającej się w posoce trzódki, nuż traficie doń w kolejnym rzucie?
Czytaj dalej
-
Twórca serii Nier przyznaje, że ostatnio pracował nad wieloma nowymi projektami....
-
Darmowe chińskie RPG z otwartym światem zalicza świetny debiut. Where...
-
Twórcy Escape from Tarkov wspierają Rosję w wojnie z Ukrainą? Gracze...
-
Krafton miał prosić o pomoc ChatGPT, by nie musieć wypłacać premii twórcom...
18 odpowiedzi do “Mortal Kombat X: NetherRealm poprawia kod sieciowy, wystartowała beta [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Podopieczni Warnera grzeszyli w 2015 często i radośnie (vide pecetowy pot Batmana), ale przynajmniej jeden z nich wychodzi wreszcie na prostą.
Nie wiem jak działa wersja konsolowa ale za Pctowy port odpowiada High Voltage Software którzy zchrzanili wiele portów gier w tym Zone of the Enders HD, co nowy patch MK X na Pc działało coraz gorzej jakoś nie wierze że są w stanie naprawić lagi sieciowe czy w końcu naprawili niekontrolowane zużycie pamięci, które mogło sięgnąć nawet do 10 giga ramu 😛
Smutne czasy, które zmuszają ludków do grania przez sieć, w grę która skłaniała do spotkania się z kolegami…
@mrowczak Nie wiem jak ty ale ja nie mam blisko znajomych którzy byli by wystarczającym wyzwaniem. Online dodało mnóstwo głębi i funkcjonalności do bijatyk. | |@Dantes High Voltage Studios juz wywalili i od jakiegoś czasu patche robił polski QLOC który ma parę niezłych portów na koncie (Np. Street Fighter IV i Devil May Cry 4)
ta, to co miał Batman to z pewnością był pot, musieli sie przy tym nieźle najarać 😛
Na konsolach są te same problemy z tą grą. Czyżby postanowili porzucić spaghetti code i w końcu napisać coś właściwego dla PC?
Wow, NetherRealm robi świetne bijatyki, ale jak dotąd KAŻDA z nich na starcie miała spierniczony online multiplayer. Poprzednie MK naprawili chyba po dwóch latach od premiery więc i tak szybko się za najnowsze biorą.
Kawalorn@ to bardzo dobra informacja QLOC jak żadne inne studio potrafi naprawić niedopracowany port :] QLOC odpowiada z dopracowane Pc wersje Devil May Cry 4, Street Fighter 4, Resident Evil 4 HD oraz Dragon’s Dogma: Dark Arisen.
Veldrim@ Batman Arkham Knight jest nie do naprawienia gra by musiał być napisana a to za duże koszty, Warner Bros wyliczyło że się sprzeda więc olało port Pc, tylko mnie zastanawia czy jak by obcięto rysowanie grafiki o 50% czy Batman Arkham Knight dostał płynności.
Odnośnie Batman Arkham Knight „gra by musiał być napisana od nowa ” 😉
Warto pamietac: beta tego nowego online jest tylko na konsolach. Nie ma zadnych wiesci o tym, ze Warner Bros planuje cokolwiek robic w strone PieCow, zarowno trailery nowego Kombat Pack jak i nowego netcode’u nie posiadaja zadnej wzmianki o PieCu czy Steamie. |Wiec wyglada na to, ze wcale a wcale Warner nie ma zamiaru wyjsc na prosta, jak idzie o PieCe.
@bohater8 Jakby co na SteamDB widać że coś kręcili w plikach MKX jeszcze w grudniu więc może jednak coś będzie. Na razie to jedna wielka niewiadoma.
@Kawalorn: Widzialem, ale to chyba byl jakis nerf/buff patch.
haha, pot. No one understands my joke 🙁
@Veldrim|A w ogóle to jest błąd, bo powinno być „weed pecetowy pot Batmana” 😉
@bohater8 Nie było żadnych balance patchów w tym okresie.
Niech poprawią gameplay.
Ciekawe,ciekawe 😉