Newell: Granica między graniem na PC przy biurku a w salonie jest „sztuczna”
Newell skorzystał z możliwości wygłoszenia swoich poglądów na antenie podcastu The Nerdist. Mówił:
Naszym zdaniem nie ma podstaw istnienia dwóch odmiennych wobec siebie krain. Z naszego punktu widzenia nie masz przecież dwóch niezależnych grup przyjaciół, z czego jedna przebywa w pokoju gościnnym. Sądzimy, że bez problemu można całkowicie przenieść korzystanie z PC do pokoju dziennego.
Jednym z argumentów szefa Valve była kontrola biometryczna konsoli SteamBox. Nie wyklucza się także zastosowania sterowania głosowego. Jeśli zaś chodzi o kwestię innowacyjności, Newell wyjaśnił w najprostszy sposób, skąd w Valve taka wola otwierania nowych furtek:
Dell ma potworne limity, Razer ma potworne limity, a my jesteśmy super rentowni, więc musimy trochę wziąć trochę tych pieniędzy i wpakować je w bardziej śmiałe inwestycje.
Czyżby 2013 miał być rokiem faktycznego postępu?
Czytaj dalej
-
Wiedźmin bał się Batmana. CD Projekt Red opowiada o wypuszczeniu Dzikiego...
-
Twórca Resident Evil Requiem wyjaśnia brak multiplayera. „Raczej nie przypadłby...
-
Escape from Tarkov z problematyczną premierą na Steamie. Gracze nie mogli wejść...
-
XDefiant miał być nową odsłoną Splinter Cella? Były pracownik Ubisoftu zaprzecza
137 odpowiedzi do “Newell: Granica między graniem na PC przy biurku a w salonie jest „sztuczna””
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

W 2 chyba też 😉 Proponuje dokładnie sprawdzić 😉
tutaj masz link do gameplay z TLoU http:www.youtube.com/watch?v=RSNTmREnYt4 a tutaj do trailera z VGA http:www.youtube.com/watch?v=i43VMBGepGE.
Chyba jednak nie załapałeś, no nic miłego wieczoru.
Nie musze chyba przypominac, że na konsoli grasz w dużej odległości, w przeciwieństwie do PC. I grając nie oceniasz dokładnie każdego detalu.
MeSSer@ Tylko od kiedy filmiki z gry mówią, że gra ma dobrą grafikę?A co do odległośći, to wogle nie ma różnicy.Ja grałem w U3 z bliskiej i z dalekiej, a gra jak wyglądała z bliska, to też tak wyglądała z daleka!
MeSSer@ Jeśli ta gra będzie wyglądała lepiej niż BF3 na ultra czy Crysis(bardzo, bardzo w to wątpię), to stawiam ci normalnie kratę browarów!;)
Ja nie mogę ale tu są kolesie co po niektórzy 😛 hehe.. Gry na konsole poprostu maja dusze i to coś 😉 |a i jak ktos wspomniał już tutaj przepaść graficzna itp między tymi samymi grami na PC i konsoli jest NP z Doom 2 do Doom 3 🙂 Bo dla mnie jak i dla kogoś innego pare klatek więcej wyższa rozdzielczość i troche ostrzejsze tekstury to za mało żeby tak to windować wszystko 😉
KajmalxD – no spoko, ale nawet tego nie porównamy, bo to inne gatunki gier. TLoU ma TPP, a obie gry FPP.
Do tego są na innych silnikach, mają inny styl graficzny. Co do U3 – ja gram z odległości ok 2 m i się przeraziłem jak mi pokazał tamte screeny, zupełnie jakbym grał w inną grę. Z drugiej strony, te cutscenki wyglądały gorzej na PS3. Ale grałem w to jakiś czasu temu, nie mam jak sprawdzić ad hoc. A co do filmików – oglądaj w HD, to zobaczysz jak gra będzię się prezentować na PS3.
MeSSer – Zgadzam sie z Tobą w nie mal 100% 🙂
@FaktyPL|Każda platforma ma swój klimat od telefonów przez pc i konsole po gry planszowe, cóż życie fanboja to same limity 🙂
A co do tematu, to teraz raptem zaczynają gadać, że to są takie same krainy(bo wydają pseudopeceta).Niestety muszę zmartwić pana, ale miejsca pc-ta było, jest i będzie przy biurku.Może i można podłączyć pc-ta do tv, ale moim zdaniem to już nie to.Też jak dla mnie gra traci klimat!
KajmalxD, już wiem o co chodzi. Na PS3 masz gry w HD, a ja na lapku mam rozdziałkę w 1600 x ileś tam. No i nie ukrywam, że jak podejdę blisko do TV, to gry wyglądają gorzej. Ale tak samo mam jak podpiąłem PC do TV, też o wiele lepiej gry wyglądały.
FaktyPL@ Jak powiedział kaszubin.To już nie jest zależne od platformy, tylko od samej gry.Dla mnie duszę i klimat miały właśnie SC2 i D3(a w szczególności SC2)!
I nie próbuj nikogo na siłę przekonywać swoimi fanboyskimi argumentami.Bez kitu życie fanboya musi być ciężkie.;D
@MeSSer|Digital distribution is future. Unfortunately… Have a nice night.
