Nagrody GDC 2016 ? Wiedźmin znowu zwycięzcą
Bez zbędnych wstępów, lista zwycięzców prezentuje się następująco:
Najlepszy debiut Moon Studios (Ori and the Blind Forest) Najlepsze udźwiękowienie Crypt of the NecroDancer (Brace Yourself Games) Nagroda za innowację Her Story (Sam Barlow) Najlepsza technologia The Witcher 3: Wild Hunt (CD Projekt RED) Najlepsza warstwa artystyczna Ori and the Blind Forest (Moon Studios) Najlepsza historia Her Story (Sam Barlow) Najlepszy design Rocket League (Psyonix) Najlepsza gra przenośna Her Story (Sam Barlow) Nagroda publiczności Life is Strange (DONTNOD Entertainment) Gra roku The Witcher 3: Wild Hunt (CD Projekt RED) Nagroda dla pioniera Markus „Notch” Persson Nagroda dla ambasadora Tracy Fullerton Nagroda za dorobek życiowy Todd Howard (hihi – dop. red.)
W obecnej chwili Dziki Gon ma 251 nagród za grę roku – o dwa wyróżnienia więcej, niż The Last of Us z 2013. No cóż.
Czytaj dalej
28 odpowiedzi do “Nagrody GDC 2016 ? Wiedźmin znowu zwycięzcą”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Twórcy gier na Game Developers Conference wybrali swoje ulubione tytuły z zeszłego roku, wręczając koronę najlepszej produkcji roku 2015 naszemu rodakowi Dżeraltowi.
Należało się jak psu buda, zupa i kiełbasa.
Może Toddlerowi przyznali nagrodę za dorobek życiowy by już więcej nie robił gier? 😛
Grze się po prostu należało i wcale nie dlatego że była z Polski ale dla tego że była naprawdę dobra. Szkoda tylko że inna świetna gra zeszłego roku Life is Strange nie miała okazji dostać ciut więcej nagród, bo Wiedzmin zabierał wszystko.
Spamuja tweetera niemilosernie tymi wiadomosciami o nagrodach a jak sie ich zapytac kiedy w koncu krew i wino to cisza.
@Julian pytanie brzmi: Czy LiS zasłużyło? Jak na moje to nie. A uważam że wiem co mówię, bo mam przegranych ponad 30 godzin.
No i zaorane. 😉
Poza warstwą techniczną nie widzę w Wiedźminach nic nadzwyczajnego, a walka to jest najgorszy topór w historii rpg. Ale to moja opinia.
Z howarda to hihihi – śmieszkowanie, ale z crapowatego her story to już nie. Za co to coś dostało te nagrody? ocb
@EZptrE i dobrz :3 a jakie RPGi uważasz za najlepsze ? z ciekawości, bo tak po prawdzie to napisałes na tyle dużo aby zabrzmieć mądrze (bez urazy) ale za mało IMO aby swoje tezy udowodnić 😉 nie to, abyś MUSIAŁ cokolwiek tutaj udowadniać, nie w takiem luźnej jak gacie ogrzycy rozmowie XD jestem zwyczajnie ciekaw twojego wątku
@QourenoS lubię stare nowe rpg’i np Pillars Of Eternity, czekam na nowego Tormenta. Wiedźmin cierpi według mnie na syndrom pizzy kolos, to samo co na średniej tylko dwa razy bardziej rozwałkowane. No i ten beznadziejny kompletnie nie intuicyjny system walki. Gdyby to nie było nasze dzieło, a ja urodzonym patriota to bym tego palcem nie tknął. Np taki Mass Effect co też był arcade rpg system walki miał bardzo przyjemny i dający dużo radości.
Nawiązanie do Mass Effect wziąłem z tego, że dwa razy w Wieśku 2 i 3 jest skopiowany motyw z chowaniem się w polu siłowym czarodziejki, to samo co było w ME 2 misja końcowa xD
@EZptrE|Stary, żeby wiecej rpgów akcji mialo taki system walki jak w W3 to byłbym szczesliwy 🙂
Zgadzam się z EZptrE. System walki w cRPG wcale nie musi mieć bardzo złożonej mechaniki – powinien pasować do gameplay’u. W końcu w tradycyjnym RPG rzucasz kostką by ocenić, czy trafisz z łuku w cel, a w cRPG twórcy mogą pozwolić Ci przeprowadzić taką akcję w tym wirtualnym świecie. Mass Effect był pod tym względem całkiem logicznie zrobiony i rozgrywka dawała satysfakcję, jednocześnie nie zapominając o pozostałych istotnych elementach RPG – setting, role play, wybory, reaktywność, itemizacja itp.
