Nad Starfieldem pracuje ponad 500 osób. Dwa razy więcej niż nad Falloutem 76
Bethesda stara się nakręcić fanów Starfielda, wypuszczając regularnie do sieci informacje na temat swojej produkcji. Robią to też byli pracownicy.
Starfield jawi się jako coś niezwykle ambitnego i odkrywczego dla branży gier. Twórcy zapowiadali, że ma zapewnić jeden z najdłuższych głównych wątków w historii Bethesdy. Tuż przed tą deklaracją pokazano długo wyczekiwany gameplay.
Gra miała początkowo trafić do sprzedaży w listopadzie tego roku, ale Bethesda ogłosiła przesunięcie premiery na pierwszy lub drugi kwartał 2023 roku, choć już teraz spekuluje się o możliwych dalszych opóźnieniach.
Jeden z założycieli Bethesdy, Nate Purcapile, udzielił krótkiego wywiadu portalowi PCGamesN na temat Starfielda. Według niego nad grą pracuje ogromna ekipa, która dwukrotnie przekracza liczbę pracowników podczas szczytu prac nad Falloutem 76.
Największą różnicą pomiędzy Falloutem 3, Skyrimem a innymi grami, jest skala. Nad tymi projektami pracowały dwa zespoły. Przy Falloucie 76 zatrudniałem głównie dwa studia z Austin i Maryland, z niewielką pomocą ekipy z Montrealu. Ale Starfield to znacznie większy projekt, w którym pracuje ponad 500 osób.
Przypomnijmy, że Starfield powstaje z myślą o PC oraz Xboksach Series X/S.
Czytaj dalej
Piłkarski męczennik kibicujący Manchesterowi United i Wiśle Kraków. Na szczęście gry działają kojąco, prawda? Lubię strategie i przygodówki. Cierpię na syndrom jeszcze jednej tury. Sprzęt nie gra roli (That's what HE said).