MeSSer@ Może i masz rację, ale nie oszukujmy się, że konsole które mają z lekka przestarzałe bebechy już stanęły w pułapie technologicznym.Ja tak se myślę, żeby kupić PS4, ale to dopiero jakiś czas po premierze.Miałem kiedys PS1, ale wogle na tym jakoś nie grałem…zobaczymy jak to będzie z PS4.;)
MeSSer@ Mi nawet nie chodzi o wizję artystyczną, ale o te cechy technologiczne.Już mówiłem o teksturach, brak cieni, brak odbić, brzydsze i zaryzykuję stwierdzeniem, że otoczenie jest takie jakieś takie kanciaste(gdzie to wina tekstur).Owszem, że nie najważniejsza jest grafika.Taki BO2 typowo konsolowy, a podoba mi się jako cholera, bo daje fun i bardziej dopracowany gameplay, a np taki moh, może i jest [beeep] technologicznie, ale co z tego jak sam gameplay leży i kwiczy, a gra wyraznie nie dokończona!
@Alceadias – Digital distribution – yes, digital – only games – not sure.
@FaktyPL – chętnie się dowiem dlaczego CoD na konsoli ma dzusze i „to coś” a na pececie już nie. A jeśli mówimy o exclusive to też chętnie się dowiem dlaczego tego miałby niby nie mieć Total War, SC 2, Dawn of War czy Company of Heroes. Oj po prostu brak Tobie, kolego, argumentów i na siłę próbujesz wychwalać konsole. Sorry, ale jesteś o generację za późno.
On chyba mówił o exach konsolowych.
Wiele gier, ma coś w stylu „Viewer discretion is advised”. Ja wole grać w zaciszu niż w salonie. Sorry Gaben you lost again.
KajmalxD – Jeżeli dla Ciebie BO2 jest typowo konsolowy to Ty chyba w życiu nie widziałeś i nie grałeś w gre TYPOWO konsolową 😉 Dla mnie taki BO2 jest sztuczny w oskryptowanym świecie gdzie za wiele zdziałać sie nie da bo idzie sie perfidnie wytyczonymi ścieżkami przez twórców 🙂 TYPOWO konsole gry to między innymi Uncharted,Halo,Gears of War Forza,GT i wiele wiele innych 🙂
aha a z multiplatformowych gier typowo konsolewe jest np; Darksiders,Tomb Raider,GTA,Max Payne,Devil May Cry,Resident Evil,Silent Hill,Alan Wake,Sonic i wiele innych 🙂
@FaktyPL|Od kiedy niby Tomb Raider jest konsolowy? Facet, ogarnij się. Gry typowo konsolowe to takie, które są dostępne tylko i wyłącznie na konsoli. Nawet Silent Hill jest na PC, czy choćby nowy DmC.
Alceadias – Chyba nie przeczytałeś co ja napisałem niżej na wstepie 🙂 napisałem GRY MULTIPLATFORMOWE tzn takie które ukazały sie na różnych konsolach i PC.. A typowo konsolowe dlatego że z założenia są to gry Tworzony z myślą o konsolach a pózniej KONWERTOWANE na pc. KOnsolowe bo Gameplayowo są bliżej z Konsolami a niżeli z PC 🙂
Tak samo gry TYPOWO PC-towe to np; gatunek MMO,strategie,RPG,FPP czyli Guild Wars,Quake,The Elders Srcroll,Diablo,SW TOR,Command & Conquer,Supreme Commander itp 🙂
@FaktyPL|To mam jeszcze jedno pytanie… Od kiedy Guild Wars, Diablo czy SWToR jest grą FPP
@FaktyPL|A wiesz, że ludzie też mają dusze? Wystarczy wyjść na podwórko.
Alceadias – Ja napisałem że Guild Wars jest strategią czy FPP? nie wydaje mi sie 😉 Pisałem ogólnikowo.|Zgadzam sie z Tobą Ludzie też mają duszę 🙂 na podwYrku spotykam różnych Ludzi z duszami 🙂
@FaktyPL|To nawet nie wiesz co napisałeś. Mój ty biedaku… Dla ciebie nie ma już ratunku.
Witajcie moji poddani.@FaktyPL|Gry na konsole mają dusze, jakze inaczej na PC Fly’n jest s@%!&, jakby wyszedl na konsoleczki to by byl zbawiony. Z jakiej platformy twórcy renderują trailery ?|Jakby przykładowo Far Cry 3 miał trailery z PS 3 to ludzie by trafili do szpitala jak ty.
Ludzie i gry mają dusze ale konsole nie.
@matipro |Nie wiem, czy pomogłoby mu nawet Sanatorium w Ciechocinku. 🙂
Rozwalcie sobie płytke z jakąś grą, a nastepnie dusza tej gry stanie przed sądem bozym 😉
@Alceadias |Przecież wymienił tez inne gatunki, m.in. MMO i RPG. Życzę powodzenia Valve. To jedna z niewielu firm, które są w stanie zatrzęś rynkiem. Newell chociaż jest szczery i mówi wprost „mamy dużo kasy i chcemy ją odpowiednio zainwestować”. Wiadomo, w jakim celu – żeby jeszcze więcej zarobić. Oby się im udało i oby ich SteamBox okazał się wielkim sukcesem. Może nie u nas, ale na świecie. Za 10 lat też dotrze do nas…
Ale Gabe Newell zapuścił brodę 😛