Nowy Tomb Raider powstaje na Unreal Enginie 5

Lara Croft ma za sobą udaną dekadę. Dwie gry od Crystal Dynamics i zwieńczenie trylogii od Eidos Montreal zyskały zarówno przychylność fanów, jak i krytyków. Mimo że Shadow of the Tomb Raider nie spełniło oczekiwań sprzedażowych Square Enix, wszyscy doskonale wiedzieliśmy, że ta historia nie może się tak po prostu skończyć. No i nie skończy: Crystal Dynamics właśnie ogłosiło prace nad kolejną częścią przygód Lary Croft.
I na tym w zasadzie ten news mógłby się skończyć. O samej grze dowiedzieliśmy się tyle, że ma stanowić filmowe doświadczenie action adventure najwyższej jakości. Dokładnie to samo można było powiedzieć o ostatniej trylogii… Twórcy są pod wrażeniem możliwości, jakie daje im nowy silnik Epica i z chęcią wykorzystają je w najnowszej produkcji, do której podobno dopiero przystąpili. Obawiam się, że to oznacza, iż na premierę jeszcze trochę poczekamy…
Czytaj dalej
6 odpowiedzi do “Nowy Tomb Raider powstaje na Unreal Enginie 5”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Jedno, co niepokoi, to czy będzie to kolejny reboot. Nie wiem nawet, czy byłaby to dobra, czy zła wiadomość – mechanicznie te nowe gry były spoko, ale fabularnie mocno średnie.
Epilog Shadow of the Tomb Raider (po napisach) łączy nową trylogię z oryginalną pierwszą częścią z 1996 roku (a przed day one patchem była inna wersja zakończenia, z jeszcze bardziej oczywistym połączeniem z listem od osoby która zleca misję w grze z 96). Może zrobią remake oryginalnej gry, choć teraz właśnie przechodzę ją z teksturami HD, w 16:9 itd. i to się nie nadaje do obecnej formuły z otwartym światem, więc nie wiem co wymyślą.
Nicobass robił świetny remake dwójki, pewnie go przyblokowali…
Wspaniale. Wszyscy dają teraz gry na UE5 i każda gra będzie miała taki sam feel. Ja rozumiem przyjazne środowisko i wygoda pracy, ale jak zobaczę znów drewno modeli postaci (o animacjach twarzy nie wspominając) z UE, to strzelę w kartę graficzną, żeby nie musiała tego przeżywać.
A może tak zamiast „filmowych doświadczeń”, dla odmiany, niech tym razem zrobią dobrą grę…
1 z 2013 roku była świetna 2 spoko ale 3 to się kompletnie kupy nie trzymała zwłaszcza fabularnie. Aż się dziwię że chcą to kontynuować no chyba że znów jakiś reebot wymyślą.