Imho walka w Wieśku 3 z powodu krótkiego uniku była zbyt prosta. Można było bez przeszkód rzezać moby o 10 lvl mocniejsze. Ale Wiesiek 3 kulał w wielu aspektach: rozwój postaci, fetch questy, pusty świat (stanowił jedynie tło, bezsensowna eksploracja), itemizacja i rzemiosła (bo wiedźmiński ekwipunek i tak był najlepszy), bardzo mocno ograniczony roleplay, fabuła będąca odgrzanym kotletem sagi Sapkowskiego. Mógłbym długo wymieniać. Wiedźmin 2 udał się imho o wiele lepiej te parę lat wcześniej.
Jaki skromny ostatni akapit 😛 Co z tego, że W3 to już najlepiej oceniana gra w historii. 😛
Miałem kompletnie inne odczucia niż Ty Silvaren. Walka poezja, mogłem się czuć jak prawdziwy wiedźmin, dzięki temu, że nie było trudno. Pamiętam momenty kiedy udawało mi się tak sterować Dżeraltem, jakbym nim tańczył wśród przeciwników. Nie uważam żeby rozwój postaci był w jakikolwiek sposób kulawy, PUSTY ŚWIAT?! ocb? Za każdym krokiem przepiękne krajobrazy, wioski, miasta, lasy, rzeki i to zbudowane w taki sposób, że czuło się „słowiańskość”. Nie wiem co znaczy itemizacja wg ciebie (uprzedmiotowienie? ;D).
CD. Wiedźmiński ekwipunek miał być najsilniejszy, ajeśli się komuś nie chciało łazić za nim to była cała gama „zwykłych” rzeczy do ubrania. roleplay? Wybory na każdym kroku… Jak inaczej odgrywać rolę? Fabuła… No tu rzeczywiście było różnie z tym głównym wątkiem ale i tak świat był tak soczysty że wogóle mi to nie przeszkadzało. Gra życia jak dla mnie 🙂
NecroDancer zasłużył na tą nagrodę, OST jest po prostu boski. Danke DannyB
Mam nadzieję, że zrobią Wiedźmina 3 GOTY z grafiką taką jak na E3.
@AndrewRayan Można odblokować dodatkowe opcje i ustawienia graficzne za pomocą modów. Grafika, którą Redzi zaprezentowali na E3 nadal istnieje w plikach. W ramach zwiększania wydajności jedynie je zmniejszony. Na pewno dasz rade wyszukać mody za pomocą fraz: witcher 3 E3 graphics mod
Wiedźmin zasłużył na każdą nagrodę, jaką dostał, ale jak ktoś już napisał, system walki ma kiepski. Jeśli chodzi o system walki, to Wiedźmin 2 był najlepszy. Było w nim tyle ciosów i ich zadawanie zależało od nas (oczywiście daleko temu do Dark Souls) a w 3 to obrót sieknięcie z góry obrót sieknięcie z dołu parada x100.
Wiedźmin 3 to moja gra życia. Zasłużenie masa nagród. <3
@AnubisInk Właśnie. A nie takie drewno jak Skyrim. <3
@Pecetowiec|Jasna sprawa, bo prawdziwy Gracz Pierwszego Sortu nie może po prostu lubić jakiejś gry, on musi przy okazji nienawidzić innej. <3|@AnubisInk|Wiedźmina można lubić za wiele rzeczy, ale system walki jego mocną stroną na pewno nie jest. Chyba, że komuś nie przeszkadza Geralt skaczący jak małpa od celu do celu w niemalże losowy sposób i samodzielnie wykręcający combosy po naciśnięciu aż jednego przycisku myszki. Ja wolałbym mieć na to wszystko wpływ, ale to tylko moje zdanie.
@Shaddon Ja uwielbiam Skyrima, ale walka tak to było drewno straszne… bo nie wiem o co ci chodzi do końca.
@Pecetowiec pewnie, chodzi mu o to, że automatycznie po kliknięciu atak jest na przeciwnika, zupełnie jak w Assasinie czy Batmanie. Ja grałem tylko w Wiedźmina 2 jakiś czas temu na x360 i chyba tak bardzo tego nie odczułem.
Jaki „dżeralt”?!?!?! W angielskojęzycznej wersji też czytają Geralt -_-