Pierwsze szczegóły odnośnie multi w BioShocku 2
W BioShock 2 dostępne będą trzy tryby – deathmatch, team deathmatch oraz trzeci, jeszcze nienazwany. We wszystkich wariantach naszym głównym celem będzie zapełnianie paska substancją Adam. Zrobimy to poprzez eksterminację przeciwników, czy też przez wspomaganie towarzyszy (np. apteczkami). W czasie rozgrywki będziemy awansować na kolejne poziomy doświadczenia, których ma być w sumie dwadzieścia. Każdy taki awans poskutkuje otrzymaniem specjalnych bonusów – nowych plazmidów, toników, broni czy nagrań przybliżających nam fabułę kampanii single Bioshocka 2.
Powróćmy jeszcze do kwestii plazmidów. W multi pojawią się bowiem nowe ich typy, niedostępne w rozgrywce dla jednego gracza. Naszego bohatera będziemy mogli wyposażyć w plazmid Dash, który pozwoli na długie i szybkie skoki. Twórcy oddadzą nam także do dyspozycji inną umiejętność – Geyser Trap. Dzięki niej wyrzucimy wroga wysoko w powietrze, a także dostaniemy się w z pozoru niedostępne miejsca.
W zabawie sieciowej nie zabraknie specjalnych automatów, dzięki którym będziemy mogli wyposażyć się w różnego rodzaju narzędzia zagłady. Znajdziemy w nich także plazmidy, a także specjalną energię EVE, bez której nie moglibyśmy ich użyć. Co ciekawe, na mapach w losowych miejscach porozrzucane będą strzykawki, które pozwolą zregenerować część utraconego życia.
Największym smaczkiem w kampanii single BioShocka 2 jest możliwość wcielenia się w Big Daddy’ego. W multiplayerze także się pojawi – ponadto gracze będą mogli przejąć nad nim kontrolę i wykorzystać go w starciu z rywalami.
Na koniec jeszcze kwestia daty premiery samej gry. Wczoraj informowaliśmy, że pojawi się ona 30 października w Europie. Nie wiedzieliśmy jednak, czy termin ten obejmie wszystkie planowane edycje, czyli PC, X360 i PS3. Dziś otrzymaliśmy potwierdzenie od przedstawiciela T2, że data ta dotyczy wszystkich wersji.
Czytaj dalej
-
2Vince Zampella nie żyje. Twórca Call of Duty, Titanfalla i Battlefielda 6 zginął w wypadku samochodowym
-
2Masz dość zimy? Darmowa gra z Epic Games Store’u pozwala rozwiązać zagadkę kryminalną na rajskiej wyspie
-
Były szef twórców Preya i Redfalla wspomina zamknięcie Arkane Austin. „Wierzyłem w przyszłość naszego studia, pracowaliśmy nad czymś fajnym”
-
1Ojciec Fallouta ma własną definicję immersive sima. „O immersive simie i dobrym RPG stanowią według mnie te same elementy”

BioShock 2 w przeciwieństwie do pierwowzoru będzie miał tryb multiplayer. Co więcej, stworzy go zupełnie inna ekipa niż ta, która pracuje nad kampanią single. Dziś poznaliśmy kilka szczegółów na temat zabawy sieciowej.
Miodzio 🙂
Już nie mogę się doczekać ;]
Będzie supcio 😉