4.10.2022, 11:15Lektura na 3 minuty

No Man's Sky: Nadchodzi duża aktualizacja 4.0 i premiera na Switchu

7 października na wszystkich platformach, w tym również na Switchu, No Man's Sky otrzyma dużą aktualizację. Będzie większy ekwipunek i łatwiejszy powrót do gry po przerwie.


Patryk „Delighter” Żelazny

Pomimo swojej odległej premiery w 2016 roku, No Man's Sky trzyma się bardzo dobrze. Wciąż otrzymuje kolejne aktualizacje, w tym również nową zawartość – na przykład kosmiczne wieloryby, bo dlaczego by nie? Rozchodzi się też na nowe platformy, bo jak wiadomo, No Man's Sky niedługo ukaże się na Nintendo Switchu i PS VR 2.

Już za chwilę czeka nas kolejna aktualizacja i to nie byle jaka, bo wprowadzi wersję gry oznaczoną cyframi 4.0. A to znaczy, że czeka nas coś większego. Zdają się to potwierdzać wypowiedzi Seana Murraya opublikowane na PC Gamerze. To między innymi tam szef Hello Games podzielił się szczegółami nowej aktualizacji, która ukaże się wraz z premierą gry na Nintendo Switchu – 7 października.


Zostań władcą poziomu trudności

W końcu do No Man's Sky wkracza coś, co w zasadzie powinno być już od dawna (moim skromnym zdaniem). Poziomy trudności w grach bywają zawodne i proste rzeczy dla jednych, mogą być uciążliwe dla drugich. Za parę dni w grze Hello Games sami będziecie mogli zdecydować, co chcecie świadomie utrudnić, a co ułatwić.


Jeśli chcecie nieco inaczej podejść do wyzwania, mieć możliwość permanentnej śmierci w trybie relaksu, czy czymkolwiek to jest, możecie to zrobić. Możecie zmienić mnóstwo rzeczy w kontroli, trudności gry, przetrwaniu, rzemiośle... wiecie, możecie je zrównoważyć na swój własny sposób.


Sean Murray

Tryb relaksu: aktywacja

No Man's Sky oprócz gwiezdnych podróży i zwiedzania nowych planet daje nam również elementy przetrwania. Jeśli jednak marzą wam się tylko dwa pierwsze z wymienionych elementów, to za parę dni już będzie to możliwe.

I to jest dokładnie tak proste, jak brzmi. Tryb relaksu po prostu usunie z gry te stresujące elementy, pozwalając nam się skupić na przygodzie, a w rezultacie wyciszyć i odpocząć. Jednocześnie jest to również kompromis pomiędzy przetrwaniem a trybem kreatywnym. W skrócie: nie będziemy się musieli przejmować przetrwaniem, ale też nie dostaniemy wszystkiego na tacy.


Mniej przytłaczający powrót i start

No Man's Sky jest na rynku już 6 lat, a to ciągnie ze sobą prawdopodobieństwo, że znajdą się gracze z kilkuletnią przerwą na koncie. Dla nich powrót do tak obszernej produkcji może być zwyczajnie przytłaczający.


Jeśli wrócicie do gry w wersji 4.0, znajdziecie dziennik, a w nim podsumowanie historii do momentu, w którym się znajdujecie. Mamy portal informacyjny, który będzie zbierał wszystko, co do tej pory zrobiliście i odblokowaliście, i poda wam o tym więcej informacji, żebyście mogli się w to zagłębić.


Sean Murray

Z kolei nowym graczom będzie prościej zacząć przygodę dzięki zmienionemu i „masywnie rozszerzonemu” ekwipunkowi. Nie tylko będzie łatwiej się w nim połapać, lecz także trudniej go zapełnić. W tym momencie jest to szczególnie ważne, bo jesteśmy 3 dni przed premierą gry na nowej platformie.


Czytaj dalej

Redaktor
Patryk „Delighter” Żelazny

Jestem człowiekiem wielu pasji. Jedne z nich przemijają, inne pozostają – a gry i pisanie to te, które będą ze mną do końca życia. Są jeszcze ciastka, ale mroczne istoty zabraniają mi o nich mówić.

Profil
Wpisów1762

Obserwujących8

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze